Maart 2014 mama's (Deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Saartje5, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    priscilla wat leuk een fotoshoot!

meissie fijn dat alles goed is met beide kindjes, heb je ook al enig idee wanneer je een ks krijgt? tweelingen komen vaak iets eerder toch?

Lieve ik duim dat je geen cholestase hebt, word je idd niet blij van!

Guus veel plezier morgen!

2. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals het nu staat gaat de gyn 6 feb datum prikken.rond 37 weken.maar hij denkt dat ze zich wel eerder melden.tweelingen worden meestal wel eerder geboren.

3. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    wow meissie, dan komt het echt snel dichtbij he!

4. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    O wat klinkt dat al dicht bij!!

Hier was alles weer Goed, alles zag er goed uit, liep mooi op schema.
    Keizersnee word tussen de 38 en 39wk gepland. Over 4 week terug komen voor echo en dan gaan we een dat prikken!!

We hebben heel veel echo's mee gekregen zelf mijn dochter kreeg er 2 mee, zo lief 1 zit inmiddels al in een echo lijs je. Zo trots is ze.

5. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Onze trots 28wk en 1 dag oud.

Bijgevoegde bestanden:

6. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Meissie fijn dat je ben goedgekeurd!!spannend hoor dat je eigenlijk al weet dat het een keizersnede wordt!!

Lieve hopelijk slaat de medicatie aan!!zou die rot jeuk ook niet fijn vinden..

Guus dat wel haha en veel echo's haha jij ook suc6 vandaag..

Delilah ja he win nooit wat haha nu dus wel:p

Meissie oeh dat wordt nu echt aftellen dus!!

Guus nog vier weken wachten dus spannend!!
    Mooie echo!!

Zo hier alles weer goed mag nu elke week komen tot 36 weken als ze dan in een stuit lig krijg ik met 39 weken een keizersnede..dus hopelijk blijf ze goed liggen want ze is wel gedraaid:Dme man maakte me aan het lachen met de ctg dat hij ook onderzoeken kon doen haha..oja de kleine meid mag niet gedraaid worden omdat het een risico is als ze in een stuit lig om dat ik een hartje heb als baarmoeder:)

7. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Hier lag het vandaag voor het eerst niet in een stuit.

Draaipoging zo ik zo wie zo niet doen erg pijnlijk en niet zonder risico

8. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Spannend meissie, komt toch snel dichterbij! Zou jij de 1e zijn die gaat bevallen?

Guus: fijn dat alles goed was! Mooie foto ook! Wel spannend dat je 4 weken de datum al weet...

Priscilla: super dat alles weer goed was en ze gedraaid is! Hopelijk blijft ze zo liggen!

Hier ligt de beeb ook nog steeds in stuit, voel het hoofd overduidelijk bovenin liggen! Ze ligt ook ontzettend hoog, niet altijd even fijn. Vraag me af of ze nog gaat draaien. Zoon is uiteindelijk ook in stuit geboren, zal lekker liggen ofzo. Ga ook geen draaipoging laten doen, inderdaad ook vanwege de risico's. Ze liggen niet voor niks zo, denk ik dan.
    Maandag weer naar de gyn en tevens groeiecho. Ben heel benieuwd of ze op schema ligt. Ben nog steeds maar weinig aangekomen (6,5 kilo), dus ben iedere keer bang dat ze te klein is ofzo. Maar zal vast meevallen!

9. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Guus, fijn dat alles goed was!

Moi, ook goede berichten! Helemaal super!

TJ, is niet erg toch om weinig aan te komen. Heeft volgens mij erg weinig met de groei van de kleine te maken over het algemeen! Ben ook nog niet super veel aangekomen en krijg meestal verbaasde reactie als ik zeg dat ik bijna 33 weken zwanger ben...maar ja, dat was bij m'n zoontje ook zo. Zal m'n bouw wel zijn denk ik dan maar.

Leuk hoor een fotoshoot Priscilla! Krijg je dan de foto's standaard mee, of moet je die dan apart bestellen? Heb vorig jaar fotoshoot van mijn zoontje voor m'n verjaardag gekregen van mijn man. Wel erg leuk geworden! Zag dat ze nu hier bij de Jumbo ook een of andere actie hebben...maar even langs gaan om te kijken.

Moet mezelf nog even motiveren om aan de slag te gaan hier...Heb vandaag op de planning staan om de muur in mijn zoontje z'n nieuwe kamer bij te gaan werken...die is rood, maar er zitten allemaal witte spetters op, omdat iemand een kwast met witte verf niet zo snugger uitklopte naast die muur....grrrrr.
    Dit weekend gordijnrail ophangen, plinten aan de muren en traphekje voor de trap naar zolder. Woensdag worden de meubeltjes voor zijn kamer geleverd en over een week oid ook de gordijnen, dus binnenkort kan kleine man echt verhuizen :) hij heeft er al helemaal zin in!
    Klossen staan ook klaar, om onder het bed te doen, dus begint er langzaam aan een beetje op te lijken!

10. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Ik ben 7,4 kilo aangekomen..kom zo nog wat friet bij haha:Dnu eerst naar de kapper toe..:Dme man laten schrikken ga ander model nemen:p

11. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Haha Priscilla, dat zou ik echt niet zomaar durven hoor...terwijl hij het misschien nog wel leuk zou vinden ook!
    Mijn nichtje (oudste dochter van mijn broer) is kapster en die komt binnenkort een keertje op visite en me dan ook meteen eens lekker knippen...staan we tenminste redelijk fris geknipt op al die kraam kiekjes :) haha

12. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    meissie dat komt echt dichtbij dan zeg! spannend

Guus mooie foto en wat leuk zoveel echofoto's!

wat veel stuitliggers zeg ;) hier ook tot nu toe stuit

13. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik heb trouwens geen idee hoeveel ik ben aan gekomen, in het zh doen ze niet aan wegen, en thuis weigert de weegschaal!! hahhaa
    maar mijn kleding zit nog ruim, oke onderbroeken gaan nu wat strak zitten, maar dat komt door mijn buik, ik heb veel vruchtwater zeggen ze elke keer, kindje was ong 1100 gram. heb ondertussen nu iets van 20 echo fotos zo leuk, vandaag gewoon 7 gehad (2 dezelfde voor mijn dochter) over 4 week dus weer, 28, 32 en 36 week echo. en vlak voor de ks ook nog.

zit wel te twijfelen of ik nog een 3de echo laat maken, heb ik toen bij uk nr1 wel gedaan, zwartwit en sepia, kreeg ook fotos mee (toen ik zwollen laten doen)
    wat zou de beste tijd daarvoor zijn, nu??

14. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    2bemama: ik vind het ook helemaal niet erg dat ik nog niet veel ben aangekomen hoor! Is alleen zo'n verschil met m'n vorige zwangerschap. Toen was ikmet 22 weken al 7 kilo aangekomen en uiteindelijk denk ik wel 25 kilo aangekomen ofzo (voornamelijk vocht door zw vergiftiging). Maar m'n buik is behoorlijk, dus het zal met de groei allemaal wel goed zitten!

Inderdaad veel stuitliggers! Wat een eigenwijze kids hebben wij, haha!

Guus: fijn dat je zoveel echo's krijgt! Wij hebben dit keer geen 3d echo laten maken, de vorige keer wel, met volgens mij 28 weken. Ik zou er dan niet te lang mee wachten, want verder in de zwangerschap is minder mooi geloof ik.

15. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    image.jpg

Zo ik heb alle kleertjes maat 50/56 schoon en in de kast. Nog wat rompers met lange mouwen erbij kopen zag ik net. En nog wat maillotjes. Morgen beginnen met t beddengoed en andere 60 en 95 graden was. Nu is het nog wachten totdat t wiegje klaar is. Zal morgen eens bellen hoe t er voor staat. Dan kan die in de kamer en is t allemaal klaar. Mijn ziekenhuiskoffer staat al klaar. Moet die van de baby nog inpakken. Op mn lijstje staat verschillende kleertjes maat 40/44 en 50/56. Ik heb echt niks in 40/44. Hebben jullie dat wel gehaald??

16. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    ik heb maatjes vanaf 50, S heeft ruim 2 weken in 50 gezeten.. kleiner ga ik ook niet kopen ;)
    ik ga denk ik 3 of 4 setjes in de ziekenhuistas doen.
    hier even een foto van de inhoud van de kledingkast voor onze dame:

17. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Memmie: ik zou geen kleertjes in maat 40/44 kopen hoor! Mocht het nodig zijn heb je die zo gekocht. Mijn zoontje is met 34 weken geboren en heeft maar een paar dagen maat 44 aangehad, toen werd het al te klein. Grote kans dat je zoontje het niet aankrijgt, tenzij hij veel te vroeg geboren word. En dat zou dan toch zonde zijn!

@Delilah: jeetje, wat heb jij veel!!! Dat heb ik niet hoor! Heb nu 3 setjes maat 50, 4 setjes maat 56 en 2 setjes maat 62. Vooral veel van Lief!, vind ik een erg leuk merk voor meisjes (zie ik in jouw kast ook terugkomen, haha). De rest vraag ik wel aan familie of koop ik als ze er is.

18. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Ok ik ga t dan ook niet kopen. Onze dochter was 7 weken te vroeg dus die had wel die maat maar in couveuze had ze toch niks aan. En toen ze eenmaal uit de couveuze was kreeg ze ook maat 50 aan en sloegen we de mouwen en broekspijpen gewoon om. Die verpleegkundigen zeiden toen al dat we niet speciaal nog kleine kleertjes moesten gaan want dat was echt zonde van t geld.

Vandaag 31 weken zwanger, en ik loop nog vrij rond hihi. Wel apart gevoel. De vorige keer lag ik al in t ziekenhuis met 30 wk. Voel me weer een stuk beter. Veel last van nesteldrang merk ik. Morgen mag ik lekker uitslapen en gaan mn vriend en onze dame te zwemmen. Heb er nu al zin in om me weer lekker om te draaien als hun eruit gaan hihi.

19. Lieve86

Lieve86 Actief lid

24 jul 2013
    206
    190
    43
    NULL
    Brabant
    Goed gevulde klerenkasten zie ik! Keek vandaag in die van ons en dacgt nog dat ik misschien wat doorgeslagen was.... maar ik ben zichtbaar niet de enige ;)

Heel de middag in t zkh doirgebracht ivm extra controles door bloeduitslag. Ctg gehad, nog meer bloed controles en echo.leverwaardes niet goed en het kindje is best groot. Maandag nog meer uitslagen. ...al met al voldoende reden om in het zkh onder controle te blijven. ... vind het best jammer om weg te moeten bij verloskundige maar als her beter is dan doen we dat maar!

Iedereen fijn weekend! Succes met klussen. ...wassen. ..opruimen etc! T komt dichtbij!

20. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Mijn 1ste dochter heeft toch zeker 4 week in 44 gezeten, ik had alleen 56 in huis gehaald, voordeel mijn minder de stad n gestuurd om te shoppen. Ze heeft weken in 56 gezeten, toen ze 1 was had ze maat 74, nu met bijna 5! 116/122

Lieve ik hoop dat alle goed gaat, goed sa ze je in de gaten houden.

Deel Deze Pagina