Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuzie

suuzie Actief lid

21 mei 2010
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou nou dames ben ik ff bbqen en heb ik 3 pagina's gemist.

En maar vragen op de bbq goh moet je geen wijntje en zins wanneer ben jij gestopt met roken.... hihi en ik maar smoesje bedenken, we willen nog niks zeggen.

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Suuzie, wel supergoed dat je gestopt bent met roken!
    Lekker gebbq-ed?

3. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Hebben de smoesjes gewerkt? Ik gebruik altijd de antibiotica. Voor een blaasontsteking ofzo.

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Keizersnede:
    Heb nogal een drama bevalling gehad met uiteindelijk een spoed KS... dus zie stiekem nu alweer op tegen de volgende keer... gelukkig is dat nog zo'n acht maandjes verwijderd :p

Wonen:
    Wat een brabanders :D
    Ik woon onderin Friesland.

Oxbow:
    Probeer jezelf niet gek te maken, iedere zwangerschap is anders hé? Dat hoop ik wel tenminste, bij de eerste vier maanden kotsmisselijk geweest...

Smoesjes:
    Ik moet ook ff een goeie smoes hebben dames, volgende week een feestje bij de buren, en ik ben nogal van de wijn... als ik niet drink valt het haar direct op en weet ze het gelijk...

5. Gwendeline

Gwendeline Actief lid

3 apr 2009
    128
    32
    28
    Vrouw
    Ambtenaar
    Almere
    @suuzie
    Wauw dat ze je smoesjes geloven. Dan ben je echt goed. Ik zou je in de gaten houden en in je oor fluisteren "zeker verberg je iets" ik haal gedrag van een persoon er heel snel uit als het opeens veranderd.

@blike1987
    Jeetje vier maanden lang over je nek gaan lijkt me echt geen pretje zeg. Pfff

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Blike, uhm even zien, dubbelfris uit n wijnglas drinken ofzo? Hoofdpijn? Volgende ochtend vroeg op voor n belangrijke wedstrijd?

@ Iedere zwangerschap anders, die van mn zoon en dochter waren n wereld van verschil. Alleen wel beiden uitgelopen op stevige b.i. Zijn er nu al op voorbereid dat de b.i. Nog heftiger zal worden...

Op naar een nieuwe dag! En bijna weekend :) :) :)

7. Gwendeline

Gwendeline Actief lid

3 apr 2009
    128
    32
    28
    Vrouw
    Ambtenaar
    Almere
    @lucindalice
    Wat is een b.i.?

8. suuzie

suuzie Actief lid

21 mei 2010
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bekken instabilietijd.

En smoesjes, het valt mee hoor we roepen al ff dat we zwanger willen worden na onze vak. Dus dat roepen we nog steeds.
    Het word wel lastig als je ineens geen wijntjes meer drink en anders wel altijd.

En over het roken ik wil een gezonde baby dus vind ik het normaal dat je daar iets voor doet.

Nog een dagje werken en dan lekker weekend!!!

9. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Hoe ben je gestopt? Met mijn eerste had io er totaal geen moeitw mee, maar nu!

10. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Hey dames!

Mag ik me hier ook toevoegen? Sinds maandag al heel licht positieve testjes, maar was bang dat het nog van de pregnyl was. Vanmorgen wel eindelijk een duidelijkere test en ook cb gaf aan zwanger!! Dus ga het nu eindelijk geloven!

11. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    goedemorgen meiden

@ roken ook gestopt ben nu maar aan het bunkeren haha:D

marral gefeliciteerd en welkom!!

meiden wat zal ik doen als ik een goede echo heb gehad aan de baas vertellen of wachten ik doe best wel zwaar werk ben postbezorgster maar die tassen wegen wel wat;)

12. Gwendeline

Gwendeline Actief lid

3 apr 2009
    128
    32
    28
    Vrouw
    Ambtenaar
    Almere
    @suuzie
    Dank je wel. Nieuwe termen je kent het wel (shame shame).

@marral
    Welkom!! Ik snap je helemaal met die Pregnyl. Ben je wel al voorbij je 14 wd?? Zo ja MEID GENIET ERVAN!!

13. Gwendeline

Gwendeline Actief lid

3 apr 2009
    128
    32
    28
    Vrouw
    Ambtenaar
    Almere
    @priscilla1987
    Pris ik zou het zeggen hoor, denk niet dat je telang moet wachten met zwaar werk. Zeg het tegen je baas want je hebt een kleine om aan te denken dus zware dingen tillen is niet verstandig. Na je echo lijkt mij verstandig.

14. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Priscilla: Ik zelf vertel het wel na een goede echo. Maar bij mij weten ze er sowieso al van, vanwege de mmm. Dus dan is het toch anders denk ik. Maar zeker met zwaar werk is het denk ik sowieso wel verstandig om te vertellen.

Gwendeline: Is nu 13 dagen na pregnyl. Maandag posi test, maar die werd afgelopen dagen alleen maar lichter en vandaag is ie echt een stuk donkerder. En ook cb (die met alleen zwanger/niet zwanger) geeft aan zwanger. Dus geloof echt niet dat dat nog pregnyl is.
    Verder heb ik genoeg kwaaltjes en temp is mega hoog. Dus het kan echt niet anders! haha

15. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd, Marral!

Over vertellen op het werk: Als de echo volgende week vrijdag goed is ga ik het aan mijn baas en een directe collega vertellen, de laatste zal mijn buitenlandse reis in september moeten overnemen dus ik vind het dan wel zo netjes. Wel vraag ik ze om het nog even niet door te vertellen aan iedereen, mannen hebben daar over het algemeen niet zo'n probleem mee dus dat komt wel goed.

Waarschijnlijk gaat mijn overbuurvrouw het wel sneller doorhebben, ik heb nooit ontkend dat we bezig zijn dus ze vermoedt het wel. Ik ga ervan uit dat ze me erg scherp in de gaten houdt!

16. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd Marral.

Dames die stoppen met roken of pas gestopt zijn: Zet hem op he! Weet zeker dat jullie het kunnen. Denk maar aan het kleine prulletje in jullie buik. Ik ben nu inmiddels als weer 3 jaar gestopt.

@Priscilla: Ik zou het ook egwoon tegen je baas zeggen hoor. Je kunt dan altijd aan hem/haar vragen of die het nog voor zich wil houden. Dan kun je het je collega's later vertellen.

BI: bij mijn vorige zwangerschap ook veel last van gehad. Toen heb ik steunend ondergoed gekocht en dat vond ik best aardig werken. Begin nu ook al weer wat onderrugklachten te krijgen.

En ik heb steken/spierpijn in mijn bovenarm. Kan dat magnesiumtekort zijn?

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Gefeliciteerd Marral en welkom!

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Bliss, vervelend dat je ook al last hebt van je onderrug.. Dat steunend ondergoed ken ik niet, maar fijn dat het hielp! Hopelijk blijft de b.i deze keer voor je uit.
    Eind juli naar de revalidatie-arts en m'n revalidatietraject begint in het najaar, ik heb EDS en daar komt de b.i door, dus strakke begeleiding hiervoor.
    Geen idee of het magnesiumtekort is? Je hebt daar wel supplementen voor toch?

Ik ga eens even wandelen met de hondjes en de kindjes, even met z'n 'zesjes' eropuit!

19. suuzie

suuzie Actief lid

21 mei 2010
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    @frumelk, ik heb er niet zo moeite mee omdat ik niet altijd rookte, gister bij de bbq had ik er wel ff moeite mee maar dat zijn ook de momentjes dat ik rookte, ik ben gastouder dus kan overdag niet roken. En tja het enige wat ik kan meegeven is gewoon heel vaak zeggen tegen jezelf 'het is voor een goed doel!!!'
    Succes ermee je kan het!!!"

20. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Bedankt allemaal voor de felicitaties!

Hier ook iemand zo veel last gehad van krampen? Heb ik nu al sinds zondag. Wordt steeds heftiger en ik word elke nacht wel een paar keer wakker van de pijn.

Wat knap zeg, dat de rokers stoppen met roken!! Heel goed!

Deel Deze Pagina