Joh, fijn dat het met de kleine allemaal goed gaat! Essie, fijne vakantie! Wij vertrekken straks ook voor 2 weken naar italie! Lekker genieten.... Zal wel veel bij te lezen hebben als ik terug ben! Veel succes allemaal!
Dank jullie wel dames! Wij gaan voor 10 dagen naar marbella en 10 dagen naar marakech heerlijk heb er echt zin in! Lekker bruin worden hoop alleen niet dat ik zo een donkere masker krijg maar ik heb wel hoge factor zonnebrandcreme meegenomen. Als ik wifi heb dan zal ik hier af en toe eens komen lezen! Love you all xx
Fijne vakantie Essie en Lieve!! Ik heb vanmiddag mijn eerste positiebroek besteld nog niet nodig, maar was in de aanbieding. Ben af en toe al online aan het kijken of ze wat leuks hebben.
Joh fijn dat alles goed was!! wat een opluchting! Blisskarin en Geaksuus gefeliciteerd met de goede echo! Essie en Lieve fijne vakantie! geslachtsbepaling gaan we dit keer weer rond de 16 weken doen ben nu al heel nieuwsgierig
Lieve en altijdvrolijk: Jullie ook een hele fijne vakantie wien: Ik zit er ook sterk aan te denken om er één aan te schaffen. Volgende week maar eens bij de prénatal gaan shoppen geloof ik Even een trots momentje! onze zoon heeft net voor de eerste keer op het potje geplast
blike wat goed van hem zeg, ik ga morgen ook eens een potje kopen, S geeft al heel goed aan dat hij 'bah' heeft gedaan, dus eens zien of hij er al op wil zitten
Dames ik moet echt even kwijt dat ik vandaag zoooooooooooooo goed nieuws heb gehad! We weten sinds begin juli dat mijn moeder gen-draagster is van het borstkankergen (dan heb je 80% kans op borstkanker), en direct daarna hebben mijn zus en ik bloed laten afnemen om ook te laten onderzoeken of wij dit gen geërfd hebben van mijn moeder. En vandaag hebben we de uitslag gekregen, zowel mijn zus als ik hebben het gen ALLEBEI NIET!! Ik kan niet omschrijven hoe opgelucht ik ben, ik heb er zo veel stress en zorgen om gehad. Al vanaf maart zijn we hier mee bezig, echt slopend.. Echt fantastisch nieuws voor ons, wou het even delen!
Wat een goed nieuws zeg krijg er waterige ogen van (zelf mijn mama verloren aan longkanker). Erg blij voor jou en je zus!
Weer een hoop goede berichten gelukkig! Joh: wat super dat alles goed was met de beeb! Alleen vervelend van de bloedingen. Hopelijk is dat ook snel over en kun je gaan genieten van je zwangerschap. Blisskarin: mooie echo! Vakantiegangers: veel plezier!!! Zawjatu: wat een goed nieuws, moet een enorme opluchting voor jullie zijn. Fijn! Hier weinig te melden. Misselijkheid is wel al een stuk minder gelukkig! Morgen weer naar de gyn, bijft toch heel spannend. Heb er wel vertrouwen in dat alles nog goed is, maar ben toch iedere keer weer een beetje zenuwachtig. Hebben jullie dat ook? Gelukkig mag ik om 9 uur al!
TJ82 heel herkenbaar, alhoewel ik er wel op vertrouw dat alles goed is met de kleine, vind ik het toch héél spannend, veel spannender dan de vorige keer!
Ja! Van mij ook, lekker binnen zitten, warme chocomel! In een dikke trui met een dikke buik op de bank Love it!! Zawjatu: Wat een ontzettend goed nieuws zeg!! Gefeliciteerd altijdvrolijk: nêêêh dankje
Vandaag de angelsound binnen gekregen en we hebben t hartje gevonden! Wat zit t kindje nog laag hihi. Mijn vriend wilde perse eerst zoeken en zocht echt rond de navel maar niks te horen. Na een tijdje gaf ie t op. Volgnde keer beter zei hij. Dus ik nog ff zoeken en rond t litteken van de keizersnede vond ik hem!!! Zo blij!!
Bedankt dames! Ben ook echt super blij.. Het heeft als een donkere wolk al maanden boven ons gehangen, deze positieve uitslag heb ik eigenlijk niet op durven hopen. Natuurlijk nog steeds rot dat m'n moeder t heeft, maar ze heeft al borstkanker gehad en is zelf nu blij dat ze de "oorzaak" weet en preventieve operaties kan laten uitvoeren.. Kan nu hopelijk meer van m'n zwangerschap gaan genieten
Mooi nieuws Zawjatu! Kan jij het dan ook niet meer op een dochter overbrengen? Soms hoor je erfelijkheden die een generatie over kunnen slaan... En je moeder zal dan wel scherp in de gaten gehouden worden? Alleen maar goed. Beter een keer te veel checken dan te laat... Ik heb het hartje nog niet gevonden. Maar ik ben ook wel vroeg met proberen. Morgen weer eens proberen. Ik hoop het eigenlijk wel een keer voor maandag te horen dan ga ik veel relaxter die echo tegemoet! Ik had gisteren voor het eerst een positiebroek aan naar werk. Maar vond dat nog niet echt een succes. Je lijkt meteen boller in zo'n broek. En aangezien ze hier nog niks weten... Dinsdag ga ik het vertellen, na de goede echo van maandag. He he, uitbuiken maar!!