Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja ik besef het nu wel steeds meer.in het begin schrik je ervan om ineens van 2 naar 4 kinderen te gaan.maar zijn er nu al aardig aan gewent gelukkig.

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Kan me voorstellen. .je "rekent" toch automatisch met één kindje...en vier lijkt gelijk ietwat onpraktisch. Maar valt in praktijk vast mee!

Je nu jongste zit dan ook net op school of niet? Dus dat scheelt denk wel, heb je veel tijd puur met en voor de babies. Wel wat wegbreng- en ophaalstress denk!!

Pff zoontje om 7u uitgeslapen...zijn we niet gewend...meestal tot wat na 8en. Zelf te laat gaan slapen dus kan niet wachten tot zijn dutje :D
    Zo maar ff broodjes halen bij de bakker mmm.

Gister geboekt in.oktober 15dg naar de schoonfamilie. Hoop dan wel een leuk zichtbaar buikje te hebben haha. Ben dan 20+ wk. ;)

3. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    De jongste zit nu 2 dagdelen in de week op de peuterspeelzaal en vanaf december gaat ze naar de basisschool.school is gelukkig lopend te doen.3 min lopen en mijn moeder wil ze ook eventueel wel brengen als het echt niet meer zou gaan.

die van mij zijn gelukkig nu net wakker geworden.zitten nu voor de tv met papa en ik lig nog even lekker.haha.

lekker broodjes halen.hier is alles dicht.

4. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    @moi, jeetje succes maandag. Het komt vast allemaal goed.

Wat hoor je veel van bloedverlies zeg hier op het forum. Ondanks dat er niets is.

Ik was al helemaal gechoqueerd van mijn innestelingsbloeding, die ik aanzag voor een ongesteldheid. Bij mijn 1e zwangerschap geen druppel verloren tot aan bevalling ;)
    Zo zie je maar dat elke zwangerschap anders is.

Waar ga je heen Amona, in oktober?

Meissie, al een voorgevoel wat het gaat worden, in 2 voud?

Hebben jullie trouwens allemaal een idee, of gevoel?

Bij mijn 1e dochter, had ik een heel sterk gevoel naar een meisje. Toen ik eenmaal had gedroomd over dr, wist ik het zeker met 13 weken. 2 weken later bevestiging.

Nu geen idee.... neig meer naar een jongen. En nog geen droom gehad. Ja wel over kleine timberlandjes hahahaha.

5. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    @Meissie, ik zie je dat kindjes uit 2008/2009 zijn. Waren deze kindjes volgens de natuurlijke manier? Of ook via een medisch traject? Als het te persoonlijk is, geen probleem hoor.

6. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Goedemorgen! Laatste dagen wat minder geschreven, druk druk druk ;) het is sowieso al wat rustiger in het topic he?

Vanmorgen weer wat bloed met afvegen, maar door de verhalen van hier dat er niets aan de hand is, maak ik me er juist niet zo druk om. Vandaag gaan we het de familie ((schoon) ouders en zussen met aanhang) vertellen. Ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren. De 8 weken alweer gepasserd, gaat best snel en voelt ook al een stukje fijner. Misselijkheid de afgelopen dagen ook redelijk onder controle kunnen houden gelukkig. Nu langzaam aan het uitkijken naar 2 september!

7. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ja er is hier een zondagsbakker ideaal...

Zoontje slaapt net pas weer haha. Hopelijk doe ik zo mee :)

Missdee mn schoonfamilie woont in algerije dus daar gaan we heen. Kwas in april zonder mn man want die had net nieuw werk..om ff ons zoontje te laten zien..nu gan we met zn drieën (of ja vieren. .. ;) ) man heeft zn familie dan 20 mnd niet gezien dus het wordt vast emotineel.
    Ook is het dan offerfeest voor hen zo belangrijk als kerst voor ons zeg maar, dus dat wordt denk genieten voor mn man ♥
    We hadden nu zullen gaan na de ramadan en zn zusje trouwt vd week...maar hij kreeg geen vrij...dus dat hij dan met dat belangrijke feest daar is, maakt het een beetje goed.

Voorgevoel ik neig naar jongen maar ben ook niet zeker nog. Dat voorgevoel kwam vorige x ook pas met 12wk echo..die krijg k nu over twee weken dus ben beneuwd wat mn gevoel dan doet. Hoop danmook nub foto te hebben. Vorige x was gevoel en nubvoorspelling hier op.t forum beide juist :D

8. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Wat grappig amona dat je het goed had. Fijn dat jullie naar de familie gaan.

Ik heb geen idee wat we krijgen.. We zien het bij de 20 weken echo wel hihi

9. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee die waren op de natuurlijke manier.

10. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook nog helemaal geen voorgevoel wat het zou worden,een jongen erbij zou heel leuk zijn.maar als het maar gezond is :)
    we zien het bij de 20 weken echo wel of misschien wel wat eerder want krijg om de 3 weken een echo.

11. Noor88

Noor88 Actief lid

23 feb 2013
    152
    0
    0
    Krimpen a/d IJssel
    Morgen om kwart over 8 de derde echo al weer.
    Van de week gebeld naar ZH. Morgen dus al terecht ipv over een week of 2.
    Ze hadden weinig plek en konden hun eigen patiënten niet goed kwijt, dus vandaar zo vroeg al.

Ik ben benieuwd.
    Domme vraag: zou je al wat van het geslacht kunnen zien? Of een schatting doen?

12. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

@Priscilla dat zal gezellig worden :)

@Geslacht we denken beide een jongen :)

En hoe het hier gaat, uuhh moe, misselijk, nergens geen puf of zin in hebben. Maar moet wel en mezelf er toe dwingen is ook niet zo makkelijk.
    Morgen gaan weer wel de oudste 2 naar school!
    Weer terug in t oude ritme!

13. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Hoi meiden,

Mijn kentekenplaten zijn gestolen:x:x:x gisteren had ik mijn auto bij het treinstation laten staan, en pas gisteravond weer opgehaald.
    Komen we daaraan, weg waren ze! Grrr!

Ik heb meteen aangifte gedaan, maar het tijdsbestek tussen achterlaten en ophalen is heel groot. Dus ben bang dat ze flinke boetes of andere dingen nu op mijn naam hebben gedaan:x
    Zal dus bezwaar moeten maken op het moment dat er een evt. boete binnenkomt, maar vrijdag dus op vakantie. Ik baal echt!!

Ik weiger echt om op te draaien voor zoiets belachelijks, of het nou voor of na de aangifte is gebeurd, ik betaal niks!!

14. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Noor voor het geslacht is het nog te vroeg, meestal zeggen ze met 16 weken op z'n vroegst, maar hoor ook wel verhalen over 15 of zelfs 14 weken.. maar of dat zo betrouwbaar is? wij willen met 16 weken een geslachtsbepaling laten doen, hebben we bij S ook gedaan en is goed bevallen ;)

qua voorgevoel, dit keer denk ik een meisje en manlief een jongen, bij S was ik overtuigd van een jongen (was ook zo) en manlief een meisje.. nog een week of 7 dan weten we het als alles goed is :D

hier vandaag precies 9 weken, nog 3 dagen en dan eindelijk de 1e echo!! vind het heel spannend dit keer!

15. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Een drukke maar gezellige middag achter de rug. Familie is op de hoogte :) ze reageerden allemaal erg positief en vooral de oma's hadden net nog niet verwacht :D

@MamaZE: wat ontzettend balen zeg. Hoop dat je er niet teveel gezeur mee krijgt!

@Roosje: fijn dat de oudste twee weer naar school gaan morgen. Krijg je hopelijk wat meer rust.

@Noor: succes voor de echo van morgen. De derde alweer, wij hebben de eerste pas over 3 weken :p

16. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Mijn voorgevoel zegt een meisje, maar dat dacht ik al wel voor de zwangerschap.
    Maar een jongen is net zo welkom.
    Misschien laten wij ook een pretecho maken.met 16 weken. Bij mijn zoontje 1 gedaan met 24 weken maar dat duurt nog zo lang haha.

Kan niet wachten tot de echo vrijdag, zo spannend!
    Nu lekker bijna 4 weken vakantie. Echt lekker, was er aan toe haha

17. Geakksuus

Geakksuus Actief lid

17 jul 2013
    112
    0
    0
    1e verkoopmedw
    Brabant
    Hier wisten we wat t zou worden, we wilden het eerst niet weten maar toen ze het bij de 20 weken echo vroegen keken we elkaar aan en zeiden allebei ja! Ik had zelf ook een jongen verwacht ofja dat zei mijn gevoel , heel stom had bij de v & D 3 tshirts gekocht toen ik 12 weken was en dat zijn toch echt jongens shirtjes achteraf. Haha . Maar doordat we zoveel echo's hebben gehad denk ik dat we het anders zelf ook wel eens hadden kunnen zien, want meneertje lag altijd met z'n beentjes wijd vol in het zicht. Haha.

En nu denk ik dat het een meisje is omdat ik me totaal anders voel, en met eten blehhhg niet dat ik echt misselijk ben of moet spugen, maar gewoon dat ik voel dat ik op dat moment ff niks hoef omdat t dan niet lekker zit. En ook hmprffff die puistjes grrrrrr heb echt het idee alsof er een explosie op m'n hoofd heeft plaats gevonden , voel me er nu ook erg lelijk door. En dat had ik bij zoonlief helemaal niet namelijk.... Niet dat dat wil zeggen dat t dan ook t andere geslacht is maar toch

En ook omdat ik het gevoel heb dat het laat ingenesteld is en het daardoor langer heeft overleefd das vaak het vrouwelijke geslacht. (Denk ik :p) testte laat positief en bij jelte op nod positief, ( had bij jelte niet eerder getest dan op nod)

18. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Meestal klopt het ook wat de moeder voelt..
    Ik denk zelf een jongetje :D

19. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo, dit weekend mijn familie aan moeders kant op de hoogte gebracht tijdens een familiefeest. Mijn oma had de hoop al een beetje opgegeven dat ze er nog achterkleinkinderen bij zou krijgen!
    Ook mijn man z'n oma en opa weten het nu via mijn schoonouders maar die reageerden vrij gladjes terwijl het toch het eerste achterkleinkind wordt. Ach misschien moet het even inzinken :)

Jongetje of meisje? Ik heb geen idee maar wil het wel weten als ze het kunnen zien!

20. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Hoi hoi,

Leuk om al die reacties van familie enzo te lezen. Ik mag het van mijn man echt niet eerder dan met 12 weken vertellen, maar heb het al wel aan mijn beste vriendin verteld....daar was manlief op zijn zachts gezegd nogal pissig over (ook al had ik hem gewaarschuwd dat ik het zou doen). Mijn baas weet het ook al. Lijkt me alleen maar extra beroerd als het mis zou gaan dat ik het dan zo aan haar zou moeten zeggen. Ze is echt heel blij voor me, maar gaat er ook qua werk niets van merken: Heb mijn 3e verlenging gehad en krijg geen vast contract dus ga ik in januari met onbetaald zwangerschapsverlof. Waarschijnlijk blijf ik daarna eerst maar eens 4 jaar full time mama met misschien nog een buitenland project van mijn man...

Wat geslacht betreft: Niet echt een idee. Zou een tweede jongen wel heel tof vinden, alleen zijn we er qua naam dan nog niet helemaal uit. Willen het ook niet van te voren weten. Das de vorige keer goed bevallen.

Deel Deze Pagina