Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Kon nog geen topic vinden, dus ben denk ik de eerste :D Hier 1 maart uitgerekend. Dus nog erg pril. Echter is mijn LF 12 dagen en was gisteren mijn NOD. Vandaag positief getest, echt zó blij!!!!!!

2. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Maart 2014 alweer! Ik was 1 maart dit jaar uitgerekend. Gefeliciteerd!!

3. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Wat leuk mbeekje, dankje wel! Had ik bij de eerste ook toen het topic april mama's 2012 werd geopend. De tijd vliegt zo ontzettend! Geniet van je stoere mannetje! Gaat alles goed met hem?

4. Noor88

Noor88 Actief lid

23 feb 2013
    152
    0
    0
    Krimpen a/d IJssel
    Dan kan ik me aansluiten.

Noor88 2e kindje uitgerekend 1 maart 2014

5. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Welkom Noor! Wat leuk dat we op dezelfde dag zijn uitgerekend en ook allebei ons tweede kindje. Heb je vandaag positief getest? Merk je al iets?

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Van harte gefeliciteerd meiden!! Hopelijk wordt het een prachtige onbezorgde zwangerschap!!!

7. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Dankje wel mama-in-love! Jij tot dusver ook een goede zwangerschap? het blijft bijzonder he!

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja zeker bijzonder. Hier wel wat zorgen omdat de placenta geheel over de baarmoedermond heen ligt en niet meer zal verplaatsen.
    Het wordt dus een keizersnede maar je hebt dan ook grote kans op bloedingen, zh opnames en vroeggeboorte.
    Gelukkig gaat het prima met de baby! Dat is het belangrijkste!

9. Noor88

Noor88 Actief lid

23 feb 2013
    152
    0
    0
    Krimpen a/d IJssel
    Vooral mijn borsten, maar dat was bij mijn dochter ook zo. En mijn baarmoeder trekt erg. Alsof hij nu al aan het groeien is en dat is natuurlijk ook zo maar zo vroeg. Vanochtend gewerkt en ergens rond 11uur mn knop al opgedaan. Wat een bevrijdend gevoel hahaha.
    En bij jou? Wat voel jij?

10. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Genieten doen we zeker! Het gaat super goed met hem groeit veel te snel haha. Geniet van je zwangerschap!

11. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Ik kom me ook hier melden! Heb afgelopen vrijdag voor het eerst positief gestest en vanmorgen was de test alweer donkerder. Ik ben volgens de berekening 3 maart uitgerekend, had ineens weer een iets langere cyclus. Ook voor mij is het 2e kindje! Spannend!

12. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Welkom TJ82! Hoe voel je je? Merk je al iets van de zwangerschap? Merk hier bij mezelf grote onzekerheid, bang voor een mk. Nergens op gebaseerd. Nooit 1 gehad en ook geen bloedverlies of krampen. Maar gewoon bang dat het mis zal gaan. Fysiek voel ik me prima. Op maagzuur, iets weeig op de maag 's ochtends en bandenpijn :( na.

13. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ai, kan me voorstellen dat het spannend is! Hopelijk gaat alles goed en kan je daarna lekker genieten van je kindje!

14. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Gek genoeg heb ik alleen last van m'n rechterborst :( dat trekkende gevoel herken ik wel, ook ongesteldheidskrampjes af en toe en laag in m'n rug een zeurend gevoel. Voor m'n NOD had ik al bandenpijn, heel raar. Hierdoor dacht ik al van waar komt dat vandaan? En nu nog bij hoesten, niezen, plots omdraaien of lachen. Wordt wel iets minder gelukkig. Zal straks wel in alle hevigheid terugkomen, maar dat geeft niets. Kom maar op! Was je bij de eerste ook misselijk? En wat bedoel je met 'knop op gedaan'?

15. Noor88

Noor88 Actief lid

23 feb 2013
    152
    0
    0
    Krimpen a/d IJssel

Zie het nu, knoop open doen hahahahaa.
    Misselijk heel af en toe met vlagen.

Ik vind het wel spannend, vorige maand met vmk op 4 weken en 2 dagen begonnen met vloeien, en dat is tot nu toe niet gebeurt, dus dan heb ik voor mijn zelf aan persoonlijk doel gehaald.

Ik ga eind deze week bellen voor een afspraak.

16. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Oeh spannend meis! Ben zelf ook erg onzeker of het wel goed zit, maar in als ik in jouw schoenen zou staan zou ik dat idd nog erger hebben. Gelukkig zijn we weer wat verder :) Zal echt blij zijn als ik de termijnecho heb gehad en een mooie foto heb..!

Vandaag veel menstruatieachtige-krampjes. Ook laag in m'n onderrug. Verder begint de vermoeidheid lichtelijk toe te slaan. Heb vandaag ook weer ff een testje gewaagd om te kijken of het streepje al duidelijker was dan m'n eerste test. Deze was nl. met 3 +5 dagen. Maar hij was echt veel duidelijker. Dus moet er maar wat vertrouwen in hebben..

17. Noor88

Noor88 Actief lid

23 feb 2013
    152
    0
    0
    Krimpen a/d IJssel
    Alweer een mijlpaal gehaald. Ben vandaag 4 wkn en 3 dgn zwanger.
    Bandenpijn is nu weg en af en toe zere borsten maar voor de rest gaat het en voel ik me goed.

Dus ik blijf positief!

18. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Fijn he Noor, we gaan er maar vanuit dat we allebei een plakbeeb hebben :D

19. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Goed dat je positief blijft Noor! Dit keer komt het vast helemaal goed!

Baukje: ik heb ook nog wel de angst voor een mk, maar dat komt ook omdat ik die bij mij vorige zwangerschap gehad heb. Kwam toen pas bij de 12 weken echo achter dat er een leeg vruchtzakje zat. Had ook geen bloedverlies, krampen of id, heb toen curettage gehad. Maar ik heb een goed gevoel over deze zwangerschap!

Ik heb al wel wat klachtjes: misselijk 's ochtends, last van m'n darmen en moe. Lig op m'n vrije dagen 's middags op de bank even te slapen als zoon middagdutje doet. Maar die vermoeidheid had ik bij mijn zoon ook. Ach, alles voor het goede doel he?!

Hebben jullie al aan mensen verteld dat je zwanger bent? Ik alleen aan een collega, die wist dat ik afgelopen weekend ging testen. Maar ik denk dat ik het dit weekend wel aan m'n ouders ga vertellen, kan het toch niet lang voor me houden.

Ga morgen de vk bellen. Weet ook niet of ik rechtstreeks naar de gyn moet ivm m'n vorige zwangerschap of dat ik gewoon naar de vk kan. Maar dat hoor ik morgen allemaal wel. Spannend!

20. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Hier alleen aan m'n zus(je) en zwager verteld. Zij wisten ook dat we voor een 2e kindje gingen. Dus heb hen een foto geappt van de test :D Het leuke is dat ook zij zwanger is van de tweede. Alleen ze is al wat verder, namelijk 18 weken. Verder proberen we het stil te houden tot de echo.

@TJ; heb je de vk al gebeld? Wanneer heb je een afspraak?

Deel Deze Pagina