Wow mommy wat geweldig! Weet eerlijk gezegd niet precies hoe zo'n sterilisatie werkt bij een vrouw maar herstel lukt niet altijd toch? Super voor jullie! Wel fijn dat ze allemaal op school zitten en jij dan wat tijd met de baby hebt Bumbaa hoe oud zijn jouw kindjes ook alweer?
Klopt herstel lukt lang niet altijd wij hadden slagingspercentage van 83 procent dus dat viel mee daarna een dik jaar klussen voordat het raak was had de moed al bijna opgegeven
Suus: We zaten vlakbij Arona. Dat is aan de onderkant. Hier ook veel muggen!! Amona: Zeker spannend omdat we vorige keer inderdaad nog geen hartje zagen, daarom ben ik nu ook extra zenuwachtig!
mommy hier ook blij als de 2 oudste weer naar school gaan volgende week. Ik heb dan het minste last van de 2 kleintjes. helaas nog steeds geen tijd voor een middagdutje want die van 3 slaapt niet meer tussen de middag. En de moeilijkste leeftijd: vind alle leeftijden wel zijn alstige kanten hebben. Als ik die van 3 nu zie is di erg makkelijk als de 2 oudste er niet zijn en de makkelijkste van allemaal. Maar inderdaad tussen de 2 en 3 zijn ze wel van alles zelf doen en snel driftig.
omdat er ook meer mee kwam dan alleen gewone menstruatie bloed, laatste keer een heel groot stuk geel/rubber. en dan 1 dag flink bloeden dan een paar dagen niks en dan de gewone menstruatie. als je er een paar hebt gehad, herken je het helaas al snel. hoop zo dat dit een plakbeepje is. hier onze dochter nog niks verteld, ze heeft de eco fotos wel gezien, de arts zei dat moet mama maar vertellen, ik heb gewoon gezecht dat het mijn buik was, een rommeltje he. eerst zekerheid , daarna vertel ik het haar zeker wel, aangezien ze nogal met iedereen kletst, en dus ook dit aan iedereen zal vertellen, eerst de 12wk zien te halen. ik vond de leeftijd tussen 3 en 4 een ramp, zulke heftige drifbuien (soms nog) maar bij die van ons was en is et puur verveling, ze was overal al klaar mee, ze had geen uitdaging meer, we zijn nu al aan het rekenen... alleen maar om te zorgen dat ze zich niet verveeld (plus en min is appeltje eitje voor haar al helaas)
Zo spannend blike!! Mommy kan me voorstellen dat je al dacht dat het niet meer ging lukken! Is 88 je geboortejaar? Zo ja superjonge mama gaaf hoor. Bumbaa je hoort zo tussen de maartmama's Guus had je laatst niet gebloed toen je dacht dat t mis was? Hoop dat beeb blijft plakken!!
Gisteren voor het allereerst de baby gehoord met de angelsound, vriendlief geloofde het niet! Haha. Eerst een paar keer mijn hartslag gevonden om hem te laten geloven dat ik het toch niet was! Hoor hem/haar alleen niet lang. Echt 5 minuten en dan ben ik haar kwijt, soms kan ik dan iets links of rechts, maar anders ben ik haar ook gewoon voor een half uur kwijt. Morgen officiele termijnecho, dus, komt allemaal wel goed denk ik.
Een goede echo gehad! Hartje horen kloppen! Zoooo fijn! En ik mag van het zkh naar de verloskundige! Dus die ga ik morgen maar eens bellen...
amona ik denk het heb soms de meest rare dromen zal toch wel he met 20 weken een leuk buikje te hebben mamaze dat meen je niet hoop dat ze geen boetes rijden hoor en wat je zeg niet betalen jij kan het toch ook niet weten.. blike lekker hoor italie lekker warm!! moi wat fijn een goede echo!! noor joepie weer een goede echo!! oxbow wat fijn dat jou man het ook ga accepteren!! bumbaaa ik ga duimen dat je toch een goede echo krijg te zien!! guus wat fijn nu lekker genieten hoor meid!! saartje mijn hormonen zijn heel erg kan niet veel hebben.. hier alles goed weer begonnen met werken nog tot zaterdag dan vakantie zo lekker broodjes eten met salades!!
Fijn Lieve!! Guus, jak... Helaas was het dus niet een kwestie van wat overtijd gaan... Dit is een Bison kid! Blijf maar mooi plakken!
Pffff... Sorry dat ik niet actief ben. Ben echt zooooooooo moe! Vandaag gezakt voor mn theorie, 3 keer naar de supermarkt omdat ik elke keer wat vergat en probeer nu mn huishouden wat bij te werken. Ik wist niet dat een mens zo moe kon zijn! Voor mn zwangerschap nam ik dan een bakje koffie of een blikje energie drank voor een energie boost maar koffie smaakt me niet en die blikjes is troep dus dat wil ik echt niet nu. Doe nu elke keer een klein beetje en dan ff kwartiertje op de bank zitten. Voel me net een oud beppetje hihi. En dan is onze dochter ook gewoon thuis. 3,5 is ze en ze "moet" vanalles van me. Ook slopend... Zo ik heb weer even geklaagd. Zag hier en daar fijne berichten voorbij komen, gefeliciteerd allemaal! Liefs
Ja klopt Amona 88 is mijn geboorte jaar heb altijd een jonge mama willen zijn kan ik mooi met mijn kids mee ravotten heerlijk is het Voor de dames met een goede echo super nieuws van harte
purified: Wauw! dat is vroeg, wist niet of dat zo vroeg al kon?! Leuk man! memmie: Balen dat je gezakt bent voor je theorie zeg en die moe-heid herken ik ook!
Supergaaf mommy! Kwou ook altijd een jonge moeder wordenmaar soms loopt het even anders. Lijkt me qua energie zo fijn. Hoe zijn de reacties in jouw omgeving of wist iedereen dat de wens er was? Purified fijn he! Priscilla.lekker bijna vakantie! Goede.echos gefeliciteerd! !!!
Bleegh ik voel me nu 's avonds niet zo lekker. Net maar een paar hapjes warm eten op. Laat het maar snel 12 weken zijn en dat dit dan hopelijk over is
De reacties hier waren zeer wisselend de meeste van mijn vriendinnen vonden het gaaf en leuk maar ouders en schoonmoeder vonden het maar niks en vinden dat we dom bezig zijn dus met hun heb ik ook ff wat minder contact Gelukkig vinden de meeste mensen die het weten wel heel stoer dat we voor een vijfde gaan en dat vrolijkt me dan ook lekker op