Pff de generatie voor ons vindt het nogal snel.dom hè.... Mijn oma was nog vd generatie 8 kinderen geloof niet dat die zulke kritiek kregen. Geniet maar lekker van je (waarschijnlijk ) laatste zwangerschap! K kreeg al stomme reacties. .en dan is t pas nummer twee wat kort op nummer een...heb dus ook ff niet teveel contact haha die draaien wel bij. Woon in duitsland dus zie ze toch weinig
Guus wat een supernieuws zeg!! Lieve fijn dat de echo goed was!! Blike, jij morgen weer een echo toch? succes alvast!! ik mag morgen ook eindelijk!!!!!!
Zo net volgens mij beebje voor de eerste keer gevoeld een paar plokjes helemaal onderin me buik hihi heel bijzonder gevoel blijft dat toch
@Guus: wow, wat geweldig zeg! Ik duim voor een plak baby. Blijf je lekker in dit topic? @Mommy: leuk hoor zo jong al een groot gezin. Ik ben net zo oud en kan me niet voorstellen dat ik nu 4 kinderen zou hebben @Delilah: succes met de echo morgen!
@mommy, leuk hoor zo'n groot gezin! Ik ben 7 jaar ouder dan jij maar 14 jaar geleden was ik er rotsvast van overtuigd dat ik geen kinderen wilde!! Ik zou carriere maken en er helemaal geen tijd voor hebben. Pas een paar jaar later werd dat "ooit misschien wel". Toen de dertig in zicht kwam voelde ik me pas volwassen genoeg om die verantwoordelijkheid aan te kunnen.
Hier vanmorgen geprobeerd het hartje te luisteren was vroeg wakker en dacht laat ik eens even luisteren. Maar niets te vinden en nu onbewust zit het me toch niet helemaal lekker. De andere keren kon ik het wel vinden al was het toen ook moeilijk te vinden en maar heel kort te horen. Gelukkig heb ik morgen een echo al duurt dat natuurlijk veel te lang. Mommy: jij was al wel heel jong dat de eerste kwam. Ik was 24 bij de eerste en jij had toen al 4 kinderen. Lijkt me ook wel weer voordelen hebben zo jong moeder je kan straks extra lang van je kleinkinderen genieten
Oxbow ik herken het. Kon het hartje gisteren ook niet vinden.... Vlak voor ik op bed ging tóch nog maar eens luisteren en gelukkig wastie daar pfff
Goedemorgen meiden, Ik was hier niet veel maar heb af en toe wel mee gelezen. Nu wil ik heel graag van de lijst af want ik zit midden in een miskraam. Met 8 weken en 2 dagen nog een goede echo gehad en gister met 10 weken geen leven meer. Ben echt kapot van verdriet want het was toch echt al een mini mensje. Voor jullie allemaal een fijne zwangerschap en geniet ervan.
Oxbow geen zorgen beebje zat vast gewoon even verstopt. Frummelk hier net zo, twee x zonder succes geprobeerd gisteren. Ging s avonds naar bed en dacht ok nog één keer dan, leg.m erop en lag gelijk precies op se goede plek. Kwas niet.panisch ofzo maar.toch fijn weer te vinden
jvs12,heel erg veel sterkte! Wat een verlies...helemaal na zo`n mooie echo.Bah,wat verdrietig.. Neem de tijd om het te verwerken allemaal,het is niet niks Hier waren we gister ervan overtuigd dat het ging beginnen,buikpijn en een beetje rood verlies.Dat heeft niet doorgezet...afwachten dus weer.Verwacht wel dat het vandaag doorzet...en anders morgen de echo.Ik verwacht dat m`n lijf een extra zetje nodig heeft zeg maar.We zullen zien.
JVS: Heel veel sterkte. Ik heb hetzelfde gehad in april dit jaar. Bij 7+4 nog een goede echo en bij 9+4 geen hartactie meer en was het vruchtje gestopt bij 8 weken. Met exact 10 weken is de miskraam bij mij toen spontaan op gang gekomen. Heel veel sterkte met het verwerken en met het verdere verloop van de miskraam.
Jv12 heel veel sterkte met het verlies hoop voor je dat je het snel een plekje kan geven Weet nu zeker hier dat ik de kleine frummel voel vanochtend ff rustig zitten en weer de plokjes voel me echt echt zwanger heerlijk Voor de dames die vandaag nog echo s hebben succes op een mooi resultaat Hier een drukke dag komt straks een vriendje spelen die ook blijft logeren en me mannetje is vanavond pas laat thuis hopen dat ze zich kunnen gedragen
JVS: Oh, wat erg zeg!! Daar ga je ook gewoon niet meer van uit als de 1e echo goed is. Heel veel sterkte!!
Goedemorgen meiden, Gisteren weer een echo gehad. Alles zag er goed uit! Ben één dag vooruitgezet, nu 11 weken en 1 dag. Dochter was mee, dat gezicht van haar, geweldig!! Grote smile van oor tot oor baby was druk aan het bewegen, dus dat vond ze maar wat grappig Hieronder de echo
Jvs, heel veel sterkte.. dit verwacht je inderdaad niet na een goede echo...hoop dat je het een plekje kunt geven. Knuf
jvs heel veel sterkte meid Bumba, voor jou ook.. al duim ik dat het morgen toch goed blijkt te zijn!! Mamaze wauw mooie echo! om half 2 mag ik ook eindelijk, vind het wel héél spannend na alle verhalen hier! hoop zó op een goede echo met een mooi spartelend beebje met knipperlichtje!
@Oxbow gelukkig is je man bij aan het draaien @jvs12 heel veel sterkte meis! Knuf! @Guus wat een geweldig nieuws!! Hier net terug uit het ziekenhuis ivm buisjes van mn oudste. Dacht net echt iets te voelen in mn buik.... Zal wel niets zijn nog maar toch Voelde vertrouwd! Vandaag 27 jaartjes geworden Maar hier verder alles goed or! Moet nog ff in alle ritmes komen! kus!
Hee dames, Even een berichtje van mij. Echo was goed We hebben een mooi, spartelend kindje gezien met een mooi, kloppend hartje! Helemaal blij! Was er toch behoorlijk zenuwachtig over! jvs: Oh wat een vreselijk nieuws... en dat na een mooie echo! Heel veel sterkte meid!