Gefeliciteerd Zawjatu! Weer een mooie echo gehad en alweer een aangepaste datum, 26 februari! Combinatie test was ook prima dus lekker ontspannen de 20 weken echo afwachten!
Dames, ik heb de club overgenomen van Suuuuuz, vanavond probeer ik wat te verzinnen om de lijst op zn plek te krijgen!
hier gaat het niet zo lekker, veel pijn in mijn rug, heupen en straalt naar mijn onderbenen, hoop niet dat bi nu al begint. weinig tot niks gedaan, vanmiddag goed geslapen, gaat iets beter. verder ook heel misselijk
Hoi dames, Ik lees later even bij.... Vanochtend een 2e echo en daar zagen we ons hummeltje heel duidelijk met spartelende beentjes. Leukkkkk zeg!!! Nu is het pas een beetje geland. Ik ben weer verliefd. En mijn dochter had er helaas geen oog voor maar was de boel onveilig aan het maken . Oeps. Hoe was jouw echo lovelyme?
Veto wat een mooie foto's zo lieffff De rest van de dames met een goede echo super lekker van genieten Hier een hele slechte nacht en dag achter de rug kat van de buren heeft ons de halve nacht wakker gejammerd pffff en vanochtend om 6 uur alle vier de kids weer wakker Geen enkele gewone broek past nu meer dus morgen lekker kleren shoppen heel veel zin in
roosje joepie 11 weken!! suuuuus balen van je migraine en ja alleen paracetamol en meestal zul je zien helpt het niet.. blisskarin die horror verhalen maken je ook ook onzeker is bij mij ook.. saartje dat weet ik wel maar ik ben wel zo dat ik verder solliciteer wat ook verplicht is maar ik heb geen andere optie!! oxbow ja he heb gewoon gehuild vandaag was zo boos ook op me werk pff..wat fijn dat de termijnbepaling goed was!!en de 12 weken voorbij joepie!! essie gewoon bellen als je het niet vertrouwd hoor!! frummelk wat fijn weer een goede echo!! bumbaaa hele dikke knuffel voor jou hopen op een plakbeeb snel!! roxie jij ook een goede echo gefeliciteerd!! meissie mooie echo's!! roos gefeliciteerd met je kleine man!! zawjatu gefeliciteerd!! mamaze fijne vakantie!! veto dan is het het wachten waard geweest!! guus doe rustig aan he meid en neem je rust!! missdee joepie jij ook een mooie echo!! veto mooie echo foto's hier alles goed morgen laatste werkdag en dan genieten van me vakantie en lekker dagjes weg eindelijk!!
Fijn Saartje dat je het wilt overnemen! Ik ben sinds 17u in het zkh en sinds 18.30 aan het infuus. Krijg verlopig 3l (per 24u) vocht toegediend! Dit ivm uitdroging, houd sinds woensdagavond al niets meer binnen. Hopelijk morgen snel beter. Nu de oogjes dicht doen, slaap lekker allemaal!
Veto prachtig! ! ♥♡♥ Hoe verliefd ben je?? Hihi Suuus jeetje hopelijk snel aan de betere hand!! Slaaplekker.. Priscilla knuff. Straks vakantie en dan verplicht even de (geen) werkstress vergeten hè! !! Hier alles goed. Ben n mobile aan het maken voor de baby hihi. Nog lang niet klaar...
Oh wat mooi! Ik ga zelf een wollen dekentje breien voor in het bedje, de wol heb ik al gekocht, ik wacht nog op 1 kleurtje.
Sorry voor de late reactie maar gisteren mocht iedereen het grote nieuws horen. Super mooie echo gehad. Mooi kindje en een super kloppend hartje. 1 dag teruggezet voor nu. Dus nu 17 maart uitgerekend. Kreeg wel inwendig echo omdat mn baarmoeder wat naar achteren lag. Dus super mooie en duidelijke foto's.
Gefeliciteerd meid!! Fijn dat je jullie kleintje zo mooi hebt kunnen bewonderen. Onze echo was ook super mooi, mooi kloppend hartje wn bewegelijk. Zoontje snapte er maar niks van. Die vond de lampen veel interesanter in de kamer maar hij liep later wel met de echo foto's te sjouwen en liet het aaniedereen zien en vertelde wat je zag. Zo schattig!