Nee alleen op FB. Ik wilde eerst kijken hoe veel werk eruit komt. Het moet natuurlijk wel leuk blijven. En ik haak over het algemeen alleen in de avonduren, op mijn vrije dagen ben ik met mn dochter in de weer. Ik geef wel eens een gehaakt kadootje maar dan koop ik er altijd iets bij. Anders vind ik het ook "goedkoop" lijken. Terwijl het idd niet echt goedkoop is. Ik verdien er weinig op. Je hebt toch je wol, vulling, oogjes, evt bloemetjes/kraaltjes... maar ik vind het gewoon leuk om te doen. Ik kan mn baan in ieder geval niet opzeggen
Ik heb een keer persoonlijk, dus niet als Tussenhaakjes, een berichtje gepost dat ik weer aan twee nieuwe opdrachten ging beginnen. Daar staat mn profielfoto bij, dat is mn dochter.
Miss is het beter afgeschermd dan je denkt..of t komt doordat ik op tel kijk maar het staat ee niet tussen Spiek volg.keer op.pc ook wel even hihi.
Oh maar Ravelry is vooral om zelf inspiratie op te doen, daar vverkoop je niet zelf. Er staan enorm veel (gratis) patronen op, er ging een wereld voor me open toen ik het ontdekte!!
moi ik heb je pagina ook geliked! leuke dingetjes maak je, wie weet doe ik eens een bestelling bij je, eerst het geslacht afwachten!
hier op en top misselijk, savonds zowiezo al geen trek in eten, ben savonds ook heel misselijk . vanavond eten gekookt, ik was zo beroerd dat ik daarna amper kon eten, nog geen half bord leeg......... en mijn borsten AUW AUW yes ben echt zwanger hihihi
Hier ook de hele dag misselijk. Bij mijn dochtertje heb ik heel veel overgegeven, nou, dat 10x liever dat die misselijkheid die maar de hele dag (en nacht) blijft hangen. Bij de eerste was het acuut misselijk, overgeven, en klaar.. Daarintegen ben ik deze zwangerschap wel veel minder moe. Ja, ben nu ook moe, maar bij mijn dochtertje was ik echt 24/7 uitgeput (1e trimester). Nu dus stuk minder, en dat ondanks twins Morgen weer echo, toch weer spannend. Hoop dat alles goed is.. Fijne avond nog dames! Ik ben bijna klaar met werken en dan lekker naar huis.. Zzzzz
Super leuk, moi! Heb je site als het goed is ook geliked (FB deed een beetje raar). Zal straks eens kijken of ik ook een bestelling ga plaatsen. Heel mooi allemaal! @Guus: fijn dat je je op en top zwanger voelt! Alleen zijn de kwaaltjes dan wat minder...
wat betreft kwaaltjes, ik kan goed merken dat ik in de 10e week zit.. pfff steeds misselijk en spugen maar als het goed is moet het na deze week langzaam weer beter gaan!
Nog een half uurtje werken en dan lekker naar huis toe. Ik ben met vlagen ontzettend misselijk, overgeven doe ik dan weer niet. En het avondeten is ook hier een groot drama.
kraamzorg check!! joh wat super dat alles goed was!! geakksuus balen joh dat je bekken klachten heb!! blisskarin super mooie echo!! zwajatu wat fijn dat jullie het gen niet hebben genieten nu meid!! joh doe rustig aan en hoop dat het bloeden snel stopt!! zo gister efteling geweest kwamen om 10 uur thuis jayden wilde koek halen bij de buren ik heb ook de angelsound besteld haha hopelijk morgen binnen..oja en die water show aquanura nou was zo mooi en me zoontje was zo lief ik moest bijna huilen zo gaaf was het haha stomme hormonen..morgen dagje beekse bergen met me gezin!!
Moi: Wauw!! Wat ontzettend leuk zeg! Echt knap! Moe: Hier ook vreeeeselijk moe! ik had dit bij mijn zoontje niet... misschien is het een teken en wordt het nu een meisje?? We zullen zien! Kiespijn: ohh dames er komt een verstandskies door en ik heb er nu al heel erg veel last van :S Moet begin September naar de tandarts.... als ik het red om tot zolang te wachten. Maar dat gaat nog een probleem worden want waarschijnlijk gaan ze die niet trekken tijdens de zwangerschap Hoop niet dat ik nog zes maanden met kiespijn hoef rond te lopen!
Goedemorgen dames, Vandaag nog een dagje werken, en dan heerlijk vakantie!! We hebben niets gepland, ivm schoonmoeder die heeft een nare periode gehad. Gelukkig nu aan de betere hand. Maar wellicht dat we nog een weekje naar zuid Frankrijk gaan. Want 3 weken thuis is ook een beetje saai. Hier niet meer misselijk, wel moe... * Kraamzorg is aangevraagd. * Nekplooimeting, 2 september. Meer mensen die dit hebben staan? * Geslachtsbepaling, nog inplannen, eveneens als de 20 weken echo. Ik ben zoooooooooooooo benieuwd wat het gaat worden... pfff veel meer als de 1e keer... Jullie?
MissDee: Ze mogen natuurlijk geen rontgenfoto maken dus kunnen ze niet zien hoe de wortels van de kies lopen. Verder verdoven ze liever niet... en zonder verdoving is het echt niet te doen! Wij gaan ook een geslachtsecho laten doen, moet ik ook nog even inplannen! Ben ook echt zooooo benieuwd wat het geslacht van dit kindje is!!!
Goede morgen! Alle dames met echo vandaag: succes!! Nekplooimeting: zal bij ons op 9 september zijn. Wij gaan dan ook NIPT test laten doen.