Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Fantastisch nieuws guus! Van harte!

2. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Guus...maar hoe zat dat met jou dan met wanneer je wist dat je zwanger was? Ik reken me suf,maar omdat ik al vrij vroeg positief teste kan ik toch nooit veel korter zijn?
    Ben benieuwd hoe dat bij jou was?

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Gevoel:
    Ik denk een meisje... waarom weet ik niet maar het is een gevoel. Ga een geslachtsecho laten doen dus over een maand of twee weet ik of mijn gevoel juist was!

Bumbaa:
    Sorry, ken jou verhaal niet. Maar ik begrijp dat het misschien niet goed zit? :( Jeetje! Heel veel sterkte meid!

Guus:
    Gefeliciteerd! :D Fijn dat je al een hartje hebt zien kloppen!

Suus:
    We zijn bovenin Italiƫ geweest, bij Lago Maggiore. De reis was ook echt verschrikkelijk... veel gespuugd :( Maar verder een heerlijke vakantie gehad!

Amona:
    Dankje, heb morgen mijn echo... sta stijf van de zenuwen... :S

4. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik heb 3week geleden getest, vond et toen al raar dat de digitale maar 2-3week aangaf. maar mijn menstruatie is wel elke keer verschillend geweest, meestal 6 week, maar de laatste 3 keer 4 week. ik heb maar op de gok getest omdat ik zeer pijnlijke tepels kreeg en de wijn niet helemaal goed viel. 1ste test was action gaf niks aan, volgende dag kv 2voor 5, die gaf een licht streepje (zie album) en dag erna weer action en toen ook weer een licht streepje, toen een digitale gehaald.
    wat ik wel weet is dat ik 9 juli innestelingsbloed heb gehad.

nu 2 week wachten (eigenlijk langer ) 30 augustus pas weer een echo, hopelijk de laatste inwendige.
    kreeg vandaag ook te horen dat mijn baarmoeder gekanteld is, maar dat vermoede had ik zelf ook al.
    net ook aangemeld bij een verloskundige praktijk, vind het toch wel makkelijker omdat je die 24 uur per dag kan bellen. en toch wat sneller heen kan gaan dan naar het zh. met 36 week word ik zowiezo weer aan het zh over gedragen.

5. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Wip ook weer even langs!

Guus, wat een supergoed nieuws! Dat moet een zeer aangename verrassing voor je zijn geweest!

Bumbaa, wat rot dat je nog in onzekerheid verkeert. Dat leven tussen hoop en vrees lijkt me zo moeilijk! En wat kunnen mensen gevoelloos zijn door te zeggen dat 4 toch teveel was geweest.

XNonnie, jij hebt ook al van die fijne opmerkingen gekregen! Niet te geloven! Je zou terug moeten zeggen: 'Wil je volgende keer nadenken voordat je wat zegt?' Grrr... kan daar echt boos over worden!

Hi Blike, leuk je hier ook te zien! Ik duim voor een mooie echo voor jou morgen, ik ben overmorgen eindelijk aan de beurt. Vannacht drie uur wakker gelegen, deels door zoontje, maar vooral door mijn gedachten die alle kanten op gingen. Het is tóch weer zó spannend!

Vandaag nog meiden met een echo?

6. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blike,nee hier is het niet goed.Vorige week echo gehad,was max 5 weken zwanger terwijl ik 8 dacht.Donderdag weer een echo,maar zie het somber in.

Guus,ik had al eerder een positieve test.Dus het kan haast niet goed zijn hier.Omdat ik een lange cyclus heb zou het kunnen dat ik tijdens de echo 7 weken was ipv 8.Maar dan is het nog 2 weken verschil met wat ze zagen,dat kan gewoon niet goed zijn dan.

7. Lieve86

Lieve86 Actief lid

24 jul 2013
    206
    190
    43
    NULL
    Brabant
    Guus! Wat een geweldig nieuws! Het is je zo gegund! Geniet ervan...

Bumbaa, wat naar die onzekerheid! Hoop dat er snel duidelijkheid is... en we hopen natuurlijk op.n wondertje!

Blike, welkom terug! Gelukkig toch een fijne vakantie gehad! Wij rijden volgende week naar italie, hoop dat ik de reis zonder ziek zijn overleef!

Vanmiddag echo.....spannend!!

8. Mommy1988

Mommy1988 Lid

27 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames ff weer mee gluren

Guus wat fijn dat echo toch goed nieuws gaf super lekker genieten nu

Bumbaa vreselijk die spanning hopen op een wondertje duim voor je mee

Hier bekaf zijn ben blij dat de school volgende week weer begint 4 kids de deur uit geen pretje om met alle vier boodschappen te doen heb drie keer zoveel in de kar dan normaal haha nu ff met de benen omhoog en de kids op de Wii

9. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een supergoed nieuws Guus :)

Ben blij dat de oudste volgende week ook weer naar school gaat,die zeurt nu al iedere dag wanneer ze weer naar school mag.

Mijn moeheid is nu bijna helemaal weg,heb nu alleen al 3 dagen erge hoofdpijn.hoop dat dat wel snel over gaat.

10. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Verzorgende IG op een PG-afdeling
    Gelderland
    Lekker Lago Maggiore, daar zijn wij vier jaar geleden ook geweest. Welk plaatsje hebben jullie gezeten?
    Wij geloof ik in Feriolo. Hadden erg veel last van muggen! En we zaten precies in zo'n punt van het meer, waar veel troep naar toe dreef.

11. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Heel spannend blike want vorige x nog geen hartactie he...duim voor je.

Bumbaa gezien je vroege test kan t haast niet nee...gaan jullie nu dan gepland miss nog voor n ukkie?

Mommy hoe oud zijn de kids? Druk hoor! En ook de vijfde net als bij oxbow erg leuk!

12. Mommy1988

Mommy1988 Lid

27 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zijn de kids 7 6 5 en 4 jaar oud dus lekker druk ben net een politie agentje soms haha ben na de vierde gesteriliseerd geweest maar omdat de wens op een vijfde kindje zowel bij mijn man als bij mij zo groot was herstel uit laten voeren dus dit beebje is zoooooooo gewenst

13. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve woorden meiden!

Amona,als het niet goed is gaan wij zeker ons best doen voor nog een ukkie ;) Die planning was er al wel,maar voor we definitief besloten dat we er voor zouden gaan was ik zwanger.
    Ik denk ook niet dat we lang zullen wachten voor we er voor gaan.Maar goed,eerst de komende tijd maar afwachten.

14. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    :p
    Ahhhhh dank je wel!!! Ik om half 9 al! En jij?
    Jah ben ook heel benieuwd naar haar reactie hoor ;)

Heeft je zoontje het al veel over de baby?

Hier kwam ik dochterlief vorige week ophalen bij de gastouder thuis.... en toen had ze een mededeling volgens de gastouder.
    Dus ik oh vertel? Ja mama, heeft een baby in de buik...

Uhhhhhhhhhhhh... ja dat klopt hahahahaha.. toen stond ik wel even hoor. Wilde nog even wachten, maar ja.. ze was me voor.
    Het houdt haar toch wel bezig zo zie je maar.

Hoe voel je je verdeR?

15. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    En.... als expert... wat is de moeilijkste leeftijd? :)

16. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Guus, wat ik me nog afvraag, je schreef een tijdje terug dat sommige miskramen al plaatsvonden voordat je nog had getest. Hoe weet je dan dat het een mk was, en niet een wat langere cyclus? Kan die onregelmatigheid niet voor een en al verwarring hebben gezorgd?

17. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Owh dacht dat ik vroeg mocht komen haha. Mag om 9.45 ben ik zo blij mee al.lekker optijd!

Ja hij zegt soms mama ik wordt grote broer uit.het niks en geedt s avonds altijd een kus en knuffel aan de baby. En hij praat af en toe via mijn navel haha

Ja zo zie je maar hoe ze er mee bezig zijn haha.

Voel me verder aardig goed, alleen moe moe. En gevoelige en grotere borsten. Kan mn bh's van mn vorige zwangerschap echt niet meer aan.

En hoe voel jij je??

18. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Guus, wat ben ik ongelofelijk blij voor je!!

19. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe! Een jaar geleden zat ik in de maart 2013.

20. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Guus, wat een geweldig nieuws!!

Deel Deze Pagina