Whaha onze mannen kunnen mekaar de hand schudden. En wel tussendoor moppelen dat ie.hoopt dat de baby snel komt want ik ben niet te genieten volgens hem Moet zeggen nu k zo ver ben, is t ook echt maar wachten tot er wat gebeurt, heel irritant... moet ff afleiding zoeken de komende dagen, maar geen idee wat... tis ook echt slecht weer.
kom ook even spieken maar nog geen nieuws over priscilla, spannend! hopelijk gaat alles goed en wie weet ben je al van je beeb aan het genieten!
T heeft vast doorgezet anders had ze vast allang wen update gegeven. Ze zal wel aan t genieten zijn van haar gezinnetje..
Denk zkh zonder internet... pris hoop dat alles goed verlopen is mocht je bevalken zijn, en hopelijk doet de kleine het super.
Nou, t is zo ver.. Vriendlief wil eigenlijk geen sex meer. Vind t raar dat mn buik zo beweegt en de baby zo groot is en laag ligt. Nou had ik niet super vaak meer zin maar t idee dat t pas weer gebeurt na de bevalling maakt me wel een beetje verdrietig. Misschien duurt t maximaal nog wel 7 weken voordat de baby er is en dan de weken erna zal t ook niet zo snel gebeuren. Hoe zit dat tegenwoordig bij jullie??
Ah memmie lastig... k maak niet zo vaak aanstalte, maar eventueel zou ie dagelijks wel willen. Maar p zo vaakkomt t er niet van. Krijg soms ook irritatie erdoor wat dan n volgende x me miss langer tegenhoudt, kan niet wachten tot echte lust na de bevalling haha.
Hm memmie...hier ook maar dan al een hele tijd. Heb laatst wel een keer een goed gesprek gehad met hem om aan te geven dat het voor mij echt frustrerend is dat hij zo lang niet wil. Hij vindt het ook raar met een kind er bij ofzo. Daarna wel nog keer seks gehad zonder all the way te gaan zeg maar...dat was wel ok voor hem. Maakt het beter vol te houden. Ik ben trouwens waarschijnlijk rond mijn bevalling ook niet meer online...Kan dus even duren voordat jullie van me horen als het door zet. Manlief is niet zo enthousiast over dit soort forum en zo. Jullie horen het uiteraard zo snel mogelijk. Voorlopig hoop ik nog minimaal een week te hebben.
Hmmm bij ons is het al even geleden eigenlijk. Beiden niet zo behoefte. Hoewel ik wel.zei: misschien toch nog even een keer voor de keizersnede want daarna duurt ook nog even.
Nog geen nieuws over Priscilla? Jammer! Ben zo benieuwd! Waarom is je man niet enthousiast over dit forum 2bmama? Je kunt toch juist van elkaar leren? En gezellig kletsen over al onze kwaaltjes die mannen toch niet begrijpen Leuk om van je te horen Baukje! Hier ook bijna geen intimiteit hoor qua sex. Mijn zin is gedaald tot het vriespunt. Eigenlijk de hele zwangerschap al. Gelukkig in het begin wel gewoon "zin" gemaakt" . Want nu hoef ik er niets van te hebben. Vorige week geprobeerd voor manlief, maar het voelt gewoon niet prettig. Dan maar andere maniertjes zoeken maar niet meer all the way. Bleh. Echt geen behoefte aan.... En ik mis het ook niet. Klinkt heel koud misschien, maar komt daarna wel weer. Gisteren verrast met een babyshower!! Heel erg verwend door mijn vriendinnetjes. Een heerlijke zwangerschapsmassage gehad, en daarna nog een pedicure . En heerlijk geluncht met elkaar. Top dagje, en kwam helemaal ontspannen terug! Echt niet aan zien komen.... En werd er ook heel erg emo van, dat ze dit voor mij hadden georganiseerd.
Ik kwam ook al kijken of er nieuws was van Priscilla, ben heel benieuwd. Super leuk dat je zo verwend bent MissDee
Misdee oh wat lekker en lief van je vriendinnen! Was zeker een goede timing met de laatste zware loodjes! Ben zo benieuwd naar Priscilla! Mama2be jammer dat je man het niet leuk vind. Denk dat die van mij het wel fijn vind, hoeft hij niet te luisteren naar al mijn kwaaltjes. Loop nu al een week met voor weeen rond. Gister avond waren ze best redelijk. Ik dacht ff ze zijn begonnen mooi om de 5 min. Maar helaas weer niet! Man vond dat ik het niet tegen hem hoefde te vertellen, pas als het echt begon. Hij vond het maar irritant. Hij was moe en verstond de tv niet Hij heeft het zo zwaar op zijn werk, als hij thuis komt wil hij rust! Nou dat wordt nog wat dadelijk Ik hoop zo dat ik snel beval. Alle klusjes in huis worden zwaarder man chagrijniger maar die spreekt zijn zorgen denk ik ook niet uit. De sex staat hier ook op een laag pitje. Mijn man zei pas dat sinds ik zwanger ben hij meer naar andere vrouwen keek nouja daarna zei hij dat hij me wel mooi vind tijdens de zwangerschap Klaagmodus uit.
Missdee, erg he. Het voelt haast of we de agenda erbij moeten pakken. Om te plannen wanneer we dat dan gaan doen. Dat we eerder naar bed gaan, en niet pas als we echt moe zijn en willen slapen. Verschrikkelijk eigenlijk maar het komt echt weer goed dat weten we ook uit de vorige zwangerschap. Christiana bij jou is het ook niet echt gezellig! Niet leuk als je man zo reageert. Ik ben ook benieuwd naar priscilla. Ik heb geen idee of het er al is of niet. Of ze wacht nogsteeds of ze is te druk met de baby. Ik zat bij de geboorte van dochter ook op een forum en kwam daar pas later na de geboorte weer aan toe. Wel even snel een update gestuurd toen ze er was maar daarna zit je zo in een rollercoaster. Je wordt geleefd. Dan ben je aan t voeden, dan komt er bezoek binnen, dan ben je zelf aan t lunchen dan weer bezoek dan weer voeden... en je wil ook even rusten.
Onze meisjesnaam keuze 1 en 2 worden hier in de omgeving kei veel geboren. Dus we zijn de boeken maar weer ingedoken! Wat vinden jullie van Jip voor een meid? Mijn man twijfelt een beetje deze stond eerst bij onze jongenslijst, maar hij staat ook in de meisjes boeken. Ik vond het even wennen maar zeker ook leuk.
Zooo nu nog de naam veranderen Christiana? Je houdt het wel spannend zo. Ik vind Jip niet zo leuk voor een meisje. Wat waren je andere namen?
Ik vind het alle drie wel leuke namen maar tess en saar van een heel.ander genre dan Jip. Jip is veel hipper en alternatiever in mijn ogen. Maar zijn de babys echt in je directe omgeving geboren? 1 vriendin van me is vandaag bevallen. Maar als ze dezelfde jongensnaam hadden gehad hadden wij m niet meer aangepast. We hebben ook echt maar 1 naam. En ook bijv al de sticker voor op t raam met zn naam in huis.
Baukje lief van je en is voor jou ook raar telezen dat wij al bijna kunnen zeker omdat je ook al net zover hoorde te zijn. Priscilla ben ik ook benieuwd na ik hoop dat alles goed gegaan is met haar de baby en de eventuele bevalling wel spannend allemaal. Bij mij is het nu even rustig in me buik alleen zaterdag een zware pijn gehad maar nu ook niks meer. Morgen weer na de gyn