Ik wacht liever dan dat ik een weeën storm heb. Zo lekker zijn weeën nl niet hoor.. Maar hoop voor je dat je dan al bevallen bent.
hoop t ook maar vandaag is mn buik weer rustig geen enkele pijntje.. dus ik verwacht niet dat ze vandaag nog komt. dat wachten is echt vreselijk.. hier nog iemand bevallen??
Ja ik gisteren essie. Was een turbo bevalling van nog geen 2,5 uur. M.yra heet ze.. Kan altijd nog komen hè, en anders dinsdag toch bij jou?
Echt wat goedd Gefeliciteerd schat geniet maar lekker van je kleine. En wat een snelle bevalling heerlijk. myra is echt een prachtige naam wauw Ja dinsdag gaan ze primen ofso met vaginaal tabletten en waarschijnlijk woensdag is dan echt de bevalling als t goed is.
Ik hoor niet thuis hier in het topic. Maar inderdaad klopt wat je zegt. Hier waar ik woon (Drenthe) leiden ze ook in met 41 weken. Uit onderzoek is gebleken dat kindjes die met 41 weken worden geboren in betere conditie zijn dan kindjes die met 42 weken worden geboren. Dan liever ingeleid worden met 41 weken toch succes nog even! En laat je niet bang maken wbt weeënstormen etc. het is niet gezegd dat je die krijgt + dat een natuurlijke bevalling echt niet altijd minder heftig is.
Van harte gefeliciteerd altijdvrolijk. Wat super snel zeg. Ik ben druk aan het proberen weer een beetje regelmaat in het leven te krijgen. Dat valt nog niet mee met 2 kinderen. Ben wel heel opruimerig geworden. Anders heb ik het gevoel dat alles uit de hand gaat lopen oid. Vandaag de keuken onder handen aan het nemen. Mijn oudste is alweer ziek. Ligt spontaan op bed al bijna 2uur. Hoop dat hij straks weer een beetje opgeknapt is als hij er uit komt. Essie heel veel succes morgen. Hoop dat we gauw goed nieuws van je horen.
Gefeliciteerd altijdvrolijk! Geniet ervan! Hier huilt ons mannetje erg veel. ... weinig slapen overdag! Consultatiebureau zegt dat het erbij hoort... maar dat is makkelijk gezegd! 6 uur per dag huilen lijkt mij toch wat veel! Soms ook wat rustigere dagen gelukkig! En snachts slaapt hij wel dus dat scheelt al! Maar het kost veeeel energie! En het is voor hem zo zielig! Maargoed.... verder is hij geweldig! dus ik kan ook echt genieten! ♥ Hoe is het met de andere baby's?
altijdvrolijk gefeliciteerd! mooie naam voor een mooi meisje! hier afgelopen dinsdag 18 maart bevallen van een prachtige dochter! morgen is ze alweer een week oud! time flies
Gefeliciteerd delilah! Lieve, pittig hoor. Hoop dat het gauw beter gaat. Is je zoontje toevallig gecheckt op Kiss? Is soms de reden van veel huilen. Vaak heeft een kindje dan ook een voorkeurshouding. Met onze kleine man gaat het heel goed. Hij is heel tevreden en groeit als kool. Met grote broer gaat het niet super. Hij heeft al 3 dagen behoorlijk koorts. Hoop dat het gewoon een griepje is en dat onze kleine man niet ziek wordt.
Dank je jaa vandaag is ze ook heeeel actief.. Ik heb inmiddels 2cm.en ze hebben besloten geen 3de tablet meer te geven in plaats daarvan hebben ze me gestript.. En nu heb ik wel veel harde buiken en pijn..
Ik heb net even in de lijst gespiekt en wat zijn er al een hoop babies...iedereen gefeliciteerd! En aan iedereen die nog moet bevallen - succes!