Maart 2014 mama's (Deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Saartje5, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, dat is snel!!
    Van harte gefeliciteerd Christiana met jullie zoon Puck!
    Nu lekker genieten. Hopelijk mogen jullie snel naar huis!

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Thnx missdee, idd is die optie er op andere phone niet...beetje jammer ;)

Memmie hoog hoor..voel je jemook erg beroerd? Lukt t om je n beetje rustig te houden met al n kindje?

Wien vervelend dat t zwaarder wordt :(

Essie kom je je dagen al wat door?

3. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Onze dochter is overdag nu veel weg bij grootouders en vriendinnetjes. Dat scheelt wel wat. Maar t blijft moeilijk...

4. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Sterkte Memmie!

Amona, het zwaarder worden hoort erbij he. Komt ook vooral doordat er hier in huis een griepje rondhangt die niet door wil zetten ;) maar komt allemaal wel weer goed :)

5. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Christiana gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Puck!!

Ben heel benieuwd hoe het met Priscilla is, hopelijk is ze ook aan het genieten.

drank, mijn man mag vanaf komend weekend geen alcohol meer, of althans niet zoveel dat hij niet meer kan rijden, dus niet meer dan 2 glazen.. vorige keer was ik op 1 januari uitgerekend, toen mocht hij met de kerst en oud en nieuw niet drinken, gelukkig is het wat dat betreft nu wat makkelijker ;)

6. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    cristiana GEFELICITEERD!! en nog een heel mooi gewicht ook, geniet van jullie kleine man.
    spannend hoor nu komt alles wel heel dichtbij

7. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    jawel ik probeer elke dag wel wat te doen. De ene keer winkelen andere keer me.moeder opzoeken..tot nu toe verveel ik me niet gelukkig bedankt voor t vragen schat.

Christina gefeliciteerdddddd wat fijn dat je je baby nu lekker in je armen mag vasthouden ik wil ooookkk :( haha

8. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Verzorgende IG op een PG-afdeling
    Gelderland

Wauw, gefeliciteerd!! Nu lekker genieten!

9. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Mijn dochtertje en tweede kindje in aantocht
    Beverwijk
    Zo kraamzorg savonds geweest ze waren me vergeten lol ook fijn maar alles goed gekeurd ik ook weer blij en tevreden. Heb wel veel harde buiken die van mij presteeert het om zich na voren teduwen zodat me hele rechterkant hard word en links is het leeg in me buik tis net een berg sleetje erop en glijden maar

10. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Gefeliciteerd Chritiana! Geniet ervan.

Morgen hier verloskundige op bezoek. Begin er langzaam maar zeker toch een beetje klaar voor te zijn. Hoop dat het snel gaat met de dakkapel. Verveel me nog niet in ieder geval. Wat dat betreft ook wel ideaal...zit niet af te wachten of zo.

Memmie, blij dat je er een goed gesprek over hebt gehad.

11. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Haha, dat heb ik ook! :D
    Alleen zit meneer dan helemaal links, dan is het daar keihard en rechts kan ik nog induwen.

Hier weer aan het nachtbraken... Bleh....
    Ben ook zo benieuwd hoe het met Priscilla gaat. Maar nog steeds geen berichtje. Hopelijk is alles voorspoedig gegaan.

12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hier.ook alweer uren wakker... pff kun je beter nachtvoedingen hebben hihi.

13. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vervelend he dames! Ik word steeds rond 4 uur wakker en lig dan ook te woelen. Vannacht zowaar nog wat gedommeld maar nu er toch echt uit om te eten. Ik word er dan een soort van misselijk van.

Nou over een paar uurtje naar de gyn. Ben benieuwd wat hij zegt (is een ander dan de afgelopen weken) en of we straks een geboortedatum hebben voor onze zoon.

14. oxbow

oxbow Niet meer actief

Heerlijk he dat nachtspoken.
    Heb zoals gewoonlijk ook ieder uur weer op de wekker gezien, maar tussen die uurtjes door ook nog wel geslapen, al waren het hazeslaapjes.

Spannend moi, zou mooi zijn als je wat duidelijkheid heb, want de 40 weken uitdragen gaan ze toch niet doen met het risico op complicaties. En ik denk dat je dat zelf ook niet wil?

15. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Mijn dochtertje en tweede kindje in aantocht
    Beverwijk
    Haha MissDee dan ben ik niet de enige en dat slapen is hier ook zo ramp word er moe van . Zou graag een nachtje door willen slapen. Heb ook menstruatieachtig gevoel of krampjes in me buik geen idee wat dat is maar niet echt fijn .

Ik hoop dat we nog wat gaan horen van Priscil .

16. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Hier ook weer krampen vannacht. Net alsof mn darmen bezig zijn of dat ik voor de grote boodschap moet. Maar dat is t niet want dat lukt tussendoor prima. En hoofdpijn... Ben ook wel toe aan een nachtje doorslapen. Vanmiddag krijg ik een zwangerschapsmassage bij de masseur. Kadootje van mn liefje voor valentijn. Dochterlief gaat vandaag naar mn ouders en slaapt daar. Dus morgen een beetje uitslapen. En dan om 11.20 weer controle

17. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Memmie bij mijn 1ste begon het ook zo. Ik lag toen al in het ziekenhuis om ingeleid te worden.
    Maar die nacht steeds het gevoel van te moeten poepen.
    En krampen. Dus wie weet zou wel fijn zijn voor jullie.

Zwangerschaps massage ook afgelopen zaterdag gehad.
    HEERLIJK!!!!!! Echt super.

18. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Geniet ervan dus!

19. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Hier gelukkig geen problemen met slapen. Ik word meestal een keer wakker rond een uur of 4 om naar het toilet te gaan en daarna slaap ik zo weer verder. Het helpt alleen niet om echt uitgerust te zijn, dat is dan wel weer jammer ;)

20. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Doorslapen wat is dat haha.
    Nu lig k lang wakker door de hormonen gok i..maar zoontje komt ook elke nacht nog dus doorslapen is láng geleden :D

Kmoet ook vaker voor grote boodschap maar helaas betekent het hier nog niks.

Ik stem voor komend weekend, want dan is t volle maan!

Memmie geniet vd massage! Lekker!!

Deel Deze Pagina