ik eet amper tot geen brood, krackers gaat het beste(volkoren of met sesamzaad) fruit gaat gelukkig wel goed, probeer ook echt 2 stuks te eten. mhh patat.... dat gaat wel hihihi
Raar he dat patat weer wel gaat Is juist weer de vette hap Hoop dat het snel over is want heb overal zin in maar als ik t dan ruik en of eet dan is t not done
Misselijkheid: Heb het redelijk onder controle als ik maar blijf eten. Als ik honger krijg dan wordt ik echt heel misselijk! Verder zit ik bij het avondeten binnen een paar happen vol inderdaad. Mijn vriend vind dit helemaal geen probleem, die eet lekker mijn deel ook op
hier verder helemaal geen dingen die ik niet lust, alleen koffie vind ik smerig.. het idee alleen al terwijl ik eerder best wat koffie dronk op een dag.. verder smaakt alles hetzelfde als eerder gelukkig
Ik zit wel sneller vol dan anders maar ik eet op zich wel alles. Misselijkheid is redelijk over. Moet ook gewoon op tijd eten. Laatst had ik wel enorm trek in roerbak en na een paar happen genezen. Niet zo'n succes. Lief bakt nu pannenkoeken. Ben benieuwd na hoeveel ik vol zit. Gok na twee.. We hebben zojuist een wieg opgehaald. Gekocht op marktplaats. Moet nog geverfd en bekleed worden maar dan wordt ie ook meer eigen. Bij F hadden we de familie wieg maar die valt haast uit elkaar en mn zwager heeft nog geen kindje dus we gunnen hun ook 1 keer die wieg voordat hij echt op is
Ik zit ook veel sneller vol dan normaal. Zo nu en dan nog misselijk maar niet meer zo erg als eerst. Wel DOOD moe! Dat vind ik heel vervelend! Voor mijn dochter had ik zo'n grote ouderwetse engelse kinderwagen. Echt fantastisch maar tijdens het winkelen niet echt handig. Dus wil er bij dit kindje nog wel een handige compacte wagen bij. En dan wil ik die grote gebruiken voor de wandelingetjes en als "slaapplekje" beneden. Hij wiegt zo heerlijk heen en weer
nou de patat was heerlijk!! en de cornetto ook hahaha. schrok alleen wel even, had was roze afscheiding. maar net weer geplast en nu niks. ben nog zo bang voor weer een mk. ik wil zo graag een kindje. ik ben wel stiekum naar dingetjes aan het kijken, maar durf niks te kopen. nog 5 wk en dan pas 12 week maar goed borsten doen nog zeer, misselijkheid is aanwezig, daar genieten we nu nog van
foto!! bij mijn ouders staat familie ledikant, en zelfs hebben we 5 jaar geleden een wieg gehaald van riet, die was ook al generaties in de fam, waarvan wij hem kochten
@ Guus: aan je onderschrift te zien heb je genoeg meegemaakt. Dus ik snap dat je nog niks durft te kopen. Maar hopelijk kun je toch genieten. En roze afscheiding hoeft niets te betekenen dus hopelijk blijft het nu weg! @ hier: ik mag weer terug naar de feb mama's. Ben nu toch weer 3 dagen vooruit gezet en nu uitgeteld op 27 feb. Maar ik heb weinig tijd voor het forum dus ik denk dat ik af en toe gewoon gezellig hier kom kijken. Ik blijf op en neer gaan.
hoi meiden kom morgen bij kletsen jayden kon niet slapen net lekker een shaslick op en een knakworst uit vet haha en weer bruinverlies een beetje morgen termijnecho en gyn tot morgen meiden
Ok foto's. Zo is het wel een enorm bakbeest in onze woonkamer... We moeten er wel aan wennen haha. Maar je moet je voorstellen, hij wordt wit met een ander stofje. Ik heb bij Ikea leuke "kante" vitrage gezien, misschien ga ik dat wel gebruiken als hemeltje. Dan is het ook niet zo massaal
Hij kan ook nog met het hemeltje in het midden maar denk dat we het aan het hoofd doen. We zien het wel als hij eenmaal af is.
En hier hebben ze het gecombineerd met een ander gordijn, dat is ook nog een idee, om het met roze, blauw of misschien grijs te combineren. Maar met beetje doorzichtige stof hou je het wat luchtiger.
leuk wiegje!! idd wit lijkt me ook mooier. ik heb het hemeltje ook op deze manier, lag ze lekker knus, geen toch niks. ik had stof van lappenland met heel toepasselijk baby erop. zo lief.
Hoi hoi allemaal, Zo even weer bijgelezen. Heb weer aardig wat gemist zag ik. Gelukkig vooral fijne berichten, behalve het horror verhaal van Essie...bah. En Suus hoop dat je je gauw weer helemaal fit voelt en weer helemaal kan genieten van het zwanger zijn. Hier begint het kwartje langzaam te vallen...zodat ik me zojuist tegen mijn broertje aan de telefoon versprak: Ik had het over het werk van mijn man en dat we evt. met 2 kindjes naar het buitenland zouden gaan...ik dacht nog: Hij heeft het vast niet door...maar helaas: "zei je nou met '2' kindjes" ehm...oeps ja dat zei ik Hij houdt het nog even voor zich. Komend weekend gaan we het de familie vertellen (eindelijk) Verder ben ik echt verschrikkelijk misselijk. De hele dag al. Heb zowel vanochtend als zonet met de wc-pot geknuffeld...blegh. Hoopte dat het minder werd, maar voorlopig wordt het alleen maar erger. En daarnaast ook echt zoooo moe. Ga nu ook mijn bedje maar opzoeken. Morgen gelukkig vrij.
Dit was ons vorige wiegje. Die was ook helemaal bruin. Maar zelf opgeknapt. Het is jammer dat ie zo oud is en afbrokkelt, anders hadden we m graag weer gebruikt. Maar nu pimpen we de wieg weer net zo
Hier ook een redelijk oude wieg Heb er zelf ingelegen, toen hebben mn ouders m gekocht. En ook mijn 3 kleintjes hebben er in gelegen *klopt af* Sinds vanavond 20:00 uur niet meer misselijk Nou ja niet zo erg al de laatste 3 dagen. Hopelijk blijft t zo! Zo hou ik t wel vol Slaap lekker allemaal! x
Leuk zeg jullie wiegjes! Wij hebben, al een tijd terug, een oude vintage wandelwagen gekocht om als wiegje te gebruiken in de woonkamer. Ik ben aan het begin van de zwangerschap begonnen met opknappen: roest verwijderen en oppoetsen. Maar ik vrees dat ik die 'muffe' geur niet uit de bekleding zal krijgen. Iemand tips? Als het echt niet lukt, zal ik toch moeten overwegen opnieuw te laten bekleden. Weet iemand wat gangbare prijzen zijn hiervoor?