Ja ze worden stijf vooral bij mn heup. Dus telkens moet ik wisselen van houding. Ik heb geprobeerd met een voedingskussen te slapen maar dat werkt niet bij mij telkens als ik wakker word dan ligt die kussen ergens op de grond of andere kant van me bed. Maar een kruik heb ik nog niet geprobeerd..ben bang dat daarmee hetzelfde gebeurd als de voedingskussen.
Ja ik denk dat een massage me wel goed zal doen. Vind het zo lekker als.me.benen worden gemasseerd maar mn man die doet dat nooit. Dus ik ga gewoon een afspraak maken voor een zwangerschapsmassage.
Vannacht om 3.32 en 3.47 is onze tweeling Lynn en Sem geboren.ze maken het allebei goed. Zou een keizersnee worden alleen is toch een natuurlijke bevalling geworden.verslag en foto's volgen nog.
Hey roos we weten nu hoe of wat gelukkig met priss en meisje gefeliciteerd maar had ik al via facebook gedaan zo nu gaan ik is even uit eten fijne avond allen
Gefeliciteerd meissie met Lynn en Sem. Leuke namen en ben benieuwd naar je verhaal en jullie twin, maar kom eerst maar even bij hoor en geniet van je kids. Zou iemand via pb de link van de facebookpagina kunnen sturen?
Van harte gefeliciteerd meissie! Geniet er van. Hier enigszins gefrustreerd...en enigszins is een understatement: Gisteren hard gewerkt om de zolder schoon te krijgen, zodat vandaag de zooi deels daar heen zou kunnen. Vanmorgen eerst lekker uitgeslapen en daarna met mijn man over de planning gehad. Hij wilde eerst even de elektra doen, maar is niet verder gekomen dan dat. Het wilde niet lukken en uiteindelijk staat de baby kamer nu nog helemaal vol. Morgen is het zondag, dan willen we eigenlijk niets doen. Maandag naar de gynaecoloog die me misschien wel gaat strippen...ik snap werkelijk niet waarom die elektra nou belangrijker was dan de baby kamer.