Wow dat is echt mini pris! Onze kleine boef was 51 cm maar is volgens mij nu al een stuk groter. Past steeds beter in kleertjes maat 56.
Gefeliciteerd voor de dames die van de club bevallen zijn en heel veel succes voor de dames die aan de laatste dagen/weekjes beginnen,
@ cc93: Gefeliciteerd met je mooie meisjes! Fijn dat alles goed gaat! @ Saar5: Gefeliciteerd met je zoon! Wat een heftige ervaring zeg! Hoop dat je nu snel hersteld! @ Priscilla: Gefeliciteerd met je dochter! Wat een vlotte bevalling en een echt klein meisje! @ Roosje: Gefeliciteerd met je zoon! Wat een supersnelle bevalling! Fijn dat alles goed met je gaat! @ Uppendup: Gefeliciteerd met je zoon! Een heftige bevalling, maar hopelijk ben je nu thuis met je mannetje en herstel je goed! @ MissDee: Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Snelle en pittuge bevalling, maar fijn dat je er zo goed uitgekomen bent en hopelijk herstel je snel! Hier ben ik intussen ook bevallen op 7 maart van een mooie zoon. Ik ben zeer plotseling ingeleid toen ze met een echo constateerden dat ik weinig vruchtwater had en de baby veel te klein leek. Vrijdag moest ik me om 7 uur melden en aan het ctg. Ik bleek al 2 cm ontsluiting te hebben en dus zijn om 8 uur mijn vliezen gebroken. Om half negen kreeg ik een infuus en tegen tien uur had ik goede weeen. Om 11 uur had ik al 5 cm ontsluiting. Vanaf dat moment werd het heel heftig en kreeg ik rugweeen die al vlot over gingen op persweeen. Ik bleek na drue kwartier al volledige ontsluiting te hebben en na vijf minuutjes persen was onze zoon er! Gelukkig bleek al snel dat alles goed met hem was. Hij is wel klein, 47 cm en 3100 gram, maar niet te klein en groeit nu heel erg goed. Ik ben er zonder schade uitgekomen en herstel ook vlot. Nu wennen en genieten! Veel succes voor alle dames die nog moeten! Ik hoop op goede bevallingen en gezonde babies!
Het lijkt wel of ik de enige ben die nog zwanger is Gister veel last gehad van vvoorweeen maar helaas zet t niet door. Nog eventjes een weekje geduld.
Ik ben ook nog zwanger hoor essie! Loop ook al bijna een week met flinke voorweeën maar tot nu toe zet het helaas niet door... Alle dames die al bevallen zijn van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd xnonnie Nog even volhouden meiden. Hoop dat jullie ook gauw kunnen baby knuffelen. Jullie zijn wel stil geworden zeg. Hoop elke keer tijdens het 's nachts voeden dat ik nog leuke nieuwtjes lees, maar blijft meestal erg stil. Ow mijn beste vriendin is trouwens ook zwanger! Haar oudste scheelt 3 maanden met mijn oudste en haar 2e dus straks ongeveer een half jaar met mijn 2e. Echt super leuk!
Ik had vandaag weer controle bij de vk. En ik heb het verteld over dat ik constant met pijnlijke steken in me vagina loop. Nouja loop ik kan bijna niet lopen van de pijn. Dus toen ging ze voelen aan me buik en ze zei dat het kindje wel heel erg laag zit. Ze verwacht dat ik deze week nog beval? Kunnen ze dat weten dmv voelen? ? Ik.durf er niet echt op.te vertrouwen anders is t weer een teleurstelling als je er dan nog niet is. Maar herkent iemand deze steken? Want ik heb het de hele dag door kan geen indalen meer zijn want ze ligt al erg laag.
vind dat wel gedurfd zeggen van de vk.. ik heb die steken ook al een tijdje namelijk en bij mij ligt de kleine zo laag dat het helemaal pijn doet van onderen.. en idd lopen word er niet makkelijker op maar ik heb het al een tijdje en ben toch echt nog niet bevallen... ik hoop voor je dat ze gelijk heeft maar zou me er niet teveel op vastpinnen, straks valt het heel erg tegen als je wel langer doorloopt.
Zou er niet te veel hoop op vestigen, ik heb dat nl al weken. Kleine ligt ook heel laag, maar ze zit er nog steeds. Hoop dat ze gelijk geeft, maar baby's komen echt wanneer ze zelf willen.
Ja dat dacht ik ook al. Maar ik word wel echt helemaal gek van die steken me buik wordt dan ook helemaal hard. Gisternacht ook last gehad van voorweeen hoop echt dat ze snel komt ben t nu wel zat..en hoop dat ze gelijk heeft.
Ja ondertussen al weer een paar dagen thuis, geniet super van mn kraamtijd. Gisteren en eergisteren wezen wandelen vandaag lig ik voor toetiekapoetie hihi. Onze kleine knul doet het super, en ow wat is hij lief.
Uppendup denk aan je rust he! (Zegt degene die al paar keer door haar eigen lijf terug gefloten is ) Tjonge Essie is inderdaad wel beetje gevaarlijk van je vk om daar een uitspraak over te doen.
Ja he vond t ook wel raar maar ik geloof t toch niet. Want vandaag is t weer rustig. Maarja kan natuurlijk zomaar ineens gebeuren. ik vind t echt wel spannend nu haha
He Essie wat spannend! Hopelijk komt dat kleine meisje van je, snel! Je wordt dan echt ongeduldig he? Ik ben met mn dochter spontaan met 38 weken bevallen, en deze keer met 38,4 (wel met een beetje hulp). Maar dit kwam door een medische indicatie en had al 4 cm natuurlijk. Helemaal als je het lichamelijk zwaar krijgt, is elke dag te veel. Hou je nog even rustig, want je hebt straks echt al je energie nodig voor de bevalling Het is idd rustiger, maar ik ben ook super druk met een meisje van 3 en een ventje van een week oud. En als ik dan iets post, is het alleen op fb. Succes allemaal met de laatste loodjes!!!