Hopelijk valt het allemaal mee, Priscilla! Succes! Frummelk: dat zou wel minder zijn zeg. Hopelijk ga je snel alles binnenhouden. Sterkte!
ben er weer meiden pff wat was dat schrikken ik moest nog gaan werken vriendin me baas gebeld..toen belde me man op dat die naar huis mocht heb hij geluk dat die nu vakantie heeftmaar alles was goed alleen ik mag niet werken dus baas gebeld en gezegd zit nu in de ziektewer..ze denken allemaal dat het van me baarmoeder komt ze konden niks vreemds vinden gelukkigkom straks even bij kletsen
nu even niet amona de gyn zei dat het niet mocht tot het gestopt is dan mag ik weer nouja heb ik lekker weekend om het zo maar te zeggen en die gyn kon mij nog hij zei gelijk heeej toen ik binnen kwam..naja me man doe nu het huishouden voor me ik mag niks doen ja koken want dat ken die niet
Gelukkig zit de kleine nog mooi op zijn of haar plekje Priscilla!!! Hier misselijk maar ook lekkere trek Maar ga nu ff niet eten want anders ben ik weer misselijk als t tijd is voor mij gerookte bruine bokking jammie!!! Nou ja normaal gesproken wel!
Misselijkheid is weg maar kan ook niet anders want mn maag is leeg Hopelijk nief misselijk na t eten want t is mn favoriete maaltijd.
De bokking is een gerookte haring en is vrij zout van smaak. Haringen die niet tot de Hollandse Haring verwerkt kunnen worden, worden vaak gerookt of ingelegd in zout. De haring wordt na deze 'rook'behandeling geen haring, maar bokking genoemd. En dat lekker bakken en op de boterham
Wat een hoop gebeurd weer! Gelukkig veel goede berichten. @Bumbaaa en Xnonnie: knuf voor jullie allebei! Misselijkheid vandaag goed onder controle kunnen houden gelukkig. Begonnen met droge crackers en gemberthee in bed en daarna veel kleine beetjes gegeten de hele dag door. En nu heb ik gewoon zin in het avondeten
Gelukkig ook weer veel goede berichten! Fijn meiden...geniet ervan! Hier het avondeten gelaten voor wat het was... stond bijna over te geven boven de pannen. Overdag gaat alles goed, avondeten is gewoon niet zo welkom op t moment! Al heb ik net lekker wat van de mac gehad....moest toch wat eten voelde me weer een stuk beter! Fijn weekend allemaal!!
Na gister is mn man bekeerd ofzo?!? Hij vraagt de hele tijd of ik iets wil en of hij iets voor me kan doen en is super lief tegen me en springt gelijk op zodra ik nog maar een kik geef. Wil eigenlijk vragen hoe dit zo komt maar durf het niet
Haha gewoon van genieten.Roosje! Miss heeft de echo gewoon bevestigd voor hem en realiseert ie zich ook wéér wat voor een wonder het eigenlijk is.
Weet gewoon niet wat me overkomt T is altijd al wel een schatje tegen me geweest alleen sinds de zwangerschap was hij compleet anders. Misschien heeft het er ook wel mee te maken dat hij een vast contract heeft gehad en dat we eindelijk WEER weg gaan bij mn pa en ma
Goedemorgen dames Wat fijn dat jouw man weer zo lief is Roos! Ik zou geen vragen stellen, gewoon genieten
Goedemorgen meiden, Het is vroeg dag hier, zit in de trein naar het werk. Totaal geen zin in en ik ben echt met het verkeerde been uit bed gestapt. Wat ben ik chagrijnig!! Normaal ga ik met de auto, maar ben nu met de trein. Word vanaf werk opgehaald om door te gaan naar de verjaardag van m'n broer. Maargoed, even door tot 13u en dan klaar Roosje, wat fijn dat je man zo is bijgedraaid! Lekker van genieten! Fijne dag dames!