Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113

Hele mooie echo!
    Gefeliciteerd

2. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Misschien ter afleiding voor sommige er komt een leuke film om half 9 op rtl 8 !

3. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Termijnecho vandaag gehad. Zit nu precies op 10 weken. Bevallingsdatum bijgesteld op 13 maart. Afschuwelijke eerste gesprek gehad met de verloskundige voor mijn ervaring.. zit er echt aan te denken om nou al iemand anders te zoeken..

4. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    memmie he jammer joh dat je gezakt ben voor je theorie ik 6 keer toen die tijd haha..

jvs heel veel sterkte meid hopelijk snel een plakkerd!!

bumbaaa jeetje wat een onzekerheid heb jij zeg ik duim voor je dat je toch een mooie echo krijgt morgen!!

mommy en haha hebben ze zich gedragen:D

mamaze mooie echo!!

roosje gefeliciteerd met je verjaardag!!

blike joepie gefeliciteerd met je goede echo!!

joh jeetje dit is idd niet leuk dat bloedverlies ik zou het morgen wel even vragen en mij part een verwijzing naar de gyn dat je kan worden door gestuurd!!

delilah wauw mooie echo

oxbow dan ga het later op karate haha!!

veto ik heb hier 0,0 kwaaltjes dus je ben niet de enige!!

purified als het niet vertrouwd is gewoon een andere zoeken hoor je moet je er wel fijn bij voelen!!

zo hier aan de diaree om het zo maar te zeggen pff kom denk beetje door de stress dat ik zo geen werk meer heb:)

5. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    Niet fijn de stress die je moet beleven door je werk Priscilla.
    Ga je, als je contract afgelopen is, nieuw werk zoeken? Of wachten na de geboorte?

6. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veto, ik heb vanaf 7+6 ook opeens nagenoeg geen klachten meer. Opeens niet meer misselijk. Zo raar. Ook minder moe. Dus dacht ook; oh oh. Maar so far so good! Dat bewees de echo maandag. We genieten er dan maar van. Hoewel ik bij steekjes of kramjes nog steeds denk; ohoh. Maar dan probeer ik het weer op groeipijn te gooien. Slopend die eerste maanden!

7. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    veto ik wil wel verder werken maar me man zeg weer wacht tot na de bevalling je heb recht op een uitkering maar hier in de buurt is het zo moeilijk wat te vinden en zeker in deze recessie..

moi ik heb dat ook of flinke buikpijn en dan is het we heel lang gooi het maar op de groei meer kan ik ook niet doen en wat betrefd kwaaltjes wat niet is kan nog komen ik wacht er ook op maar krijg niks haha bij jayden zo misselijk geweest nu niks..

8. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ga vanaf vandaag weer mee proberen te schrijven, merk wel dat het met 3 kids en kittens soms moeilijk is want t huishouden wacht ook niet en daarna ben ik op :D

Heb ook beloofd iets minder te doen aan mn man.

9. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Jeeeaahhh 11 weken weer al :$ dat gaat nog best hard

Over 3 weken pas weer een echo als het dan goed is ben ik gerust gesteld :)

Allemaal nog dank je wel voor de felicitaties!

10. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Verzorgende IG op een PG-afdeling
    Gelderland
    Wauw ik zag mooie echo's voorbij komen! Gefeliciteerd!
    Wij moeten nog 1,5week wachten tot de volgende echo.

Hier dinsdag weer begonnen met werken, gisteren ziek naar huis gestuurd door collega, heb flinke migraine, en pcm helpt niets, en mag niets anders hebben nu.
    Ik baal zo ivm dat ik net weer begonnen ben na de vakantie.
    Ga vandaag eens naar de fysio, de ha zei vorige week dat me nek schouders vast zitten en daardoor migraine en oorpijn krijg.
    Het is denk ik ook stress, want er is zo'n onzekerheid op het werk, veel veranderingen, en ik moet in december vast contract krijgen, maar ze kunnen niet zeggen of ik dat krijg! En dat vreet echt aan me. Vooral ivm de zwangerschap. Ik heb nog niets gezegd erover op het werk, want ik heb gezien hoe het gegaan is bij mijn vriendin, die moest er toen uit toen ze vertelde dat ze zwanger was.

Nog een leuk nieuwtje, bij mijn vriendin is vd week een mooi meisje geboren! Wat een popje! :)

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    bumbaa:
    Succes met je echo vandaag! Zal aan je denken!

purified:
    Wat vervelend dat je zo'n naar, eerste gesprek gehad hebt! Wat ging er niet goed?

Delilah:
    Gefeliciteerd, mooie echo!!

12. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Hoi allemaal,

Ik ben er ook weer eens. Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Volgende week weer een echo. Joepie. Het gaat allemaal super hoor, maar met al die horrorverhalen hier maar ik me toch een beetje druk.

jvm: veel sterkte. Wat verschrikkelijk, het is inderdaad al een heel mensje.

bumba: ik hoop dat je snel een verlossing hebt. Welke kant het ook opgaat, zo in het midden van een miskraam blijven zitten is niet leuk.

Goede echo's: wat leuk! Wat een wonderfoto's toch he. Ik werk in een ziekenhuis, maar krijg het iedere keer toch weer voor elkaar om niet de hele dag met een ultrasoon of een echo te gaan zitten kijken. Er moet natuurlijk ook gewerkt worden.

Ons mannetje krijgt kiezen. Wat is hij zielig. Hij is echt niet van het kroelen en nu gaat hij heel de dag aan mijn kleren hangen om te kroelen. Ik vind het fij om te kroelen natuurlijk, maar voor het mannetje is natuurlijk niet fijn.

13. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een lastige bazen hebben sommigen toch, ik zit echt in een luxe positie als ik het zo lees! Een uitkering lijkt een makkelijke keuze maar vergeet niet dat er anderen zijn die hard werken om jou uitkering te betalen! Ik vind dan ook dat het een morele verplichting is naar je medemensen om in ieder geval wel moeite te doen om een andere baan te vinden, ook al ben je zwanger. Sorry als ik een beetje streng overkom, mijn oom en tante werken voor de overheid en zijn hele dagen bezig met het begeleiden van werklozen die zogenaamd zelf geen baan kunnen vinden. In de praktijk willen deze mensen gewoon niet aan de slag, maar wel lekker op onze kosten leven!!

14. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Verzorgende IG op een PG-afdeling
    Gelderland
    Ik zeg ook zeker niet dat ik niet ga solliciteren! Ben zelfs nu al bezig, maar dat brengt toch allemaal veel stress met zich mee!

15. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Weet ik en zeker tijdens je zwangerschap is het niet evident want je twijfelt constant of ze je wel juist gaan behandelen. Ik heb 3 weken geleden mijn nieuwe contract getekend, eind oktober begin ik bij mijn nieuwe baas. Daarom prijs ik mezelf ook gelukkig, mijn zwangerschap was absoluut geen belemmering en ik heb meteen een vast contract gekregen.

16. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    In ieder geval erg veel succes, en als het niet lukt dan zou ik me er ook niet druk om maken, daaf is dan natuurlijk juist die uitkering voor!!!

17. oxbow

oxbow Niet meer actief

bumbaa: succes vandaag met je echo

Priscilla1987: helaas toch je baan kwijt, heel vervelend en onzeker allemaal.
    Sterkte ermee

Hier vandaag de termijnbepaling gehad en alles zag er heel mooi uit. Ze gaf aan dat het een mooi kindje was, wat me erg goed deed. Het blijft natuurlijk spannend ook omdat we een kindje hebben met een aangeboren afwijking wat een defect in een bepaald gen blijkt te zijn, maar dit is alvast een goed begin.
    Ben overigens ook 3 dagen vooruit gezet en dat betekend dat ik hier officieel niet meer hoor mee te schrijven. Zit vandaag precies op de 12 weken en dus de eerste kritieke periode voorbij.
    Al geeft dat nog geen 100% zekerheid natuurlijk.
    Ben nu uitgerekend voor 27 februari.

18. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Wat een goed nieuws meid!
    Gefeliciteerd met de eerste mijlpaal!
    Blijf je bij de maart mama's of ga je naar de februari mama's?

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Fijn de goede echo's.

Oxbow wat fijn. Ben je gerustgesteld?
    Wat heeft jullie kindje dan als ik ernaar vragen mag.

De twee dames met werkstress..veel succes... en idd als het niet lukt, voor die uitkering heb jij.zelf gewerkt en betaald.

Ik ben benieuwd hoe mijn werk reageert, ga t denk na de echo volg. Week vertellen. Ik heb nog verlof tot half nnovember en de hele afdeling is in de tussentijd opgedoekt. Mij stond dus waars ontslag te wachten. Dankzij de.zwangerschap kan dit nu niet...maar wat ze met me gaan doen??? Het zullen immers maar een week.of 6 zijn tot ik dan weer met.verlof ga. En na de.geboorte weer een jaar thuis.
    Masrgoed vorige x al.werkverbod vroeg dus miss hoeft het werk niks te bedenken tegen die tijd..we gaan het beleven.

Na t verlof van deze.klein. volgt er denk alsnog ontslag helaas of ze.moeten dan toch weer n functie voor me hebben.

Bumbaaaa.denk aan je.

20. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Zijn hier ook meiden die Floradix gebruiken?? Ik hoorde van iemand dat je daar wat meer energie van kan krijgen tijdens je zwangerschap... Iemand ervaring mee???

Deel Deze Pagina