Had ik dus maar n tas klaar staan! Gisteravond opgenomen in het zkh omdat ik weer bloedverlies had. Aangezien het vannacht nog was mag ik vandaag nog niet naar huis. Als het nu goed blijft gaan mag ik mofgen weg. alle controles zien er netjes uit... de baby doet het prima! Als ik thuis ben fus n tasje klaarzetten. ... want hoe lief ook befoeld van manlief.... ik had zelf echt ander ondergoed etc bij elkaar gezocht!
Wat vervelend Lieve! Maar heb je geen ontsluiting? Kunnen ze zeggen waar het bloedverlies dan vandaan komt? Gelukkig verder alles goed, houden zo!
Mooie buik moi! Ik ben het helemaal met je eens. Met een kleine erbij, is zo'n buik NIET handig @Lieve jeetje wat schrikken! Gelukkig gaat alles goed nu met de beeb. Fijn om te horen. Hier nog geen tas hoor, ben 31 weken.... En mocht het (veel) eerder gebeuren vertrouw ik wel op manlief... Ik ga hem klaar maken over paar weken, denk met 34 a 35 weken ofzo. Ben zowiezo veel relaxter met deze zwangerschap qua dingen kopen, klaar zetten en alles. Maar misschien moet de nesteldrang nog komen.... Woensdag ECHO...... oooh wat verlangen ik (WIJ) hier naar zeg. Wil zo graag even spieken bij de kleine. Natuurlijk is het een medische groei echo, maar toch. Kan niet wachten!!! Gisteren verjaardag van dochterlief gevierd, best een drukke dag gehad. Vooral het voorbereiden hiervan, de boodschappen, huis opruimen, slingers ophangen etc. Maar ze heeft een super dag gehad hoor, heel erg verwend. EN vandaag is ze dan echt jarig, 3 jaar Wat is de tijd toch snel gegaan...... zucht... Vanavond nog maar een lekker taartje eten, HEEL vervelend haha.
Lieve, wat vervelend zeg! Ik hoop dat je snel weer lekker naar huis kan. Gelukkig dat alles met beeb wel goed is. MissDee, gefeliciteerd met dochterlief! Hier nog geen ziekenhuistas hoor. Moet zelfs nog opzoek naar iets van kleding voor de bevalling. Zit te denken aan een pyjama met broek en dan een jasje met knoopjes, lijkt me wel praktisch. Oh en moet ook nog iets van ondergoed hebben, iemand daarvoor tips? Wat ik nu draag past echt geen kraamverband in
missdee gefeliciteerd met je dochtertje, heb hier manlief de slingers latenn ophangen, ik heb op de bank gezeten om de ballonnen op te blazen, deed ik toc nog iets hahaa. Lieve heel veel sterkte, niet leuk. heb je een voorliggende placenta??
moi mooie buik meid! Lieve zo dat is even schrikken, gelukkig is alles goed met de kleine! MissDee gefeliciteerd met je dochter. hier ook nog geen ziekenhuistas klaar, moet alle kleertjes ook nog wassen ik heb het gevoel dat de kleine aan het indalen is, vannacht paar keer wakker geworden van pijnlijke buik en pijn daar van onder, vandaag de hele dag een zeurend gevoel in mijn buik en vanonder.. S is ook rond deze tijd ingedaald destijds, we zullen het zien bij de volgende controle.
Kan dat nu al? Indalen?? Ik dacht dat dat later pas was. Had zaterdag steeds krampen. T is nu weer over maar weet nog steeds niet wat t was. Afgelopen nacht weer heeeeeeel slecht geslapen. Gelukkig kon onze dochter vanmiddag bij mn schoonvader spelen. Heb ik de hele middag geslapen. Heerlijk! Vanavond ook weer vroeg en morgen gaat t wekkertje weer om 6.45. Dochterlief gaat sinds donderdag weer naar de peuter dus zal wel ff wennen zijn om zo vroeg op te staan. Morgen de erkenning regelen en misschien savonds naar een voorlichting in het ziekenhuis over bevallen enz. Lieve, succes. Hopelijk snel naar huis. Er was nog een jarig kindje? Weet niet meer van wie maar wel van harte gefeliciteerd!
Guus ik had het denk ook niet gedaan als het wel kon de draaipoging Tj ik hoop dat de kleine goed blijf liggen dan mag ik normaal bevallen als het gewicht lager is dan jayden..ik herken het wel toen de kleine bij mij in stuit lag leek net dat hoofd onder me ribben lag haha 2bemama ja krijg de foto's allemaal voor niks mee op dvden me kapsel is laagjes met een pony haha het viel me man niet op zullen we ruilen ik wil ook veel doen maar mag het niet Guus bij me zoon had ik er over de 100 echo's Memmie wat een volle kast heb jij!! Delilah jij ook al zo een volle kast!! Tj hier ook niet veel meidenkleding verzuip ze in heb veel gehad ook Lieve doe rustig aan het en je moet maar zo denken ik wordt nu goed in de gaten gehouden!! Christiana ik hoop dat ons kleintje ook nog even blijft zitten!! Purified dat is lekker een mini vakantie!! Guus gefeliciteerd met je dochter!! Essie hier ook was het maar maart!! Roosje miste je al haha!! Mooi flinke buik heb je zeg!! Lieve sterkte en dikke knuffel!! Misdee gefeliciteerd met je dochter!! Kom zo ff klagen
Hoi meiden hier gaat niet goed flinke ruzie met me man gehad gister heb veel pijn in me buik en had minder leven ja zei die is toch normaalik zei die minder voelen niet ja je moet niet druk maken blablablabla ik vandaag aan ctg was een half uur te vroeg ik verteld voel minder leven en weer pijn ctg was goed moest toen naar de gyn..die zei nou mevr als het zo door gaat en je heb geen nachtrust en je hou je rust niet of kan het niet pakken krijg je verplichte opname in het ziekenhuis Dus ben ik mooi klaar mee ga morgen me tasje verder inpakken en zorg dat ik die bij heb vriendin kom jay halen zo dat ik geen kindjes aan me zeide heb heb het echt helemaal gehad en zeg eerlijk ze nemen me maar op.. Ik heb hondjes die tippelen en etteren heel de nacht door geluidjes beneden kan ik niet tegendus me man zeg ook ff ja als je opgenomen wordt morgen kom ik niet langs want heb geen benzine er voor of geld:xbox dan hoef die de rest ook niet langs te komen vind ik dan:xzo klaag modus uit
Ja hier ook het idee van indalen. Pijn beneden niet normaal. En zoveel harde buiken zeker wel 2 per uur. En als ik buiten loop de hele tijd. Wat vervelend van je man Priscilla. Hoezo geen geld? Er komt ook een baby aan dus dat kost ook weer genoeg. Fijn dat je vriendin je zoon komt ophalen. Scheelt toch wel. Bedankt voor de felicitaties!
O er is wel geld hoor van mij loon maar hij vertik alles gewoon maar hij krijg nog wel een standje van Fam. Die zijn er ook niet mee eens hoe zijn gedrag is.. Voel me af en toe gewoon een alleenstaande moeder..
Bah wat naar Priscilla... En dan moet je ook nog eens op die kleine meid letten dat alles goed gaat. En niet te druk maakt! Straks lig je weer in het ziekenhuis!! Heeft dat je man zijn ogen niet geopend? Mannen zucht. Ik zou ook wel eens willen dat een man wat meer snapt wat je meemaakt en je wat meer ontziet....
Ja idd Misdee jayden werd voor zes uur wakker nou heb hem laten liggen komen net half uurtje geleden uit bed zo hem aankleden en om 12 uur kom me vriendin hem halen.ben wel meer uitgerust en kleine wat meer voelen bewegen..gister ff flink gehuild dat ik het helemaal gehad heb..
Het gatver Pricilla, dat is ook raar dat ie zo reageert.. Jij en de kleine gaan voor alles hoor, dus denk aan jezelf..
Jemig Priscilla, mannen!! Ik kreeg een uitbrander op vakantie omdat ik letterlijk een zeikwijf was. Ja bijna 33 weken zwanger mag ik een x extra plassen En dat ik zat te boeren, van dat kleine beetje eten dat ik binnen kan hebben omdat de baby al zo lang is dat die mijn borstbeen, ribben en maag goed weet te vinden! Oja ik las iets over indalen. De vk schrok er 2 weken geleden van hoe hoog maar ook hoe laag de baby ligt. Ze kreeg zijn gezicht zelfs niet meer goed op de echo, ze zat op mijn schaambeen of bot met het echo app Vanavond weer controle en borstvoeding info avond. Belde mijn man net dat hij het waarschijnlijk niet haalt Eerste werkdag na de vak en meteen weer een dag van 6 tot misschien wel 21.00 :x Ja klaar met klagen
Christiana lekker klagen hoor!!! Las ook op internet dat je in dit laatste trimester weer behoorlijk last van je hormonen kan hebben. Goh!! Maar ik blijf er wel bij dat mannen zelf eens zwanger zouden moeten zijn. Dan zouden er een stuk minder broertjes en zusjes komen geloof me haha. Soms moet ik me blijven verantwoorden dat ik niet zo veel meer kan. Daar word ik weleens moe van!!! Bij mijn 1e zwangerschap kon ik echt nog veel op het laatst. Maar toen had ik nog geen peuter van 3. En kon ik weleens uitslapen. Maar nu....
He wat vervelend pricilla! Wat zoubhet fijn zijn als hij iets meer met je meeleeft! Ik ben weer thuis! Mocht net gaan! Nu rustig aan weer alles gaan doen! Vanaf nuniedere week ctg en bloedonderzoek ivm zwangerschapscholestase. Medicijnen slaan gelukkig goed aan! Met 37/38 weken gaan ze inleiden... ik ga maar wennen aan het idee! Het is het beste voor de beeb dus dat gaan we doen! Succes iedereen met de hormonen....haha! Soms heb ik ook wel medelijden mrt de mensen om ons heen dames!
Goh, ik prijs mij echt gelukkig met mijn man! Hij is super attent en vind dat mensen om mij heen wel wat meer rekening mogen houden met zijn zwangere vrouw Vandaag mijn intake gehad bij het ziekenhuis en nog maar een keer bloed laten prikken om mijn bloedgroep te bepalen (weten ze die nu nog niet na 4 keer bloed prikken???) Ach, prik mij maar lek, maar wel in de rechter ader op mijn rechter arm We kregen ook weer een echo en eigenlijk is er niet veel veranderd sinds de vorige keer. Hij ligt al flink diep met z'n hoofdje dus mooie plaatjes zijn er ook niet meer bij. Hij wordt geschat op 2450g, blijkbaar krijgen we dus een heel gemiddeld manneke!
oh jee al die mannen het is maar goed dat ze zelf niet zwanger hoeven te zijn, geloof dat ze dat niet zouden overleven
@Saartje: hier hetzelfde hoor ML doet super veel en houdt ook rekening met me. Gelukkig maar! Fijn dat je weer thuis bent Lieve!