Zojuist een echo gehad en het hartje klopte. De meting kwam uit op 7+2, maar met deze termijn is het niet echt goed te meten. Over twee weken op 22 augustus mogen we weer. Voor vandaag is de spanning er af, om morgen weer terug te komen tot de 22e. @Guus: Heel veel sterkte. Ik vind 4 vlindertjes er al behoorlijk inhakken laat staan 9. Veel geluk en wijsheid voor de toekomst.
Nou mijn man die spreekt het gewoon uit hoor haha. En ik kan het ook wel begrijpen..... Dus dan probeer ik wel zin te maken ook al is het niet voor mijzelf. Blijft een man he Maar het is niet zo dat hij 7 dagen in de week wat van mij wilt hoor
Hier ook 0. Maar normaal gesproken krikken (leuke woordspeling) we het gemiddelde van NL ook niet omhoog. Vaak moe en gewoon beide niet veel behoefte. En daarbij vind ik het toch ook spannend. Zeker met dat bloedverlies van bijna 2 weken terug.
T grootste is hier als mijn rug en of bekken pijn doet, of nu door de val van de trap wat meer als dat en of ik misselijk bent dan is het 0,0 Als ik me voel alsof er niets aan de hand is dan is het niet altijd 0,0 maar niets aan de hand gebeurt niet vaak
Hihi moet er toch om lachen "krikken" . Voor de zwangerschap, ook maar 2 x in de week hoor. Wat is dan gemiddeld?
Guus, wat erg!! Jeetje...heel veel sterkte!! Zwaan, welkom! Meiden met een goede echo, gefeliciteerd!
Nou, we hebben het onze dochter verteld hoor We wilden haar eigenlijk as dinsdag meenemen naar de termijnecho en dan vertellen. Maar schoonmoeder gaat morgen 10 dagen op vakantie, en wij gaan volgende week vrijdag 5 weken weg. Met de auto naar Turkije, zin in!!!! Dus gaan het onze ouders ook wat eerder vertellen. Ik kan het hartje goed horen met de angelsound. We hebben onze dochter verteld dat mama al een heel tijd gekke kriebeltjes in haar buik heeft en dat ik daarom dat 'doktersapparaat' heb gekocht. We hebben vanmorgen met z'n drietjes geluisterd, om de kijken wat er nou in zit. Ze hoorde het hartje en zijn we 'er achter gekomen' dat een baby mama's buik zit! Haar reactie... "Is het een échte baby?? Maak je echt echt echt echt echt geen grap???" En "mag ik dan de grote zus zijn?" Een bedje heeft ze al, de baby is toch nog klein, dus die mag op haar kamer in het poppenbed Het kan haar denk ik niet snel genoeg gaan denk ik. Ze vroeg of ze nog maar één nachtje hoeft te slapen voordat het er is. "Nee...het duurt nog heel lang hoor!" "Oh..twee nachtjes dan?"
Vanochtend echo gehad. Baby is goed gegroeid. En de meting komt uit op 3 maart. Maar over 2 wkn weer een echo ook om de termijn weer te bepalen ej er zijn wat vlekjes gevonden op de placenta. Dit kan vocht zijn of bloed. Het kan in ieder geval geen kwaad voor de baby. Echo vind plaats in het ziekenhuis omdag de verloskundigen met vakantie zijn en met zwangerschaps verlof. Dus morgen maar ff een afspraak maken. Verder alles goed. Druk met verhuizen dus weinig tijd om hier te kletsen, helaas!! Ik zie dat er veel gekletst is.
Gefeliciteerd met de goede echo's! Mamaze, wat een geweldige reactie van je dochter! 2 nachtjes dan? Nou uh 200 komt meer in de buurt. Eerst maar Sinterklaas..
Zo, net de echo gehad en alles zag er prima uit. Ons prutske verstopte zich nogal achter mijn darmen dus na wat geploeter toch weer een inwendige echo gehad. Daar was zo veel meer op te zien! Ik blijk 2 dagen verder dan gedacht waardoor ik uitgerekend ben op 27 februari ipv 1 maart.
Baukje wat fijn dat het steeds wat beter gaat...hoop dat de plakker gauw komt. En dat hoop ik.ook voor jou Guus...9 sterretjes is veel te veel...digiknuf voor jullie. Roosje gaat t wel.goed na de val? Joh.hoe is t met jou..morgen echo hou je t nog vd zenuwen?? Wien nog even dan wordt het echt beter!! Wat fijn d goede echos!! Mamaze geweldig die reactie van je dochter...tranen sprongen gewoon in mn ogen. Lekker vijf weken weg. Wij gaan in oktober naar mn schoonfamilie in algerije. Offerfeest en ons zoontje wordt dan besneden. Libido vorige zw 0, 0 nu lijkt het iets beter (als vermoeidheid niet de overhand heeft haha). Hoewel t hormoongestuurd is, is t zo typisch voor de mannen he: ist raak, kijken we niet meer naar ze op.of om haha. Vorige zw wou hij echt wel dagelijks..werd er gek van haha..sinds zoontje zijn we in een iets normaler gemiddelde gekomen Sommige vrouwen krijgen veel zin int tweede trimester...dus er is nog hoop hihi Verder ff vergeten wat er geschreven was....
@Guus: heel erg veel sterkte wat ontzettend verdrietig. @Zwaan: gefeliciteerd met de zwangerschap en welkom! Wij hebben vanmiddag de intake gehad bij de VK en ik mag gewoon bij hun blijven, hoef niet naar de gyn 2 september de eerste echo met 11+3, dus dat duurt nog even. En in het vervolg de afspraken in groepsverband. Mocht daar zelf voor kiezen en lijkt me wel erg leuk. Met 8 tot 10 vrouwen die ongeveer even lang zwanger zijn heb je dan de afspraken. Gewoon met een VK erbij en duurt dan 2 uur per keer. Uiteindelijk dus ook veel meer contact met de VK dan
Jeetje Wien wat moet je nog lang wachten op je eerstr echo!! Heb over ruim twee weken al afspraak 3 met echo 3.... Sneu dat sommigen zolang moeten wachten!
Guus meid wat een k*tzooi zo niet eerlijk!!! hele dikke knuffel!! alle meiden met goede echo's gefeliciteerd
hey dames, ik ben ook in maart uitgerekend. hoeveel maart weet ik nog niet precies. over 2 wk de termijn echo. (is dan ook echo 3 ondertussen) wel al een hartje gezien enz dus erg blij! wonderkindje is dit. Voor mijn dochter zijn we 2.5 jaar bezig geweest en volop in de mmm. en nu spontaan zwanger van een tweede kindje! totaal niet gepland maar ooooow zoooo welkom! hoop leuk met jullie mee te kunnen kletsen! Groetjes Kim
Ja is ook zo Wien..weet t nog van vorig jaar..zo rond de 12wk..was een vd mooiste echos...kindje zo compleet en past alles nog in beeld in één keer...dus het wordt zeker het wachten waard dat wel Welkm en gefeliciteerd kimmikim. Super dat t nu spontaan gelukt is!