Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee alleen op FB. Ik wilde eerst kijken hoe veel werk eruit komt. Het moet natuurlijk wel leuk blijven. En ik haak over het algemeen alleen in de avonduren, op mijn vrije dagen ben ik met mn dochter in de weer.

Ik geef wel eens een gehaakt kadootje maar dan koop ik er altijd iets bij. Anders vind ik het ook "goedkoop" lijken. Terwijl het idd niet echt goedkoop is. Ik verdien er weinig op. Je hebt toch je wol, vulling, oogjes, evt bloemetjes/kraaltjes... maar ik vind het gewoon leuk om te doen. Ik kan mn baan in ieder geval niet opzeggen:D

2. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een keer persoonlijk, dus niet als Tussenhaakjes, een berichtje gepost dat ik weer aan twee nieuwe opdrachten ging beginnen. Daar staat mn profielfoto bij, dat is mn dochter.

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh vandaar dat ik t niet kon vinden...nog eens spieken hahaha.

4. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Miss is het beter afgeschermd dan je denkt..of t komt doordat ik op tel kijk maar het staat ee niet tussen ;)
    Spiek volg.keer op.pc ook wel even hihi.

5. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh maar Ravelry is vooral om zelf inspiratie op te doen, daar vverkoop je niet zelf. Er staan enorm veel (gratis) patronen op, er ging een wereld voor me open toen ik het ontdekte!!

6. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh dan ga ik eens kijken Saartje!

7. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    moi ik heb je pagina ook geliked! leuke dingetjes maak je, wie weet doe ik eens een bestelling bij je, eerst het geslacht afwachten!

8. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    hier op en top misselijk, savonds zowiezo al geen trek in eten, ben savonds ook heel misselijk . vanavond eten gekookt, ik was zo beroerd dat ik daarna amper kon eten, nog geen half bord leeg.........
    en mijn borsten AUW AUW

yes ben echt zwanger hihihi

9. zawjatu

zawjatu Actief lid

20 jul 2013
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook de hele dag misselijk. Bij mijn dochtertje heb ik heel veel overgegeven, nou, dat 10x liever dat die misselijkheid die maar de hele dag (en nacht) blijft hangen. Bij de eerste was het acuut misselijk, overgeven, en klaar..

Daarintegen ben ik deze zwangerschap wel veel minder moe. Ja, ben nu ook moe, maar bij mijn dochtertje was ik echt 24/7 uitgeput (1e trimester). Nu dus stuk minder, en dat ondanks twins :D

Morgen weer echo, toch weer spannend. Hoop dat alles goed is..

Fijne avond nog dames! Ik ben bijna klaar met werken en dan lekker naar huis.. Zzzzz

10. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Super leuk, moi! Heb je site als het goed is ook geliked (FB deed een beetje raar). Zal straks eens kijken of ik ook een bestelling ga plaatsen. Heel mooi allemaal!

@Guus: fijn dat je je op en top zwanger voelt! Alleen zijn de kwaaltjes dan wat minder...

11. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    wat betreft kwaaltjes, ik kan goed merken dat ik in de 10e week zit.. pfff steeds misselijk en spugen :) maar als het goed is moet het na deze week langzaam weer beter gaan!

12. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Nog een half uurtje werken en dan lekker naar huis toe. Ik ben met vlagen ontzettend misselijk, overgeven doe ik dan weer niet. En het avondeten is ook hier een groot drama.

13. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    kraamzorg check!!

joh wat super dat alles goed was!!

geakksuus balen joh dat je bekken klachten heb!!

blisskarin super mooie echo!!

zwajatu wat fijn dat jullie het gen niet hebben genieten nu meid!!

joh doe rustig aan en hoop dat het bloeden snel stopt!!

zo gister efteling geweest kwamen om 10 uur thuis jayden wilde koek halen bij de buren ik heb ook de angelsound besteld haha hopelijk morgen binnen..oja en die water show aquanura nou was zo mooi en me zoontje was zo lief ik moest bijna huilen zo gaaf was het haha stomme hormonen..morgen dagje beekse bergen met me gezin!!

14. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank voor de complimenten allemaal!

Zawjatu succes bij je echo vandaag! Zal heus allemaal goed zijn.

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Moi:
    Wauw!! Wat ontzettend leuk zeg! Echt knap!

Moe:
    Hier ook vreeeeselijk moe! ik had dit bij mijn zoontje niet... misschien is het een teken en wordt het nu een meisje?? We zullen zien!

Kiespijn:
    ohh dames er komt een verstandskies door en ik heb er nu al heel erg veel last van :S Moet begin September naar de tandarts.... als ik het red om tot zolang te wachten. Maar dat gaat nog een probleem worden want waarschijnlijk gaan ze die niet trekken tijdens de zwangerschap :( Hoop niet dat ik nog zes maanden met kiespijn hoef rond te lopen!

16. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Goedemorgen dames,

Vandaag nog een dagje werken, en dan heerlijk vakantie!!
    We hebben niets gepland, ivm schoonmoeder die heeft een nare periode gehad. Gelukkig nu aan de betere hand.
    Maar wellicht dat we nog een weekje naar zuid Frankrijk gaan. Want 3 weken thuis is ook een beetje saai.

Hier niet meer misselijk, wel moe...

* Kraamzorg is aangevraagd.

* Nekplooimeting, 2 september. Meer mensen die dit hebben staan?

* Geslachtsbepaling, nog inplannen, eveneens als de 20 weken echo.

Ik ben zoooooooooooooo benieuwd wat het gaat worden... pfff veel meer als de 1e keer... Jullie?

17. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    @ Blike, ahhhhh dat is naar!!! Waarom mogen ze die niet trekken dan?

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    MissDee:
    Ze mogen natuurlijk geen rontgenfoto maken dus kunnen ze niet zien hoe de wortels van de kies lopen. Verder verdoven ze liever niet... en zonder verdoving is het echt niet te doen!

Wij gaan ook een geslachtsecho laten doen, moet ik ook nog even inplannen! Ben ook echt zooooo benieuwd wat het geslacht van dit kindje is!!!

19. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    Goede morgen!

Alle dames met echo vandaag: succes!!

Nekplooimeting: zal bij ons op 9 september zijn. Wij gaan dan ook NIPT test laten doen.

20. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    Blike: beterschap met de kies! Hopelijk komt er snel en oplossing dat niet te pijnlijk is :(

Deel Deze Pagina