Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Buikje: behoorlijk, ik heb nu keuze uit 4 broeken die nog passen, die had ik bijgehouden nadat ik 10 kg was afgevaallen maar ik denk dat ik over een week definitief over moet op positie broeken.

Echo: aangezien ik vorige week al een heb gehad is het nu wat minder spannend, Ben wel zenuwachtig voor de uitslag van de testen.

Ik heb gisteren ontslag genomen op mijn werk, ik ben dus nu de roddel van de dag want zwanger en een andere baan!

2. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Succes voor de dames die vandaag een echo hebbena,

Hier gistermorgen en vanmorgen zo goed als niet misselijk :) :) hoop dat het zo blijft. Alleen in de avond is het nu nog een drama. Krijg met het avondeten ook bijna niets weg, maar ook dat gaat vast en zeker weer over.

3. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Succes voor de echo-dames!

Bumbaaa, heel veel sterkte met het verwerken. Ik had je zo een wondertje gegund. Hopelijk snel een plakbeeb.

Ik heb ook 's avonds een serieuse buik. s ochtends valt het nog wel mee. Met het gevaar dat je s ochtends iets aantrekt wat na een paar uur helemaal niet lekker meer zit! Ik heb wat nieuwe positiekleding besteld. Gisteren binnen gekregen, enorm op de groei maar ik kan niet wachten tot er een buik in zit!! Ik zeg het normaal nooit: maar kom maar op met die herfst/winter!

Ik plaats een avond/ochtend foto in het buiken gedeelte

4. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Ik heb ook zin in de herfst haha. Baal gewoon bijna dat het nu weer mooi weer is :p

5. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

@Bumbaaa hopelijk kom je snel met heel mooi nieuws langs, heel veel sterkte en een dikke knuf uit zeeland!

Sorry meiden ik lees wel alles maar vergeet gewoon alles!
    Heb wel een paar hele mooie echo's gezien! Gefeliciteerd meiden!

Hier echt het idee alsof ik sinds mn verjaardag heeeeeel af en toe iets voel.... Hoop het zie t maar als teken dat alles goed is :)

Ben verre wel genezen van de val van de trap. Soms nog een beetje pijn maar gaat goed!

Dalijk naar school van de middelste want hij gaat trakteren want het is weer feest mn verlate verjaardags kado van 5 jaar geleden is namelijk jarig :)
    Hij heeft precies gehad wat hij wilde :)
    De brandweer kazerne van de lego!
    Je moest dat gezichtje eens zien <3
    Het was een schot in de roos :D

Verder af en toe rare steken in mn buik maar lijken meer mn banden en darmen, dus maak me geen zorgen.

Nu nog ff lekker op de bank met een klein kittentje op mn schoot, wat is dat toch weer genieten van die kleintjes :)

Nou ga de trakteer mand maar eens afmaken :)

Tot dalijk! x

6. zawjatu

zawjatu Actief lid

20 jul 2013
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames!

Ik ben ook in maart 2014 uitgerekend! Nu 8 weekjes zwanger. We hebben afgelopen week de eerste echo gehad, en daarop was niet 1, maar 2 mooie hartjes te zien!! Echt een verassing :D Ben heel benieuwd hoe de zwangerschap zal verlopen, ik hoop dat alles goed blijft gaan.. :)

7. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Gefeliciteerd!!

8. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ook wat leuk weer een tweeling in maart!
    Welkom! En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!

9. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    De zorgverzekeraars hebben hier niets over te zeggen, de overheid verbiedt deze test.

10. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    De zorgverzekeraars zijn degene die de onderzoekers in handen hebben en die de overheid voorlichten en advies geven over behandelingen. Ben pas ook nog in conclaaf geweest met wat hoge pieven van de verzekeraars (UVIT). Dus het heeft wel veel zin om de verzekeraars deze vraag te stellen of te laten weten dat dit een wens is.
    Echt als je wist welke touwtjes de verzekeraars in handen hebben dan schrik je. Ik zit er aardig middenin en ik weet zeker dat ik nog maar 10% van alles weet.
    Dus nee, een brief zal niet betekenen dat je het vergoedt krijgt, maar als iedereen nou een brief stuurt dan is de kans groter dat de verzekeraars eerder een positief advies geven naar de overheid.

11. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    En: zawjatu: Gefeliciteerd! We strooien met tweelingen hier! :)

12. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd zawjatu.

leuk weer een tweeling erbij.
    zijn er idd veel.

13. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    De vierde tweeling! Wow, gefeliciteerd!

Roos jij ook gefeliciteerd met je zoon!

14. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Verzorgende IG op een PG-afdeling
    Gelderland
    Dames, zou een van jullie de club willen onderhouden?
    Ik heb er erg weinig puf voor..

15. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Hai dames! de hoogste tijd om weer eens wat van me te laten horen!
    Ik schrijf bijna nooit iets terwijl ik elke dag alles mee lees!!! Vind het zo leuk al die ervaringen en verhalen van jullie te lezen! Ik zal proberen om toch weer eens wat actiever te worden!

Welkom Zawjatu! Weer een tweeling! Wat super leuk!!

Ondanks het feit dat ik al best een buikje van mijzelf heb pas ik bijna niet meer in mijn eigen broeken, heb ook maar vast wat positiebroeken gehaald!

Geslacht... geen idee, heb ergens het idee dat het een meisje is maar hoe ik daar bij kom is een raadsel ;)

Woensdag eindelijk de eerste echo! Pff ik probeerde er maar steeds niet te veel mee bezig te zijn want wow wat duurt dat wachten lang! Heb er enorm veel zin in maar ik vind het ook heeeel spannend!

16. zawjatu

zawjatu Actief lid

20 jul 2013
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de felicitaties! :D Leuk dat er nog meer tweelingmama's zijn..

Is er een bevallingslijst waar ik mezelf bij moet zetten? Of is het daar nog een beetje vroeg voor :p

17. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Bumbaaa, heel sterkte:( hoop ook snel op een plakbeeb voor jullie!

Wauw Zawjatu, weer een tweeling! Gefeliciteerd! En welkom:)

Mijn dametje heeft vandaag haar laatste dag op het kdv..pff mama vind het moeilijk hoor. Kennen jullie dat?:)
    Ze had het zo naar haar zin! Het is een erg leuk kdv en heb het altijd gezellig gevonden op de momenten dat ik haar kwam brengen en halen..ja heel suf hahaha
    Voor haarzelf hoeft ze niet meer zo nodig, ze wil liever op vakantie:D
    We gaan of vanavond of morgen rijden..

Dames met een mooie echo, gefeliciteerd!

18. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, wat zijn we gelukkig :D
    We kregen (wel is waar met bijna 2uur vertraging omdat gyn werd opgehouden wegens spoedkeizersnede) een mooie echo te zien!
    straks probeer ik de foto's te uploaden :D

19. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
  20. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Veto. Jeej je geduld werd last minute nog mooi op de proef gesteld dan! Twee uur wachten! Maar het was het waard!

Deel Deze Pagina