~Bevallingslijst~ 1 Maart Baukje85, 27 jaar, 2e kindje Noor88, 24 jaar, 2e kindje Zonnebloem22, 30jaar, 1e kindje Saartje5, 31 jaar, 1e kindje Juni2013, 28 jaar, 1e kindje Oxbow, ??, vijfde kindje Kirstenx, ??, eerste kindje 2 Maart Amaroen, 24 jaar, 1e kindje 3 Maart TJ82, 31 jaar, 2e kindje 4 Maart Katrientje, ?? jaar, ?? kindje, 5 Maart 6 Maart Blisskarin, ??, 2e kindje 7 Maart Wendy27, 29 jaar, 1e kindje 8 Maart JoCo82, 31 jaar, 1e kindje Suuzie, 27, 2e kindje JVS12, 32, 2e kindje 9 Maart Lucindalice, 31 jaar, 3e kindje 10 Maart Gwen, 33, 1e kindje 11 Maart Priscilla1987, 25 jaar, 1e zwangerschap 12 Maart FrummelK, ??, 2e kindje Xonnie, ??, derde kindje 13 Maart Nova, ??, 2e kindje 14 Maart Purified, ??, 2e kindje 15 Maart Marral, ??, eerste kindje 16 Maart Blike1987, 25 jaar, 2e kindje 17 Maart ~Afspraken~ 10-07 Amaroen Echo 12-07 Saartje5 Controle echo gyn 15-07 Noor88 Echo 16-07 Noor88 Intake VK 16-07 Zonnebloem22 Intake VK + Echo 17-07 TJ82 Gyn 25-07 Saartje5 Intake VK + Echo 06-08 Baukje Intake VK + Termijnecho 24-07 Priscilla eerste echo en intake 30-07 Gwen, eerste echo
~Bevallingslijst~ 1 Maart Baukje85, 27 jaar, 2e kindje Noor88, 24 jaar, 2e kindje Zonnebloem22, 30jaar, 1e kindje Saartje5, 31 jaar, 1e kindje Juni2013, 28 jaar, 1e kindje Oxbow, ??, vijfde kindje Kirstenx, ??, eerste kindje 2 Maart Amaroen, 24 jaar, 1e kindje 3 Maart TJ82, 31 jaar, 2e kindje 4 Maart Katrientje, ?? jaar, ?? kindje, 5 Maart 6 Maart Blisskarin, ??, 2e kindje 7 Maart Wendy27, 29 jaar, 1e kindje 8 Maart JoCo82, 31 jaar, 1e kindje Suuzie, 27, 2e kindje JVS12, 32, 2e kindje 9 Maart Lucindalice, 31 jaar, 3e kindje 10 Maart Gwen, 33, 1e kindje 11 Maart Priscilla1987, 25 jaar, 1e zwangerschap 12 Maart FrummelK, ??, 2e kindje Xonnie, ??, derde kindje 13 Maart Nova, ??, 2e kindje 14 Maart Purified, ??, 2e kindje 15 Maart Marral, ??, eerste kindje 16 Maart Blike1987, 25 jaar, 2e kindje Delilah86, 26 jaar, 2e kindje 17 Maart ~Afspraken~ 10-07 Amaroen Echo 12-07 Saartje5 Controle echo gyn 15-07 Noor88 Echo 16-07 Noor88 Intake VK 16-07 Zonnebloem22 Intake VK + Echo 17-07 TJ82 Gyn 25-07 Saartje5 Intake VK + Echo 06-08 Baukje Intake VK + Termijnecho 24-07 Priscilla eerste echo en intake 30-07 Gwen, eerste echo[/QUOTE] ik kom me hier ook voorzichtig melden, test al vanaf dinsdag positief, woensdag en donderdag ook een licht streepje en vanmorgen een mooie donkere streep.. dus we gaan het voorzichtig geloven
Zo blij dat het weekend is! Vandaag een rustige en luie start met het hele gezin. Straks even lekker een stukje eropuit met de bakfiets, misschien ergens even picknicken. Dit mooie weer is wel echt genieten! @ Blike: Dank je wel voor de mooie lijst! Ter aanvulling, ik ben 28 jaar. @ Marral: Ik zou nu ook een verloskundige bellen en je verhaal ook aan haar vertellen en alvast afspraken inplannen. En ook contact opnemen met de afdeling gyneacologie voor de controles voor je medische traject, zij pakken het heus wel over van de afdeling fertiliteit. Ze moeten de dossiers namelijk wel overdragen. En het afvallen is heel herkenbaar ook. Ik heb bijna geen zin/trek meer in eten en eet dan ook minimaal, meer krijg ik er echt niet in. Hoop wel dat het bijtrekt straks. Leuk dat je ook mee gaat doen met MvM! @ Priscilla: Goede vochthuishouding dus! @ Suuzie: Fijn dat je een mooie digitale test had! En mannen snappen dat inderdaad niet zo. Ik ga morgen ook nog een digitale test met indicator doen, dat is voor mij toch wel de ultieme bevestiging. @ Delilah: Gefeliciteerd en welkom!!
Hallo dames! Ik kom me hier ook voorzichtig melden. Ben 37 en afgelopen week positief getest, dit wordt ons 2e kindje en ik ben in de 7e hemel Ik lees straks het topic terug, fijne zondag allemaal!
Vandaag een extra test gedaan. Ik had in de loop van de week er al een gedaan met conceptie indicator maar aangezien ik in mijn vorige zwangerschap geen enkele knaltest had en die uiteindelijk in een miskraam verliep heb ik er toch een extra gedaan.. en die was héél duidelijk . Maandag lekker de verloskundige bellen.. Ik weet dat die normaal gesproken pas met de 11-12de week hier een termijn echo doen en ik wil toch wel kijken als het wat eerder kan.. Gewoon de eerste goede echo zal mij een hoop extra zekerheid geven.. en dan kan ik echt pas van genieten ^^. Ik ga denk ik niet meedoen met MVM deze ronde, of wel en dan later.. Vorige keer had ik me met 4 weken aangemeld, 5 weken mvm positief en een aantal dagen erna ging het fout... Eerst maar weten dat het goed zit.
Gefeliciteerd dames! Vorig jaar zat ik in het maart 2013 topic, 21 maart bevallen van ons eerste kindje! Geniet ervan!!
Ik vond het ook leuk om te zien dat er een maart 2014 topic is alweer! Ik zat ook in het maart 2013 topic, was 10 maart uitgerekend, maar ben uiteindelijk op 18 februari al bevallen. Gefeliciteerd allemaal en ik wens jullie een heel goede zwangerschap toe!
Super suuzie! Wat een fijn gevoel! Nu gewoon genieten en geen testen meer. Purified. Fijn dat het streepje bij jou ook duidelijk is. Dank je wel voor de lijst blike! Ik ben 30. De eerste echo is op 29 juli en de afspraak bij de vlos is 30 juli. Wat een mooi weer he! Ik heb het badje buiten opgezet. Kan mijn kleine man lekker badderen als hij straks weer wakker is.
Hallo allemaal en welkom en gefeliciteerd voor de nieuwkomers! Heb gisteren vk gebeld en ik krijg gelukkig echo met 7 wk (anders meestal pas met 10 wk) dus zal blij zijn als ik een beetje gerustgesteld kan worden dan.... Verder alles nog prima, wel vermoeide benen/kuiten steeds, jullie ook? En 'gewoon' moe natuurlijk ook... Pfff kan wel slapen dan zeg! Zometeen buurt bbq, dus geen wijntje voor mij.... hahaha, maar gelukkig drink ik lang niet altijd wijn dus het valt hopelijk niet echt op!
Ik ben (nog nét) 31 jaar en verwacht ons tweede kindje! Gisteren toevallig aangemeld bij moeders voor moeders, maar wacht nog op een telefoontje voor de afspraak. Hier krijg ik rond 8 weken de eerste echo, al moet ik de afspraak nog maken overigens... Ben/wil in het ziekenhuis onder controle, want vorige keer KS (na hele dag weeën en 8cm ontsluiting). Ben benieuwd hoe het deze keer gaat lopen. Hier ook veel last van borsten, steken/zwaar gevoel onderin buik en moe moe moe... (extra fijn dat ik nu ook nog in de nachtdienst zit, haha). Soms voel ik ook helemaal niks, dan ga ik meteen weer twijfelen of het wel goed zit. Maar vorige keer had ik nu nog niet eens getest of duidelijk in de gaten dat ik zwanger was dus merkte ik ook niet zoveel... Het leuke is: een goede vriendin is nu ook net zwanger van de tweede en we schelen 2 weken! (zij is verder uiteraard) Zo leuk!
Dames, wat kletsen jullie véél! Lees het wel hoor maar lukt me niet om iedere keer te reageren, sorry! Alle nieuwe dames, welkom! Hier een goede dag vandaag. Maar mijn 'slechte' dagen zijn eigenlijk ook wel ok, in vergelijking met de eerste zwangerschap. Ben dan bij vlagen misselijk, moe, last van krampjes en bandenpijn en af en toe last van maagzuur. Maakt me wel onzeker hoor dat ik bijna geen symptomen heb. Of iig niet te vergelijken met de eerste... Ben soms zo bang dat er met de echo een missed abortion te zien is. Herkent iemand deze gevoelens?
Goedmiddag een ieder. En zeker goed want het is mooi weer. @baukje1985 Niet teveel piekeren meid, je kan nu toch niets doen aan geen enkele situatie ga er gewoon vanop uit dat alles goed gaat. Als ik zo naar je kwalen kijk denk ik wel dat het goed komt hoor meid. @nova81 Je hebt in ieder geval alvast een shopmaatje gevonden . Waar ik last van heb zijn gewoon echt me borsten nog steeds killing en veel slapen ben echt ongelofelijk moe. Heb voor de laatste keer een test gedaan met cb digital omdat die kv testen veelste langzaam donker worden. Gelukkig ga cb aan wat ik wilde zien en zo eindigt het testen voor mij. Vandaag helaas niet genoten van het mooie weer, lag in me bed dromenland. Maar morgen, morgen ga ik op pad. Gezellig met de meiden. Pfff en moet nog steeds me mond dicht houden.
@ Goldduke: Welkom en gefeliciteerd! @ Purified: Wat fijn dat je nu een knaltest hebt vandaag! En goed dat je nu de verloskundige gaat bellen en een echo laat plannen. Met welke termijn kan je een echo krijgen? Ik kan me goed voorstellen dat je daar naar toeleeft en hoop dat je een mooie bevestiging krijgt. Bedankt Sammelskee en JeetjeB! @ Blisskarin: Dit weer is echt genieten he? Ik vind de buurt dan ook erg gezellig en de kids genieten er enorm van. De hele dag lekker buiten geweest en een flink eind gefietst. Morgen weer zo'n mooie dag! @ JoCo82: Fijn dat je zo snel al een echo kan krijgen! Geniet van je buurtbbq! @ Nova: Goed dat je je ook hebt aangemeld voor MvM! En superleuk dat je samen met een vriendin zwanger bent, erg bijzonder! @ Baukje: Dat gevoel dat herken ik wel hoor. Deze zwangerschap voelt zo anders en ik heb veel minder klachten en in het begin had ik ook nog bruin en rood verlies. Toch probeer ik er niet teveel over in te zitten en af te tellen naar de echo (hoewel ik nog een afspraak moet maken). Ik hoop voor je dat je snel wat vertrouwen vind en een mooie echo hebt! @ Gwendoline: Fijn dat de CB het voor je bevestigde! En even goed bijgeslapen dus vandaag! Ik hoop dat je morgen lekker kan genieten met je vriendinnen!
Bevallingslijst~ 1 Maart Baukje85, 27 jaar, 2e kindje Noor88, 24 jaar, 2e kindje Zonnebloem22, 30jaar, 1e kindje Saartje5, 31 jaar, 1e kindje Juni2013, 28 jaar, 1e kindje Oxbow, ??, vijfde kindje Kirstenx, ??, eerste kindje 2 Maart Amaroen, 24 jaar, 1e kindje 3 Maart TJ82, 31 jaar, 2e kindje 4 Maart Katrientje, ?? jaar, ?? kindje, 5 Maart 6 Maart Blisskarin, ??, 2e kindje 7 Maart Wendy27, 29 jaar, 1e kindje 8 Maart JoCo82, 31 jaar, 1e kindje Suuzie, 27, 2e kindje JVS12, 32, 2e kindje 9 Maart Lucindalice, 31 jaar, 3e kindje 10 Maart Gwen, 33, 1e kindje 11 Maart Priscilla1987, 25 jaar, 3e kindje 12 Maart FrummelK, ??, 2e kindje Xonnie, ??, derde kindje 13 Maart Nova, ??, 2e kindje 14 Maart Purified, ??, 2e kindje 15 Maart Marral, ??, eerste kindje 16 Maart Blike1987, 25 jaar, 2e kindje Delilah86, 26 jaar, 2e kindje 17 Maart ~Afspraken~ 10-07 Amaroen Echo 12-07 Saartje5 Controle echo gyn 15-07 Noor88 Echo 16-07 Noor88 Intake VK 16-07 Zonnebloem22 Intake VK + Echo 17-07 TJ82 Gyn 25-07 Saartje5 Intake VK + Echo 06-08 Baukje Intake VK + Termijnecho 24-07 Priscilla eerste echo en intake 30-07 Gwen, eerste echo
marral jij was vroeg vandaag hier denk ik ook afgevallen denk ik ook geen trek in zoetigheid wel chips soms een bak maar meer ook niet.. xnonnie hele goede haha purified vind ik ook hoor eerste goede echo afwachten... blisskarin het wat idd heerlijk weer!! gwendeline moeilijk he je mond houden haha!! zonnebloem sterkte meid dikke knuffel zo vandaag gewerkt.. nou was moe gebroken pff morgen lekker verjaardag en bbq vandaag buikloop gehad geen pizza voor mij meer en veel moe en soms wat misselijkzal blij zijn dat ik de echo heb!!