Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Gefeliciteerd met de mooie echo's dames :) hier nog 16 dagen. Het schiet al op!

@Suuus: heel veel sterkte, hoop dat het snel beter gaat met je.

@Amona: wat super leuk zeg. Zo crea ben ik niet haha.

Hier een slecht begin van de dag. Overgeven met een lege maag is echt stom :x hoop dat het de rest van de dag gewoon goed gaat. Vandaag 9 weken! :)

2. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Guus, wat vervelend! Hoop dat het meevalt.

Veto, mooie echo!!

MissDee, fijn een goede echo! Gefeliciteerd!

Suuuus, wat naar!! Hoop dat je snel weer naar huis mag.

Amona, wat leuk gedaan:)

Lovelyme, weer een mooie echo!:D

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Lovelyme fijn dat jouw echo ook goed was! Mooi weer hè!

Saartje ga je een bepaald.patroon doen? Kwou vorige zw gaan haken (dekentje dan ook) maar ik kan niet haken haha dus uiteindelijk toen niks gemaakt...

Dit is trouwens niet zo heel crea hoor..volg gewoon de instructies hihi.

Fijne dag allemaal

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Welkom Zawjatu! Weer een tweeling! Wat leuk!!

mamaZe:
    Fijne vakantie!

Dames met een mooie echo:
    Gefeliciteerd!! Het regent echo's momenteel :D

Suus:
    Ach meid! beterschap! hopelijk knap je wat op met het infuus! Hoe is het nu met je?

Amona:
    Wat leuk gedaan, die uiltjes!

Hier gaat het wisselend, nog steeds erg misselijk en moe! Laatste weekend van de vakantie, maandag moet ik weer aan het werk.... bleeeeghh

5. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lovely ook een goede echo. Goed zo!

Amona, leuk je mobiel. Ik ben ook best crea, ik haak en heb zelfs een winkeltje met kraamkadootjes op Facebook. Ik maak allemaal leuke dingen voor anderen maar voor mezelf heb ik nog geen idee. Ik heb voor iemand vogeltjes gehaakt en zij ging ze gebruiken als wagenspanner, dat ben ik ook wel van plan maar pas als ik weet in welke kleur.

6. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

@ suus: hoop dat het nu wat beter met je gaat
    @ meiden met een.goede echo, gefeliciteerd!

Eergisteren het hartje thuis gehoord, maar nu kan ik het niet vinden.
    Al hoor ik soort zwem geluiden, dus zit wel goed.
    Vandaag de ene helft van de fam inlichten, ben benieuwd.
    Denk dat ze van hun stoel vallen

Hier nog steeds met vlagen misselijk. Gisterenavond vergeten me medicijnen in te nemen. Moet zeggen, het gaat aardig.

7. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk zeg, haken.
    Ik kan dat echt niet, probeer.altijd.wel wat maar zo crea als jullie zijn dat ben ik niet hoor

8. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    Wat leuk die uitjes Amona! Werk je ook op bestelling ;) hihi

9. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh moi79 ik wou dat ik.kon haken...kmoet t live leren zeg maar...voor leren haken met youtube heb ik geen geduld....

Veto haha grapjas :) gaat niet.lukken denk want heb t pakketje spulletjes zo bij de supermarkt weg al n poos terug ;) wist toen nog niet van beeb...was dus bedoeld voor zoontje maar gezien hij drie mobiels heeft en zo groot wordt dat ie ze sloopt, mag dees naar de baby haha ;)
    Als t kan qua geslacht/kleuren wil ik uiltjes op de kamer. Niet echt origineel zo'n boom op de muur met uiltjes maar toch nog wel leuk hihi ;) passend bij mobile ;)

10. Lieve86

Lieve86 Actief lid

24 jul 2013
    206
    190
    43
    NULL
    Brabant
    Leuk hoor die uiltjes!
    Ik ben ook al lekker crea bezig. Super schattig dekentje gehaakt, gestreept met allerlei felle kleuren.
    Wil heel graag ook van die poppetjes kunnen haken voor n mobiel ..maar helaas lukt me dat nog niet! Misschien dat ik er op vakantie de rust voor heb! Er gaan iig knutselspulletjes mee!

11. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit zijn de vogeltjes voor de wagenspanner. Die wil ik wel weer maken, maar pas als ik weet roze of blauw.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,8 KB
      Weergaven:
      18
  12. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Sorry dat ik zo weinig reageer maar ben zoooo moe en heb zoveel last van mn rug en mn bekken speelt ook al op en dan ook nog steken in mn maag, misselijk en heel veel buikpijn van mn darmen.

Dus sorry hoop dat het snel beter gaat maar zolang t niet gaat lees ik wel af en toe mee maar reageren is gewoon nog ff niet te doen.

Sorry moest ff mn ei kwijt.
    Gelukkig zorgt man lief wel heel goed voor me <3

Fijn weekend allemaal! Hoop snel van deze misselijkheid af te komen en de steken in mn darmen. Dit heb ik nooit zo gehad bij de andere 3.

13. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Moi die zijn echt heel leuk!!!!!

Roosje 'beterschap'.

Man ik en zelfs zoontje doodop maar straks nog verjaardag ohjee. Ga pas als.zoontje weer wakker is.

14. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik laat me inspireren door deze:
    Whit's Knits: Chevron BabyBlanket - The Purl Bee - Knitting Crochet Sewing Embroidery Crafts Patterns and Ideas!

Niet exact hetzelfde, ik ga maar met 4 kleuren werken, oranje, wit, lichtblauw en een soort taupe, de kleuren van het kamertje. Wij hadden meteen een vrolijk behang gekozen voor de studeerkamer 3 jaar geleden om iedereen op het verkeerde been te zetten. Nu hoeven we dus niet te behangen, alleen hebben de katten de hoeken wat kapot gekrabd dus misschien moeten we wel wat retoucheren.

Over leren haken of breien; volg een keer een workshop bij een wolwinkel, de hippe winkels rijzen als paddenstoelen uit de grond! Het is ook niet echt moeilijk maar je moet even doorzetten om de basis in de vingers te krijgen. Ik heb het nog op school geleerd, zo oud ben ik ;)

In Antwerrpen zit Julija's, die hebben echt prachtige garens, stoffen en accesoires.

15. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook leuk Saartje!

Ja als je de basis steken een beetje door hebt kom je al een heel eind.

16. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ben vandaag zo erg geschrokken, ik zag een baby van 2 maanden uit een kinderwagen vallen op zn hoofdje.
    Babytje werd helemaal geel groen en ademde af en toe.
    Zijn moeder was helemaal in paniek aan het schreeuwen. Heb de ambulance gebeld en die waren er binnen 3 minuten.
    Ik heb echt gehuild al was het een onbekende.
    Ik weet nu niet of dat babyte nog leeft ambulance heeft hem meteen meegenomen. Echt ik vind het zo erg als ik eraan terugdenk krijg ik weer tranen.

17. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    He jakkes wat naar. Het klinkt gek maar gelukkig kunnen die kleintjes heel wat hebben. Die van mij is eens uit de wipstoel van tafel op zn koppie gevallen... Ook direct naar de dokter, wekadvies meegekregen omdat hij waarschijnlijk een hersenschudding had. Kindlief heeft er minder last van gehad dan moeders ;)

18. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh essie, dat is inderdaad erg naar om mee te maken. Hoe kon het kindje eruit vallen?

Mijn dochter is een keer van de commode afgevallen. Ik gooide de luier weg en zij rolde om. Was toen 9 maanden. Toen stond mn hart ook stil. Gelukkig geen schade.

19. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    dat soort dingen zijn echt vreselijk schrikken lijkt me idd, hier gelukkig nog niet mee gemaakt, maar je hoort het zó vaak!

20. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Vreselijk essie!! Dat beeld zal voorlopig nog wel even op je netvlirs blijven staan :(.. bahh

Deel Deze Pagina