Ik ben 12 maart uitgerekend.maar ze schatten dat ik rond de 35/36 weken beval.dat zal rond half feb zijn.
MissDee ik heb bij S een spoedkeizersnede gehad omdat hij er niet uit wou, ook niet na vacuumpomp, ik mag nu kiezen of ik natuurlijk wil bevallen of weer een ks wil.. ik twijfel heel erg dus er is een redelijke kans dat ik een geplande ks krijg.. zelfs als ik wel natuurlijk zou willen bevallen is de kans op nog een ks groter doordat S niet paste en die was maar 3360 gram (met 40+4) priscilla druk weekje zeg! beterschap voor je man! meissie dat is al best snel, spannend! hier ook een drukke week voor de boeg, dan wel niet met werken (hoef alleen do,vr en za maar) maar morgen word S 2 jaar dus heel de dag feest, morgenvroeg eerst naar de vk voor groeiecho, dinsdag intake van de kraamzorg en verjaardag van zs, woensdag cb met S en op visite en nog naar de stad om de prenataldoos op te halen en dan donderdag,vrijdag en zaterdag werken
Delilah dan hebben we bijna hetzelfde jayden kwam met de pomp maar met veel gedruk op me buik..mag nu ook kiezen keizersnede of natuurlijk maar ze gaan ook kijken naar het gewicht ze woog nu 1037 gram.. Jij ook al druk weekje haha ben al blij als ik meer rustig weekje heb..kan ik naar fluiten met ziekenhuis in en uit haha Zo mijn man is met j vliegtuigen kijken en rondje lopen en dieren zoeken..straks de box weer opzetten en dan lekker babywasjes vouwen en de eigen was. Weten jullie een leuk cadeau voor mijn man geurtje en kleding is zo afgezaagd haha hij wil graag een spel maar krijg die niet want dan is de verassing er af
Oh, een cadeautje voor een man is altijd zooo moeilijk. Ik vraag meestal wel wat hij graag wil hebben en dan koop ik dat. Nu gaan we voor zijn verjaardag een weekendje weg naar Brussel al ben ik ook nog op zoek naar een leuk cadeautje... Tja, ik speel wel een beetje vals want ik was oorspronkelijk op 1 maart uitegerekend maar ze hebben me verplaatst naar 26 feb. We zullen zien! Gisteren hebben we de kinderwagen opgehaald en de wieg staat sinds afgelopen weekend ook in het kamertje. Ik moet nog wel wat verzinnen om de kale witte muur wat aan te kleden, boven de commode komt in ieder geval een plankje te hangen. Alle wiegspullen zijn gewassen en hangen te drogen, de kleding in maatjes 50 en 56 ligt nu klaar om gewassen te zorden. Hoezo nesteldrang???
O ik wil ook ik ga met 35 weken nesteldrangen heb het net al gedaan mee de kast opruimen haha loop nog in me pyama rond
Zo hey, wat zijn jullie een stel kletskousen...lees ik even een weekje niet... Voor ik het vergeet: Allemaal nog een heel gelukkig nieuw jaar gewenst! Ben erg benieuwd naar alle baby's!!! Hier kleine man weer opgeknapt gelukkig. Op mysterieuze wijze is de buikgriep aan manlief en mij voorbij gegaan...dat was wel een opluchting! Wat een babykamertjes en dergelijke zag ik voorbij komen zeg! Hier nog niet eens begonnen. Gisteren wel bedje en gordijnen voor de nieuwe kamer van zoonlief besteld en traphekje gekocht, zodat hij niet de zolder op kan gaan als hij uit z'n nieuwe bed klimt. Gaan komende weken wel serieus aan de slag, maar is ook nog beetje wachten op de dakkapel. Moet zeggen dat ik het wel weer allemaal veel te last minute vind hoor, maar dat kan hier blijkbaar niet anders (vorige keer was de badkamer 3 weken voor m'n zoontje kwam pas af...daarna hebben we de kamer pas gemaakt...dus wat dat betreft...) Kleertjes wassen ga ik niet doen voor de dakkapel er op zit...dan wordt het toch alleen maar weer stoffig. En als de kleine er de eerste week van februari al is past hij of zij waarschijnlijk toch nog niet in de kleinste kleertjes die ik heb, dus dan moeten we toch noodkleertjes halen! Nog 5 dagen werken (2 weken en 1 dag) en dan ga ik ook met verlof (ontslag, maar verlof klinkt beter). Kan niet wachten! Is zo raar werken terwijl ik weet dat ik toch niets meer echt af kan ronden... Met de kleine is alles goed. Lekker druk. Af en toe beetje gevoelig met schoppen, maar nog niet echt pijnlijk. Ben nog niet helemaal zat van zwanger zijn. Kijk er wel naar uit om na de bevalling mijn gewone kleding weer te dragen...en gewoon op m'n buik te kunnen liggen als ik last van mijn rug heb...en met mijn zoontje te spelen zonder me zorgen te maken dat hij op mijn buik springt...en weer te kunnen tillen. Drank is eerste tijd nog taboe vanwege borstvoeding en ben ook niet zo van rauw vlees ofzo, dus wat dat betreft weinig wat ik echt mis!
@Delilah: alvast gefeliciteerd met je zoontje en veel plezier morgen! @Priscilla: druk weekje voor de boeg zeg! Succes! Betreft cadeau voor man...geen idee. Vind dat ook altijd zo moeilijk! @Saartje: fijn he, die nesteldrang? Hier ook volop aanwezig! @2bmama: dat jij daar geen stress van krijgt zeg! Knap hoor. Ik zou helemaal gek worden, wil alles op tijd afhebben en zeker niet op het laatst nog een verbouwing. Succes in elk geval! Hier is alles nu gewassen en gestreken. Bedje is opgedekt, gordijnen hangen, kast en lades zijn grotendeels ingeruimd... Dat geeft me een beetje rust! Morgen weer op controle en volgende week ook een groeiecho. Ben benieuwd hoe groot ze is. Ben nog steeds maar 6,5 kilo aangekomen, dit was met mijn vorige zwangerschap wel anders! Dinsdag ga ik op kraamvisite bij mijn collega. Altijd leuk weer, zo'n kleine frummel bewonderen. Verder vooral rustig aan doen (voor zover dat kan met een peuter). Voordeel is dat ik niet meer mag werken en dus 3 dagen alleen thuis ben al zoon naar mijn moeder en het kdv is.
Dames zijn jullie ook zo moe? Ik moet haast smiddags slapen om niet al om 7 uur sa vond op de bank in slaap te vallen.
2bmama jij ook gelukkig nieuwjaar..hier ook nog niet heel het kamertje af haha..nog even en je kan ook met verlof.. Tj ben ik dus niet de enige vind ook zo moeilijk haha..jij gewoon al bijna klaar hier moet nog wat gewassen worden muren schilderen haha..denk dat ik me man ff onder de kont moet schoppen ook Guus hier ook veel moe en zou ook gerust om 7 uur willen slapen in middag kan het niet middag dutje is hier voorbij.. Zo mijn man is werken weer na 4 weken is wennen wel ben lekker vroeg wakker als ik eenmaal naar wc ben geweest slaap ik niet meer..
Hier is manlief ook weer aan het werk na 2 weken vakantie. Ik vind het maar stil in huis nu. @Guus: hier ook heel erg moe. Vannacht bijna 10 uur geslapen en ben dan gewoon nog steeds niet fit. @Delilah: gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! De babykamer is hier nu wel echt klaar. Eigenlijk wil ik ook de kleertjes gaan wassen, maar het wasrek hangt nog vol en is nog niet droog. Het wiegje is hier ook al opgedekt, maar ga ik nog wel een keer wassen over een paar weken. Voor mijn gevoel is het toch niet meer schoon en fris nu.
Wien ik heb het ook klaar wakker maar nog moe zijn.. Hier is het wennen hoor man weer werken en je rust nemen nou dat luk dus niet he als je al wat rond lopen heb ga zo lekker shoppen voor ik naar ziekenhuis moet
Gefeliciteerd met je zoontje Delilah, 2 jaar! Hierdepiephoera! Ons meisje is 13 januari jarig, maar alweer 3 Dus je mag zelf "kiezen" voor een keizersnede. Zo dan. Weet je al wat je gaat doen? Of probeer je het eerst?? Een vriendinnetje van mij had een spoedkeizersnede, en die heeft er op gestaan om bij de 2e met een geplande keizersnede te bevallen. Uiteindelijk toch gelukt... Voor haar was die angst te groot dat het weer "bijna" fout zou gaan TE GROOT. @ Priscilla ik ben benieuwd hoe jij gaat bevallen? Waarschijnlijk ook een keizersnede dus? Hier heb ik de 15e een groei echo, ik heb het idee dat dit kindje wel iets groter gaat zijn als mijn dochter met dr 49 cm, en 3450 gram. En dat vind ik wel een beetje eng hoor. Maar het is maar een gedachte, misschien zit ik er wel naast! Hier ook weer een beetje regelmaat, dochterlief lekker op de psz. Straks komt schoonmoeder haar lekker ff entertainen.... en ja wat ga ik doen? Moet eigenlijk dweilen, maar nog geen zin in.. blehgg... Dat vind ik wel vermoeiend. En ben ook zo kortademig... Lijk wel een oud wijf. Hebben jullie dat ook? Als ik gedoucht heb, vaak wel met de kleine meid erbij... En ik ben aangekleed en dochterlief aangekleed... dan poehhhhhhhhhhhhhhhhh..... hahahaha erg he? Oh heb nog wat grappigs... Manlief vond dat ik gister nog wel het ijs op kon om te schaatsen... :-s ZUCHT!
Misdeel ik wil het liefst normaal heb vrije keuze maar mocht de kleine over het gewicht van jayden zitten die woog 2230 gram dan wordt zoiezo een keizersnede mijn man is bang dat weer mis gaat als bij jayden.. O mijn man roep altijd als ik naar de koelkast ga ga je alweer eten hahaheb me toetjes verslaving weer terug
@ MissDee, heel herkenbaar en ik heb dan niet eens een peuter aan te kleden! Ik zou ook zo graag tussen de middag even willen gaan liggen maar ik kan moeilijk onder mijn bureau duiken natuurlijk! Het wordt ook nog 3 super drukke weken, 40u werken, elke avond wel sporten of een cursus en ook de weekenden zijn volgepland. Ik ben blij dat ik niet daarnaast nog een peuter heb rondlopen!
Ik merk ook dat ik heel snel moe ben, heb echt weinig energie. Als ik gedouched heb moet ik ook echt even gaan zitten om bij te komen. Heb nu wel meer rust nu ik niet meer mag werken. Op de dagen dat zoon wel thuis is slaapt hij gelukkig 's middags nog 2 a 3 uur, dus dan ga ik zelf ook altijd even liggen. Anders trek ik het echt niet! Net weer op controle geweest, alles was goed! Bloeddruk is weer wat ie moet zijn. Ons meisje ligt alleen nog steeds in stuit en heb zo'n vermoeden dat ze niet meer gaat draaien. Zoon is ook in stuit geboren, zal lekker liggen zo, haha!
Delilah gefeliciteerd met je zoontje! Wat betreft moe zijn: Hier ook. Voel me af en toe gewoon serieus lui...dan heb ik 2 dingen gedaan en ben ik helemaal af! Mocht ik niet doodop zijn, dan heb ik wel een rug of bekken die mij aangeeft dat het zo wel weer genoeg was...Echt super frustrerend. Zit er serieus over te denken iemand te vragen me te helpen met de huishouding...al zou het alleen al eenmalig zijn dat er iemand komt om het hele huis van boven tot onder eens goed te soppen, zodat ik het daarna in kleine porties bij kan houden... Ow en stress heb ik er aan een kant wel stiekem een beetje van dat het nog niet klaar is, al ben ik aan de andere kant ook wel weer zo nuchter dat ik denk: Ach, als de nood aan de man komt kan zoonlief in het campingbedje en hebben we verder alles toch wel liggen voor de baby...alleen kraampakket heb ik nog niet gehaald...maar eens kijken wat ik daar nog voor moet hebben...Maar de eerst komende paar weken zou de kleine dan toch nog in het ziekenhuis liggen. Hoop gewoon dat hij/zij nog een week of 6 a 7 blijft zitten!
Dililah Gefeliciteerd met je zoontje. Vanochtend telefonische intake gehad met de kraamzorg, ben benieuwd straks. Vandaag ook fysio aangevraagd voor mijn bekken, vandaag zoveel pijn heb alle met de auto moeten doen, had de honden uitgelaten en stond thuis bijna te huilen van de pijn. Normaal haal en breng ik onze uk op de fiets naar school, dat lukte me vandaag echt niet. En het is maar 5 min fietsen........ Vrijdag weer baby links en gesprek met de hun over de bevalling e sterelisatie
Tj hier lig de kleine meid ook in een stuit ben benieuwd of ze ga draaien Guus dat is vroeg bevallings gesprek en sterilisatie.. Hier alles goed ctg was top op naar donderdag..
mijn mannetje ligt nu met zn hoofd naar beneden hopelijk draaien de baby's die in de stuit liggen nog om! verder hier ook heeel lui , af en toe echt ff een middagdutje nodig
Chant kan nog alle kanten op he Zo hier lekker hachee op staan ramen open boven en beneden wasje gedraaid 2e was er in haha dus me man heb wat te doen als hij thuis komtvrijdag gaat me man eten op het werk dus ik ga uit eten bij de friettent denk toch niet dat ik ga koken he haha maar wat zeg me man neem 2 bamihappen mee voor mijsoms denk ik wie is er nu zwanger jij of ik haha