Maart 2014 mama's (Deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Saartje5, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow Delilah, jij hebt echt veel. Ik dacht ook al dat ik veel had maar zeker niet zoveel!

Ik heb ook wat kleding gekregen, tweedehands, dat heb ik alvast onderop gelegd want ik boop maar dat al het nieuwe spul aan kan! Als hij nu al flink is past 50 misschien bij de geboorte al niet.

2. Noor88

Noor88 Actief lid

23 feb 2013
    152
    0
    0
    Krimpen a/d IJssel
    Zo wat zijn er al veel kastjes gevuld en kamertjes klaar!
    Doet me denken aan mijn dochter toen hahha!.

Ik lees inderdaad veel keizersnedes, fijn dat je weet waar je aan toe bent. En laat het vooral over je heen komen.

Op dit moment zijn manlief en een vriend bezig met de babykamer.
    Ledikant staat al klaar in slaapkamer , omdat we nog niet weten of de babykamer klaar is op tijd.
    Wij gaan ook nog de keuken verbouwen!!

Vlugkoffertje is al langzaam aan gevuld. 2 setjes kleding voor dochterlief, moet er nog 1 bij.
    Kolf uitgekookt en ingepakt.
    Omslagdoek mee, moet nu alleen wat voor mezelf erin doen hahaha!

3. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik had vandaag 2 pyamas (jasjes en broeken) bij livera gekocht, leek me handiger dan een nachthemd met borstvoeding. ze waren ook nog eens leuks afgeprijst. misschien een tip

4. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    jemig dat klinkt dichtbij!!! hopen dat het tot die tijd goed gaat zonder al te veel last.:D

5. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    hallo dames,
    hier vanuit spanje even wat wifi jatten:p

lekker veel geschreven:$

priscilla ik hoop echt dat de kleine wat langer blijft zitten en dat je niet zoveel ongemakken meer krijgt.

wat veel stuitliggers. en keizersnedes.
    die van ons ligt al mooi met het hoofdje naar beneden. trapt flink tegen mijn ribben aan waardoor eten hier ook best tegenvalt.

jemig wat een goed gevulde kledingkasten:p als ik dat zo zie dan hebben wij wel heeel weinig kleertjes! 2 setjes;)

ik heb het gevoel dat de kleine een grote en lange is, waardoor ik mijn buik nu ook wel een beetje beu begin te worden. nouja buik het is meer de ongemakken.

ik ben wel heeel benieuwd wie er als eerste aan de beurt is :D

is er een lijst waar iedereen op staat met de uitgetelde datum?

maandag gaan we weer naar huis dan zal ik weer lekker bij lezen en kletsen.

6. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Baal even hier, had nog een echo gewild omdat bij de vorige het gezichtje er niet op kwam maar volgensmij heeft meneer vandaag besloten om in te dalen want mijn buik zit een stuk lager..

Zit nu wel op een soort mini-vakantie... nu in zwitserland en morgen ochtend rijden we door naar milaan. even sight-seen en winkelen en dan maandag middag na de lunch terug rijden..

is een vluchtkoffertje nou al niet flink te vroeg..? moet er even nog niet aan denken.. zo druk

vrijdag was ons smurf op 2kg geschat bij de gynaecoloog.. nog even wachten tot hij er is!

7. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Hier vandaag een feestje onze dochter/grote zus is 5 geworden!!!

Nu eerst nog lekker slae

8. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Purified, gewoon lekker in je eigen tempo alles regelen hoor! Vluchtkoffer staat bij mij ook totaal nog niet op mn to do lijst. Eerst naar verlof toe werken, en in de vrije dagen vind ik het reguliere huishouden al genoeg.
    Als ik verlof heb komt wassen, koffer pakken, geboortekaartjes etc.

Maar een ander heeft liever alles al op tijd af. Wat een ieder maar prettig vindt! Zolang je je rust er in vindt. En het scheelt ook dat de een bijv 2 maart is uitgerekend en half feb dus al zou kunnen bevallen, en ikzelf pas 19 maart dus niet voor 5 maart verwacht te bevallen. En gebeurt dat wel dan ligt de baby voorlopig in een couveuse dus kan ik ook nog wassen.

geniet nog van jullie vakanties Christiana en Purified.

9. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Guus gefeliciteerd met jullie dochter!

10. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je dochter Guus

11. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Guus gefeliciteerd!!

12. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Dank je wel!!!

Kindje op bed, visite weg, rust in huis, wij gesloopt haha

Traktatie staat klaar, vrijdag haar minder feestje en dan hebben w alles gehad gelukkig!!

Kleine in mijn buik bijna de hele dag actief, zelfs nu druk met draaien en schoppen.

Hier zh tas zo goed als klaar, gelukkig

13. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Guus, gefeliciteerd met je dochter!

Hier ook nog niet bezig met zh tas. Eerst morgen maar eens kijken hoe het gaat dmv echo en controle. Ben met zoon met 34 weken bevallen en dat komt toch aardig in de buurt moet ik zeggen! Maar verwacht niet dat deze uk zo vroeg komt.

Hebben donderdag de ontwerpen van ons geboortekaartje ontvangen. Zijn super mooi! Vooral ook de foto van ons zoontje op de envelop. Nu nog onze voorkeuren en aanpassingen doorgeven, dan kunnen we weer wat van ons lijstje schrappen.

14. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik heb ook nog geen vluchtkoffertje klaargemaakt.
    sterker nog ik heb nog geeneens een bedje. Die krijgen we volgende week tis een co sleeper ivm ruimtegebrek.
    Wanneer moet je je vluchtkoffer klaar hebben, wat is handig?

Ik word met de dag ongeduldiger wie heeft hier nog meer last van? Ik kan echt niet meer wachten en het lijkt alsof de tijd heel langzaam gaat.

En op het moment voel ik me echt een dikke walvis kan ook niet wachten om me figuur terug te krijgen
    .

15. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja, ik vind het zelf wel een prettig idee om mijn toilettas en een fijne pyjama vast in een tas te stoppen, stel dat ik eerder beval. stel dat je vliezen vroeg breken, dan moet je alles nog gaan uitzoeken of manlief alles laten verzamelen achteraf. Gegarandeerd krijg ik dan een pyjama waar ik niet in pas en slips waar amper nog een inlegkruisje bij wil.

Overigens zitten er nog geen babykleertjes in, als hij nu komt gaat hij toch zonder kleertjes de couveuze in.

16. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Heej dames, hoe gaat het hier? Nog geen baby's hoop ik! Hier zwaar... Alles begint pijn te doen. Wel klaar met het kamertje, nu nog wassen en wat dingen ophalen, want door de brand moeten wij alles opnieuw halen en omdat dit toch echt de laatste is lenen we bijv het badje ed. Vandaag een dagje uitrusten want m'n lichaam wil echt niets meer terwijl m'n hoofd zoveel wil... Heel frustrerend. Kleine is nog goed aanwezig. Ook betrek ik m'n kleine meisje overal bij omdat ze dit zelf wil en omdat zij Dalijk ook nog thuis is (ze gaat pas in juni naar school). Weer al de 32 weken gepasseerd. Hopelijk loop ik niet overtijd maar de vk houdt me goed in de gaten omdat het zo zwaar voor me is en daardoor er ook vaak doorheen zit.... En wetende dat als ik 39 weken bent de jongens ook nog vakantie hebben maakt me een beetje gek :) als ze dan weer naar school gaan ben ik 40 weken..... Dat is iets waar ik tegenop zie en of m'n man wel op tijd thuis is. Nou weer genoeg over mij ;) Kussies! (Zit achter een iPad dus kan niet op enter drukken).

17. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn ziekenhuis tas ook al klaar staan.

18. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Guus nog gefeliciteerd met je dochter!

Wat een enorm gevulde kledingkasten zag ik voorbij komen zeg! Hier wel al een grote zak met kleinste maatjes kleren klaarstaan die voor zowel meisje als jongetje kunnen. Die moeten nog in de wasmachine, maar staan iig uitgesorteerd klaar.

Hier nog geen tas voor het ziekenhuis hoor. Wel dit weekend eea in mijn zoontje z'n nieuwe kamer gedaan al was het niet half zoveel als ik had gewild...gordijnrail bleek foetsie, dus eerst nieuwe moeten halen en manlief vond schaatsen toen belangrijker...grrrr...terwijl ik helemaal in de stress zat van wat ik allemaal moest doen nog in het huishouden en waar ik totaal geen energie meer voor heb. Zegt hij doodleuk dat ik me over het huishouden maandag maar weer druk moet gaan maken, terwijl ik dus heel veel dingen alleen maar kan doen als hij thuis is, omdat ik anders ook mijn zoontje nog in de gaten moet houden (die is lekker aan het peuterpuberen).
    Ow en ik vind het juist allemaal verschrikkelijk snel gaan. Ben er echt nog niet klaar voor dat de kleine komt...al ben ik wel een beetje klaar met m'n dikke buik enzo...maar ben echt nog niet ongeduldig!

19. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook tonnetje rond. Zal mn buik zeker gaan missen ennhet bewegen etc maar ben ook blijals ik gewoon weer fitter word.

Bijgevoegde bestanden:

20. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Mooie bolle buik!
    Ik zal straks ook het bewegen missen, maar ook wel weer blij om fatsoenlijk te kunnen bukken en opstaan, roep nu nog wel eens in bed safe type whale haha

Deel Deze Pagina