@gwendeline, som denk ik ook hoor wat de# staat daar zodra er medische termen voorbij komen snap ik er ook niks van Over vertellen en werk kan ik niets zeggen kweet niet wat 'normaal' is als je voor een baas werkt, kben zzper @marral welkom gefeliciteerd
Wel wat ongi krampjes beetje zeurderig gevoel maar niet echt dat ik er wakker van word of dat het pijn doet ofzo
@Marral Nee net als suuzie af en toe wat krampjes en zeurderig maar daar blijft het ook bij. Maar hevig niet.
@ Marral, ik heb het wel heel heftig gehad, ook dat ik er 's nachts wakker van werd, maar dat was voor het testen en miscchien nog enkele dagen erna. Maar na mn NOD is het afgenomen.
Hmm, raar dan. Maar ja, zal wel bij iedereen anders zijn. Het is ook niet continu, maar een paar keer per dag (zeg 10 keer of zo). Hopelijk is het snel over dan. Elke keer kijk ik toch of het mijn menstruatie is haha
@marral: ik heb het zelf niet gehad, maar mijn schoonzusje (die nu 7 weken zwanger is) heeft het nog steeds. Is al bij de gynaecoloog geweest en er is niets aan de hand.
@ Bliss, gelukkig is er niets met je schoonzusje @ buikkramp, eerste zwangerschap had ik het ook, tweede totaal niet. Wellicht verschilt het gewoon per zwangerschap?
Ja ik denk ook niet dat het kwaad kan, maar is wel vervelend, that's all Ik weet nu iig dat ik niet de enige ben.
Ik ben ook met een spoedkeizersnee bevallen van mijn dochter. Hoe snel gaan ze daar eigenlijk over beginnen? Ik hoop zelf op een natuurlijke bevalling, mocht dit om een 1 of andere reden niet kunnen baal ik hier wel van. Ik moet er wel bij zeggen dat ik heel snel hersteld ben en heel weinig pijnklachten had van de operatie. Maar wat gaan we snel ja. Weer nieuwe moeders en flink wat pagina's verder! Gezellig!
@ Noor, wat fijn dat je snel herstelde na de spoedkeizersnee! Hoop dat je deze keer gewoon natuurlijk mag bevallen...
Met dat moe zijn heb ik niet zozeer het idee dat ik wil slapen, maar echt dat je lijf helemaal op is! Wil zo graag veel dingen doen, maar m'n lichaam heeft daar niet zoveel zin in...
Ik ben ook heel erg moe. Na werk wil ik het liefst lekker in bed gaan liggen en al helemaal op vrijdagmiddag. Verder heb ik nergens last van.
Hi allemaal, Marrat: Welkom Klachten: Heb echt al last van bandenpijn joh! Als ik ff te snel opsta dan voel ik echt een pijnlijk, trekkend gevoel. Niet fijn.