Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Zo kom ook weer even spieken.

Noor en moi wat fijn dat jullie echo goed was.
    Hier mag ik donderdag en dan weten we de uitgerekende datum precies, nu is het nog steeds niet bekend.

Hier zomaar het gevoel dat het een jongen word, bij de andere jongens had ik dat gevoel ook en bij de meiden wist ik het steeds niet, dus zou het nu toch weer kloppen.
    In ieder geval 50% kans dat het klopt.

Hier begint mijn mannetje ook bij te draaien.
    Ik vroeg met een gekke kop aan hem, wat heb je liever een kitten houden of onze kleine, toen gaf hij aan wat denk je zelf, dus ik als grapje nou een kitten.
    Hij haakte er meteen op in, met dat ik het fout had.
    Wat was ik blij op dat moment, dat betekend dat hij het toch begint te accepteren.
    Ook vind hij het jammer dat hij niet mee kan naar de echo donderdag, terwijl een week terug hem dat nog niet uitmaakte.
    Goed nieuws nog, voor de rest verwacht ik er niet teveel van, maar het begin is er.

2. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Allereerst: Ik lees weer goede berichten over echo's. Gefeliciteerd dames! Ontzettend fijn!!

Verder, heel erg bedankt voor alle lieve woorden en knuffels! Het doet me heel veel goed en geeft me steun. Het is al wat rustiger in mijn hoofd, maar merk veel onbegrip in mijn directe omgeving van mensen die het al weten. Een opmerking die ik kreeg: "Je heb er toch nog een? Twee was toch te zwaar geweest..." Heel erg pijnlijk en kwetsend. Maar ik kan het steeds beter laten gaan.

Wat helemaal lekker is, we gaan er nu even tussenuit met hrt heke gezin. En als we terugkomen heb ik twee dagen later weer een echo. Mooi even genieten van elkaar. Als ik terugkom hoop ik ook weer wat actiever mee te schrijven.

Iedereen die de komende weekjes een afspraak heeft: veel succes! Ik hoop allemaal mooie berichten te lezen straks!

3. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik lees af en toe wel mee nog,vond het zo gezellig hier :)
    Hier is nog niets veranderd,ik heb nog geen bloedverlies en geen krampen.Vind het zo verwarrend,want zo is het blijkbaar al een week of 4 inmiddels.

Xnonnie,ik herken het echt wat je zegt.Hier was ook iemand die zei (omdat het bij ons niet helemaal gepland was) "mss is het maar beter zo,mss kon je het wel niet aan..4 kindjes" :( Echt,zo verdrietig..

Donderdag weer naar het ziekenhuis,dan een echo om definitief te zien of het echt fout is.Het kan haast niet anders en toch is er dat mini sprankje hoop...
    Als ik vergelijkbare verhalen lees (is natuurlijk helemaal niet verstandig,dat weet ik)... lees ik vaak dat het idd mis is.Maar lees ook verhalen dat het dan toch goed blijkt te zijn.

Het maakt het niet minder verwarrend allemaal..net zo min het feit dat ik nog al m`n zwangerschapskwaaltjes heb (wat heel normaal schijnt te zijn zolang er zwangerschapsweefsel in je lijf zit).

Het is afwachten,op bloedverlies..en anders tot de echo donderdag.

Sorry voor m`n ego berichtje :)

4. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Spannend he vrijdag!! Kan ook niet wachten, hier gaat zoonlief ook mee. Hoelaat heb jij de echo?

Ik hoopte stiekem misschien ook mijn 1e zwangerschap op een meisje. Omdat ik dacht ben echt een meisjes mama mooie kleertjes en tuttelen.
    Maar toen bleek met de 20 weken echo dat het een jongen was. En was gelijk verkocht en je moet iets langer zoeken voor leuke kleertjes vond ik. Maar ben super blij met onze kanjer!
    Alleen heb je eerst gewoon zo'n gedachte erbij wat voor moeder je zou zijn.
    Heel veel succes vrijdag en hoop op een super mooie echo met een mooi bewegend kindje. En ven heel bebieuwd naar de reactie van je dochter

5. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    :D:D:D

suprise 6 wk , dacht dus dat het compleet mis was, symtonen etc alles was weg, donderdag toch maar bloed wezen prikken om zeker te zijn dat mijn hcg naar beneden was gegaan, kreeg ik vrijdag al een positief berichtje van mijn gyn, vandaag hebben we zelfs een hartje gezien,

kan het haast niet geloven, over 2 week (pas:)) weer een echo

Bijgevoegde bestanden:

6. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Verzorgende IG op een PG-afdeling
    Gelderland
    #2286 SuuuuuS, 13 aug 2013
    Laatst bewerkt: 13 aug 2013

Jeeeeeeeej wat een goed nieuws zeg! Nu lekker van genieten!
    Wanneer ben je nu precies uitgerekend?

7. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Gelderland
    Hier ook weer eens een berichtje van mij..
    Laatste tijd weinig puf om te reageren, of druk, of heb weer een relatie met de wc pot! :(
    Nu gaat het weer redelijk goed. Vanavond weer werken, na drie weken vakantie gehad te hebben, zal dus wel even tegen vallen.

Iedereen met een goede echo, wat fijn!! :D

8. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Gelderland
    Lekker Italië! Waar?
    Wij gaan normaal ook met de tent naar Italië, maar dit jaar niet omdat we in September nog een week met vliegtuig weggaan..
    Ben aan de ene kant blij nu niet naar Italië geweest zijn, ivm de lange rit, en dat ik heel erg misselijk en hoofdpijn heb de laatste twee weken..

9. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    WAAAT Guus??!! Wat goed!! Wat een wonder! Wow!

10. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Wauw. Kijk dat is nog eens goed nieuws!

11. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    GEWELDIG Guus!!!!!!!!!!! :D :D :D

12. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bumbaa, geen reden om Sorry te zeggen hoor! Ik wens je veel succes de komende tijd, laat dat sprankelende hoop maar lekker zitten want get sleept je door de dagen tot je echt bevestiging hebt.

Hoe zit het bij jullie met de hormonen? Vandaag ben ik echt van mezelf geschrokken... Ik moest bloed laten prikken van de VK maar dat kan niet op afspraak, gewoon komen en wachten. Vanaf 8 u kan je terecht en toen ik iets na 7 binnenkwam zaten er al 10 oudjes voor me! Ik heb echt niet de luxe om dan te blijven wachten dus ging ik maar verder naar mm werk. Onderweg begin ik me zo op te winden dat ik 10 minuten later echt als een malloot in de auto zat, ik ging helemaal over de rooie, anderen afsnijden enzo! Gelukkig was ik een minuut later op het werk, ik stond helemaal te trillen en begon meteen te huilen omdat ik zo was geschrokken van mijn reactie. Ik heb zelfs mijn man moeten bellen om me even te kalmeren, gelukkig was het snel over...

13. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden

ben ook heel blij, zou het nu wel van de daken willen schreeuwen, maar toch nog ff 6 weekjes onze mond houden (heeeel moeilijk)
    ik was 20maart uit gerekend, ik zou nu 8,5 week zijn, dus nu ergens in april (rond 6 april dacht ik)

maar met 38wk toch een keizersnee, dus ergens eind maart:D

14. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Geweldig Guus!!!

15. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Guus,wat gaaf!! Gefeliciteerd!!!

Oh Guus...pff...dat wil ik ook.Net als jij 20 maart uitgerekend.Met de echo van woensdag (bij 8 weken zwanger) zagen ze een zwangerschap van max 5 weken.

Wat zagen ze eerder bij jou?

16. oxbow

oxbow Niet meer actief

GUUS wat gewledig meid, ben zo blij voor je.... Blijf je wel met ons mee kletsen?

Bumba meis, misschien voor jou ook nog goed nieuws donderdag, ik hoop het voor je.

17. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Wat goed Guus. Dit had ik echt niet verwacht te lezen. Na al je ellende toch een mooi kloppend hartje. Wanneer mag je weer gluren??

18. oxbow

oxbow Niet meer actief

PFF vandaag even te veel gedaan denk ik.
    Heb bij alle 4 de andere zwangerschappen last van mijn bekken gehad, niet heel erg maar wel net vervelend genoeg om er last van te hebben en op een gegeven moment toch wat beperkt te zijn in je doen en laten.

Nu begon het weer met 8 weken, maar leek het af te zakken.
    Zaterdagnacht niet kunnen slapen van het zeurderige vervelende gevoel in liezen en onderrug en zondag een hele dag gewerkt, waardoor ik zondagavond weer last had en gisteren eind van de dag ook last had van pijn/zeurderig gevoel.
    Nu vandaag beneden en boven gezogen en boodschappen gedaan en nog wat huishoudelijke klusjes en nu dus alweer last.
    Het vervelende is dat het meer zeurderig gevoel is dan pijn, waardoor ik dus meer moeite heb om m'n eigen grenzen aan te geven en dus snel te veel doe.
    Maar ja nog een maand of 7 dan is het weer over.

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh kippenvel......guus ben zo blij voor je!!!!!! GEFELICITEERD! !!
    Blijf je wel bij ons??? :D

Bumbaaa hoop dat je net zo verrast mag worden!!!!

Saartje erg hè. ..soms zo'n "aanval"...gelukkig kon je man je kalmeren.

Oxbow wat fijn dat je man ook aan het bijdraaien is...eindelijk bekomen vd schrik.

Echo k wil ook...volg vrijdag pas weer...ben.er aan.toe!!

Blike welkom terug! Hoop n mooi hartje..wanneer was je.echo?
    Nonnie geniet van elkaar!

20. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden

hier ook 5week!! vorige week, en nu 6 week met een kloppend hartje!!
    Ik hoop zo dat jij dat ook krijgt!!

en tuurlijk blijf ik hier mee kletsen!!

Deel Deze Pagina