Ik hoop ook wel dat het niet nodig is hoor! Ik moet maandag ook om 9u bij de gyn zijn, de afspraak voor het inleiden op woensdag staat pas om 14u. Vanochtend was mijn man diep teleurgesteld, hij had niet veel zin om te gaan werken en ik was al om half 6 beneden gaan zitten. Hij hoopte dat de bevalling was begonnen maar helaas, hij zit nu gewoon in de file naar kantoor! Hij heeft het er best zwaar mee, elke avond moet hij ervoor zorgen dat zijn collega's meteen zijn werk kunnen overnemen en normaal kan je weleens wat laten liggen maar nu dus niet!
Ik mag om 1 uur straks bellen om te kijken als er plek is bij de verloskamers/kraamsuites. Het is bijna zover! Nog een paar uur!
Ziek, blehhh Vannacht behoorlijk ziek geworden, koude rillingen, overgeven, spierpijn, misselijk, hoofdpijn koorts, en wat harde buiken keelpijn en ga zo maar door denk een behoorlijke griep Lig nu nog op de bank, voel me echt een slappe dweil. Suc6 purified xxx
Goedemorgen meiden! Een tijdje niet gepost. Ik ben veel op de fb pagina te vinden. Dat werkt toch iets makkelijker en pak ik sneller op mijn tel. Succes Purified! Hier al een paar keer aan de CTG scan gelegen ivm hoge bloeddruk. Morgen mag ik weer. Urine is steeds goed. Dus dan sturen ze me weer naar huis. Maar ben er heel erg klaar mee. Kindje is zo ver ingedaald dat ik amper kan lopen. Bij het toucheren werd dit bevestigd. "Oh ik voel nu al het hoofdje". Klinkt best eng haha. Bmm al helemaal verweekt en 2 cm ontsluiting. Dit werd dinsdag verteld. Verder nog geen aanwijzingen tot bevallen hoor. Je kunt vaker ongemerkt rond lopen met ontsluiting als je zwanger bent van een 2e of 3e. Maar ben wel heel benieuwd wanneer het nou gaat gebeuren. Overmorgen 38 weken. Succes iedereen met de laatste loodjes.
Oh, hebben we toch nog een februari baby extra op de laatste dag van de maand! Ondanks het aanpassen van mijn uitgerekende datum durf ik nu toch vrij zeker te zeggen dat ik echt een maart mama wordt!
Spannend al die inleidingen! Laat die beebjes maar komen Spannend Purified! Hopelijk ben je al aan het puffen en heb je snel je kindje in je armen! Hier gaat het super goed! Begin al beetje ritme te krijgen en de bv loopt heel goed. Ze ziet alleen nog een klein beetje geel, dit moeten we wel in de gaten houden. Ook met mijn herstel van mijn ks gaat het heel goed. Sinds ik vorige week thuis ben eigenlijk weinig last meer van gehad. Gisteren voor het eerst even buiten geweest, even een rondje gelopen en vandaag weer boodschappen gedaan. Lekker om weer naar buiten te kunnen!
Fijn te horen tj 82! Onze kleine man ziet ook licht gelig, maar omdat hij het verder goed doet hoefden we ons hier geen zorgen over te maken. Spannend purified. Hoop dat we gauw baby nieuws van je krijgen. Ons mannetje had vandaag behoorlijk last van verstopping. Zo zielig. Hoop dat het nu weer beter gaat. Hij had net alles er onder zitten, dus hoop dat dat het was. Gehoor is ook getest vandaag...dat deed het. Had ik ze ook wel kunnen vertellen: hij reageert echt op z'n papa en grote broer als hij ze hoort.
Voelen jullie de baby nu ook veel.duidelijker? Ik merk echt dat ze nu volgroeid is en voel de voetjes heel duidelijk best leuk eigenlijk. Alleen soms wat pijnlijke ribben.
Hoi Essie, Ja voel de kleine man zo goed. Sterk beertje! Mijn 1e zwangerschap heel anders ervaren, daar lag de placenta er pal voor. En voelde wel wat, maar niet zo intens als nu. Dat zijn echt mijn geniet momentjes. Vandaag 1 maart! Wie zal de eerste maart baby krijgen....
Hoi meiden, Geen idee of jullie mij nog herinneren, maar in het begin schreef ik ook mee in het forum. Op een gegeven moment lukte het me alleen niet meer omdat het even heel hectisch was met werk en thuis en was het echt overleven. Schrijven lukte me dus niet meer, maar heb zo nu en dan wat mee gelezen hier. Met 36 weken eindelijk verlof, maar toen kwam alle vermoeidheid eruit zetten en heb ik vooral veel geslapen en wat gerommeld in huis om alles in orde te krijgen. Nu ben ik morgen alweer 39 weken zwanger en heb eindelijk het idee dat we er wel klaar voor zijn hier. Het is dus echt aftellen en het is best zwaar nu. Maar ik geniet ook nog iedere keer van dat getrappel in mijn buik. Ik heb met veel plezier jullie ervaringen de afgelopen weken gelezen en volgens mij kan ik de volgende meiden al feliciteren met de geboorte: Christiana, Meissie1984, 2bmama, TJ82, Amona, Oxbow, Moi79, Lieve86. Allemaal al van harte gefeliciteerd met jullie baby! Ik hoop dat jullie allemaal goed herstellen en dat de kleintjes het goed maken en jullie van elkaar genieten! En dan is het nu eindelijk maart! Hopelijk kunnen we binnenkort allemaal een baby in onze armen houden!
Ben benieuwd hoe het met purified is. Ja voel de baby nu ook duidelijker. Ondanks dat hij vandaag al de hele dag onrustig is, hij duwt en port behoorlijk aan alle kanten.
Hier op 1 maart bevallen om kwart over 4. Ballon inleiding lukte goed op de 28ste, viel er meteen uit na 6 uur.. voldoende ontsluiting voor de vliezen te breken. Alleen de weeen kwamen niet op gang dus opwekker gekregen, constant verhoogt.. heb ik uiteindelijk pompje gevraagd en gekregen.. alleen ze hadden de opwekkers te hoog gezet, standje lager baatte niet meer.. Bij 5cm was de remi dus uitgewerkt.. vroeg om een ruggeprik maar dat mocht niet.. ze zei als de pijn zo erg is dan mag je waarschijnlijk wel persen.. nou de rest was horror want ze wou met 8cm al dat ik ging persen want dat zou ze wel even "rekken/trekken" Uiteindelijk is hij er uit getrokken, niet uitgeperst. Ze had geen geduld en nja.. laten we het er maar op houden. Pijnlijke scheur. Toch pas om 9 uur de vliezen gebroken en om kwart over 4 bevallen dus zo slecht ook weer niet.. Gezond jongetje van 3815 gram met 38,4 weken dus. Blij dat hij er nu is gekomen want het was behoorlijk pittig.. Nu alleen de naweeen nog en dat voelt als een bevalling opzich.. gelukkig springt manlief een gigantisch hoop bij.
Gefeliciteerd purified! Wat ontzettend balen dat ze je zo slecht begeleid hebben. Hoop dat je snel herstelt en lekker kan genieten van je mannetje.
Gefeliciteerd purified, het os toch een maart kindje geworden dus!!veel succes in ieder geval met herstellen!
Jeetje puri wat een rot bevalling sterkte hoor maar gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!!
Gefeliciteerd pur met je behoorlijk gezonde blauwe wolk. Fijn dat je man zo bij springt Dikke knuff aan je kleine man
Gefeliciteerd purified! Wat n slechte begeleiding...moest ze n trein halen ofzo hopelijk voorspoedig herstel en genieten! Xnonnie kherken je naam nog idd!'welkom terug, hopelijk ook binnenkort bevallen de 40w nadert...