Maart 2014 mama's (Deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Saartje5, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Meissie gefeliciteerd!!!

Hier laatste dagen ook veelpijnn vandaag helemaal, litteken doet flink zeer,darmen en buik ook flink bezig, ben benieuwd ook aan zien k veel rugpijn heb, maandag zo wie zo bellen

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Meissie wowwww, gefeliciteerd!!! Hoop dat t goed verlopenis en je je goed voelt. Leuke namen!

3. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Gefeliciteerd Meissie!! :)

4. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Meissie: gefeliciteerd met Sem en Lynn! Geniet van je kindjes!

5. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Verzorgende IG op een PG-afdeling
    Gelderland

Wauw wat een leuk nieuws!
    Gefeliciteerd, nu genieten!

6. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Wat is het hier stil geworden. Jullie zijn toch niet alleen op facebook bezig he :p

Vanaf hoeveel weken is je kindje minder beweeglijk in je buik?
    Want ik word eerlijk gezegd een beetje gek ervan. Het bezorgd mij ook harde buiken daarom.

7. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Kom erbij essie ;)

8. RMeenakshii

RMeenakshii Actief lid

11 feb 2014
    174
    0
    0
    Zeeland
    Ik ben 23 maart uitgerekend van ons eerste kindje (ben 18jaar)

9. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom!

Ik zal hier dan nog maar eens wat posten ipv op facebook :)

Gisreren waren we bij mijn ouders samen met mijn oma en de kids van mijn zusje. Mijn zus moet studeren voor haar afsluitend exanen van haar opleiding dus ik ben alleen even gedag gaan zeggen en de kleertjes van mijn neefje op gaan halen. Ik maakte me tot gisteren zorgen of ik niet wat extra moest kopen voor ons manneke nu is de vraag waar ik die garderobe moet laten:) straks alles uitpakken dus het is een beetje Kerst :)

Mijn nichtje van 2 was echt mega schattig, ze had een poepluier maar omdat oma en opa niet snel genoeg waren naar de zin van mevrouw kwam ze zelf vast met het kussen, billendoekjes en een schone luier naar de woonkamer en dan dat trotse koppie erbij... *smelt*

10. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Mijn dochtertje en tweede kindje in aantocht
    Beverwijk
    Gisterenavond na het ziekenhuis ik verging vd pijn in me onderrug ctg eraan je zag allerlei pieken en dat mens zegt ja is rugpijn je krijg zo twee paracetamol ik zeglijk wel of er een trein over me rug rijd. Zeg zij heel bijdehand dat kun je niet weten want je heb nog nooit onder een trein gelegen ... Mijn antwoord was " bijwijze van spreken bijdehand" zegt zij " ben je sjagerijnig?" Ik zeg " vind je het gek ik verga vd pijn en ik zien flinke activiteit op dat apparaat en jij gaat bijdehand lopen doen" ken daar zo niet tegen ik ben geen piepert dus als ik pijn heb dan heb ik ook echt pijn ook.

Maar goed had gelukkig voor vandaag om 11:00 uur een afspraak staan bij de gyn. Zal mij weer benieuwen !!! Hopelijk gaat het met de rest ook goed allemaal.

11. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Ik kan jullie niet vinden op fb ik ben Kristel den ouden uit veghel. Kunnen jullie mij toevoegen?

12. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Nou Essie, ik zat me gisteren ook nog af te vragen of er alleen nog op facebook gekletst werd...Ik denk niet dat ik daar ga mee kletsen...vind het hier wel lekker anoniem ;)

Piena wat balen zeg dat ze zo reageert...dan voel je je toch niet meer serieus genomen!

Hier vanmorgen inwendig onderzoek gehad bij de gynaecoloog...en wat denk je: Ik blijk al 4 cm ontsluiting te hebben...Heb eigenlijk nog vrijwel geen harde buiken gehad. Voel natuurlijk wel wat druk op mijn bekken en dergelijke, maar om nou te denken dat ik daar ontsluiting van krijg...Maar goed, als die volgende 6 net zo gaan dan teken ik hoor ;)...al zou ik wel graag iets in de zin van waarschuwing hebben om mijn man naar huis te kunnen laten komen en zoonlief weg te brengen!
    Net bij naar de wc gaan wel wat rozigs bij de afscheiding...maar dat was in de lijn der verwachting gezien het inwendige onderzoek...Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Zou het niet erg vinden als het nog even tot morgen duurt, dan kan misschien nog iets van de zooi uit de babykamer naar zolder.
    Als het niet spontaan op gang komt wordt ik volgende week maandag ingeleid, maar op 1 of andere manier heb ik niet het idee dat ik dat ga halen. Maar niet tegen mijn man gezegd...die werd hier al helemaal zenuwachtig van :)

Nou, hou jullie op de hoogte!

13. Lieve86

Lieve86 Actief lid

24 jul 2013
    206
    190
    43
    NULL
    Brabant
    2b mama, spannende dagen! Wel fijn dat dit al pijnloos is gegaan! Hopen op een vlotte bevalling! Maar eerst nog ff de kamer op orde brengen ;)

Ik kom niet op fb.... klinkt erg ouderwets maar ik heb het niet. Dit ivm mijn werk met een pittige doelgroep. Ik hoop dus dat we hier gewoon blijven kletsen!

14. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Spannend, 2bmama! Fijn dat je pijnloos de 4 cm doorgekomen bent. Nu de rest nog! Ben benieuwd wanneer jij gaat bevallen. Gaat misschien wel een drukke week worden met nieuwe baby's hier!

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wow 2bmama al 4cm heerlijk die hoef je niet meer haha!

je hoeft bij fb met niemand vrienden te worden om de groep in te kunnen, dus 8p je naam na kan t vrijwel net zo anoniem hoor. Als je verder geen vrienden toevoegt blijft je muur en alles ook voor jezelf ;) maar aan ieder de keus natuurlijk.
    Persoonlijk ga k hier waars geen naam of foto posten, het is immers openbaar! In de groep heb k daar geen problemen mee,

ben benieuwd wanneer je bevalt! Succes alvast!

16. oxbow

oxbow Niet meer actief

Spannend 2bmama, zou mooi zijn als je de andere 6 ook zo doorkomt, maar ik weet dat ik ook 3 cm had zonder wat te voelen ook weinig gerommel en door het strippen hebben ze er een cm bij weten te krijgen, maar de andere 6 waren niet leuk, maar wel ingeleid dus dat is toch anders.

Amona jij bent al echt bijna bij de 40 weken spannend hoor.

Hier wel naar fb overgstapt, maar merk nu al dat ik het niet bij kan houden.
    Wat ik wel lekkerder vind is dat niet alles op het forum staat,want zo anoniem is het ook weer niet.

17. oxbow

oxbow Niet meer actief

tj82: en dat terwijl het nog geen eens maart is ;)

18. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Spannend 2BMama!!!

Hier wel meer op Facebook is toch wat makkelijker op mijn telefoon.
    En gezellig hoor ladies!!

19. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Wow 2bmama... Hoop voor je dat de rest ook zo makkelijk gaat hihi. Ben benieuwd hoeveel baby's erbij komen deze week.

20. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje, straks ben ik de laatste die moet bevallen terwijl ik eigenlijk vals speel omdat ik wat ben vooruit gezet!

Heel veel succes 2bmama!!

Deel Deze Pagina