Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal, kom me ook weer eens melden, lekker twee weekjes op vakantie geweest in Italië!
    Erg misselijk geweest, autorijden was ook geen pretje maar heb het overleefd :p

Woensdag weer een echo! erg spannend, omdat er vorige keer nog geen kloppend hartje te zien was.

2. Lieve86

Lieve86 Actief lid

24 jul 2013
    206
    190
    43
    NULL
    Brabant
    Ik heb vannacht gedroomd over een zoontje! Zou dat wat betekenen? Ben zo benieuwd....

Eerst morgen maar weer mn echo afwachten of alles goed gaat!

Leuk die positieve reacties van familie en vrienden! Lekker van genieten dames.....

3. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kreeg wel van 1 collega te horen dat ik het wel al vroeg durfde te vertellen. Eerst wilden we ook tot 12 weken wachten maar ik vind het juist wel erg leuk om het zelf aan familie te vertellen en niet via de telefoon of viavia. Morgen gaan we op kraamvisite bij de buren en dan vertellen we het ook aan hen.

4. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Wanneer we het vertellen: Mensen weten bij ons dat we er mee bezig zijn door alles wat er is gebeurd het afgelopen jaar en als men er naar vraagt dan ben ik eerlijk en zeg ik dat ik zwanger ben. Verder heb ik het op mijn werk aan mijn manager en HR verteld voor het geval het weer mis is en ik een aantal dagen niet zou kunnen werken. De overig keren dat het mis is, heb ik op het werk ook tegen mijn andere collega's gezegd dat ik i.v.m. een miskraam even niet aanwezig was. Overigens het grootste gedeelte van mijn familie weet het al. Als het misgaat is het ook heel fijn als je zoveel steun krijgt van iedereen.

Over het geslacht: Wij zullen straks al vroeg (met 13 weken) 100% zekerheid hebben over het geslacht. Wij gaan namelijk de NIPT test uit laten voeren in België. Een kansberekening (combinatietest) zegt mij te weinig. Heb met mijn zwangerschappen al te vaak dingen meegemaakt waarop de 'kans' dat het voorkwam maar 1:50.000 / 1:6000 / 0,5% was dus elke kans is er voor mij al 1 teveel ik wil zekerheid. Punctie vind ik te eng i.v.m. de kans op een miskraam dus ben heel blij dat er de mogelijkheid is tot NIPT. Erg jammer dat het nog niet in Nederland beschikbaar is. Ik ben ook wel heel erg benieuwd of het een jongen of meisje wordt, want heb er dit keer zelf helemaal geen gevoel bij.

5. Mommy1988

Mommy1988 Lid

27 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook in maart 2 maart 2014 ons vijfde wondertje

6. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    @Noor: hoe was je echo vanmorgen?

@Blike: welkom terug! Wel van je vakantie kunnen genieten?

@Mommy1988: welkom en gefeliciteerd nog!

Ik ben vanmiddag lekker een uurtje gaan zwemmen. Ga ik toch proberen vaker te doen.

7. Mommy1988

Mommy1988 Lid

27 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor je felicitatie wij waren ook helemaal in de wolken met de positieve test hihi

8. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    Dag dames!
    Druk weekend achter de rug, nu lekker rustig in de zetel ;)

Hoe waren de echo's vandaag?

9. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ff snel, totaal geen puf om te lezen :)

Hopelijk is alles bij iedereen nog goed!

Hier alles goed alleen moe, misselijk en ga zo maar door al de kwaaltjes zijn hier aanwezig.
    Voor de rest ook alles goed!

Tot wanneer ik weer puf en tijd heb :D

10. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, wij hebben vanmiddag een mooie echo gekregen! Ons beebje doet het goed en groeit helemaal volgens schema. En we hebben het hartje zien en horen kloppen. Dus we zijn blij en opgelucht!

11. Noor88

Noor88 Actief lid

23 feb 2013
    152
    0
    0
    Krimpen a/d IJssel
    Echo was weer super.
    Met de placenta was niks aan de hand en ben uitgerekend op 2 maart.
    Een erge drukke dag qua verjaardagen.

Baby was flink aan het dansen. Ik moest er wel voor springen hahaha. Lag tr slapen dus konde ze het niet goed meten.

Morgen weer een afspraak bij de verloskundige.

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Moi:
    Gefeliciteerd met je goeie echo :D Fijn gevoel hé?!
    Ik kan niet wachten tot woensdag!!

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Noor:
    Jij ook gefelici met je goeie echo!

14. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Wat fijn al die goede echo's!
    Ik mag donderdag weer voor de termijnecho. Maar dat gaat misschien niet door omdat ik op begrafenis moet (wil) van een oudtante waar ik nog wel regelmatig contact mee had.

Morgen een lekker dagje weg. Mijn ouders zijn op vakantie en daar gaan we even lekker op bezoek. Gezellig!

15. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Ook weer even een berichtje van mij. Misselijkheid lijkt over.
    ( afkloppen!) Maar nog steeds wel heel erg vermoeid! Overdag mn ogen bijna niet open kunnen houden, ontzettend chagrijnig en nergens zin in. Maar dan savonds niet kunnen slapen en maa blijven draaien in bed. Heb nu al een uur de tv uit, net heel lang heet gedoucht en nu kopje thee. Hopelijk val ik dan zometeen als een blok in slaap... Ik wens iedereen een fijne avond en fijne nachtrust! Xx

16. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Noor wat fijn een goede echo!!

nog 2 daagjes en dan EINDELIJK ook hier de 1e echo, heb er zin in.. maar vind het ook héél spannend!!

17. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    Gefeliciteerd met de mooie echo's Moi en Noor!
    Wij tellen ongeduldig af naar vrijdag voor de 2e echo.
    Ik ga hier ook de dag proberen afsluiten met een kopje thee.

18. Mommy1988

Mommy1988 Lid

27 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier volgende week maandag 4 de echo om definitieve termijn vast te stellen jeej . Nu echt bekaf zijn dus lekker nog een kopje warme chocomelk en dan wens ik iedereen een fijne nachtrust toe en morgen een stralende dag

19. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Wien, wat fijn dat je iedereen zo leuk heeft gereageerd.

Over voorgevoel, ik denk een jongetje. Bij mijn dochter wist ik 'zeker' dat het een meisje zou zijn en het klopte. Maargoed, je hebt gewoon 50/50 kans natuurlijk:D moet wel zeggen dat ik vrij veel aanvoelde tijdens de eerste zwangerschap. Dat ik op eerste plaats zwanger was, 'wist' ik voor de test, terwijl we er niet mee bezig waren. Voorgevoel geslacht was juist. Bevaldatum was om heel eerlijk te zijn een wilde gok die ik deed, maar bleek wel te kloppen:D en ik wist de avond vooraf aan de bevalling dat het nu echt heel snel zou gaan gebeuren...volgende ochtend waren m'n vliezen gebroken;) heel apart.

Nu ook weer, ineens een 'ik ben zwanger' en 'ik moet nú een test doen' gedachte:p die bleek te kloppen. Ook wederom niet mee bezig geweest. Uiteindelijk bleek ik ook pas 3,5 week zwanger te zijn, maar op een een of andere manier wist ik het..
    Dus ben benieuwd of het geslacht klopt! Dochterlief heeft wel al een zusje besteld:D

Dames met een mooie echo, gefeliciteerd!!! Wij mogen morgen weer! Eerste keer dat dochter mee gaat.

20. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Moi & Noor gefeliciteerd met jullie echo.

Veto ik mag vrijdag ook weer, cant wait!!!
    Dochterlief gaat ook mee, ben benieuwd of ze het een beetje snapt ;).

Het is hier rustig, en eindelijk een beetje te volgen.
    Iedereen blij als het 1e trimester voorbij is ?
    Hier wel hoor!

Ik ben ook zo benieuwd wat het gaat worden. Buiten dat het gezond moet zijn uiteraard. Ik had altijd een lichte voorkeur voor nog een meisje (leuk voor dochterlief) en ben echt een meisjes mama haha.
    Maar ik heb wel steeds meer dat ik een jongen ook heel leuk zou vinden. En helemaal als dochterlief weer zo kattige bui heeft pffff haha.
    Ik heb ook het idee dat er een broertje komt.
    Heel spannend. En ben benieuwd of mijn voorgevoel weer juist is.
    Hopelijk heb ik weer een droom...

Deel Deze Pagina