Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vergeten jullie niet updates door te geven voor de lijst in de club?

2. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Net gedaan Saartje, thanks!

3. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Hoi dames,

Wat een heerlijk weertje vandaag zeg!

Ik heb van de week gedroomd dat we een echo hadden, en er specifiek naar het geslacht werd gekeken. En het was een meisje, tot 4 x toe in mijn droom. Dus wie weet....

Ik zou het wel heel erg leuk vinden, 2 meiden!
    We moeten nog bellen voor een geslachtsbepaling met 16 weken ongeveer. Maar eerst maandag de nekplooimeting. Best wel spannend, met onze kleine meid zaten we ineens in de malle molen omdat ik 1 op 186 had gescoord adhv het nekje, 3,0!!!! Gelukkig na een vlokkentest, en 14 dagen wachten ALLES GOED! Wat een helse tijd was dat....
    Dus ja, vind het nu weer spannend.
    Ik begrijp ook dat mensen het niet doen hoor. Er is bij ons in principe geen reden we zijn allebei jong, ik 28 en vriend 32.
    Maar toch het zekere voor het onzekere...

4. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ik mis t ook wel saartje..maar dat ik niet deed waar ik voor aangenomen ben en waarvoor ik hier in Duitsland ben gaan wonen maakt het wat makkelijker ;) en dat de afdeling opgedoekt is en waars.ontslag te wachten stond, maakt me des te dankbaarder dat ik weer zwanger ben :)

5. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Mijn dochtertje en tweede kindje in aantocht
    Beverwijk
    Zo was ik weer , hier tot nu toe ook alles goed , zondag nog een echo gehad de kleine beweegt al lekker zelfstandig leuk om tezien.

Heb miss wel suiker want die was wat hoog dus nogmaals laten testen en heb de ziekte van graves dus gebruik daar ook medicatie voor.

Volgende week de uitslag vd combinatie test

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wat is dat de ziekte van graves?
    Voel je je verder goed? Fijnndat je mooie echo had.

7. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ziekte van gravis is een autoimuun ziekte van de te snelle schildklier, ik het hashimoto en dat is autoimuun ziekte van de te trage schildklier.

8. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ik ga me er zo voor laten testen, wat hoorde dat mn tante en nicht het hebben, mn tante t gen en mn nicht heeft het dus misschien heeft mn oma t wel gehad dus mn moeder kan het ook hebben, gelijk laat ik oudste ook laten testen, en als k t heb ook daarna mn andere 2 laten testen.

9. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ah zo...weer wat geleerd hihi.

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal, kom me ook weer eens melden!
    Druk weekend gehad....

Club:
    Kan iemand even een linkje plaatsen?

Hier gaat alles z'n gangetje. 11 weken nu. Dit weekend gaan we het aan onze grootouders vertellen en dan mag volgende week de hele wereld het weten

11. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
  12. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Verzorgende IG op een PG-afdeling
    Gelderland
    Dag!!

Hier even een berichtje van mij.
    Gaat weer goed met me, nog wel erg moe. Begin maandag weer met werken, en dan rustig aan opbouwen.

Gisteren termijnecho gehad bij de vk!
    Ukkie was erg druk, uit eindelijk wel de meting gelukt.
    Ik ben toch iets verder, wat ik in het begin ook al dacht!
    Ben nu uitgerekend op 13-03-2014!
    Morgen dus al twaalf weken! :)

13. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    o wat fijn!! op naar het 2de termijn.

14. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Guus wanneer heb je ook alweer echo zei je?

Suuus leuk hè zo'n spartelend kleintje :)

Veto hoe is t daar?

15. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Wat fijn Suuus :)

Ik mag zo weer aan het werk, nog 3 dagen te gaan. Ik begin me langzamerhand wel beter te voelen *afkloppen*. De misselijkheid lijkt echt minder te zijn :)

16. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Oh mag ik even klagen bij jullie.
    Zoals ik eerder al zei is mijn schoonzus ook zwanger en ik wordt even niet goed van haar. Zo egoïstisch. Alle aandacht moet naar haar. Want met mijn zwangerschap gaat het goed en zij is heel zielig en heeft vanalles en nog wat. Dus iedereen moet och meisje toch, en je bent een kei tegen haar zeggen. Maar dat heb ik niet nodig want het is voor mij gesneden koek. Toen we het vertelde keek ze ook echt al heel gepijnigd want Owjee als ze toch de aandacht moest delen.
    Als we bij elkaar op de koffie komen, moet het ook altijd van ons uitkomen, het zal nooit van hun uitkomen. Nou ik ga het nu echt even niet meer voorstellen.

Ik ben helemaal niet zo van op Facebook heel de dag gaan zitten boeboe'en van ik ben zo zielig. Pfffff het stoort me echt. Ik heb al regelmatig gevraagd hoe het ging, maar zij nog geen een keer aan mij. Nou ik heb het even gehad hoor....

Zo, klaar met klagen.

17. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Blisskarin, klaag maar lekker meid! Verder kan je er op rekenen dat anderen het net zo irritant vinden van haar als jij, laat dat een troost zijn!

18. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    @ Blisskarin: Dat is wel echt minder zeg! Ook als alles goed gaat heb je toch graag een beetje aandacht? En het is niet zo dat jij het maar lekker voor haar vindt dat zij al die klachten heeft. Ze moet maar juist blij zijn dat het zo goed met jou gaat, anders moest ze nog 'echt' de aandacht delen ;)
    Ik hoop juist heel erg dat 1 van mijn schoonzusjes ook zwanger is...leuk om kids van dezelfde leeftijd te hebben...maar weet niet of zij er al (weer) aan toe zijn. Mijn ene schoonzusje heeft een kleine die 9 maanden jonger is dan mijn oudste zoontje, dus dat is al wel heel leuk.
    Van mijn eigen kant van de familie hoef ik niets meer te verwachten. Ben nakomertje en de anderen hebben allemaal al grotere kinderen.

Ben gelukkig niet meer zo misselijk, al ging het vanmiddag toch weer even mis...tja, te laat met eten:(
    Morgen maar even eraan denken om bloed te gaan prikken...dat vergeet ik steeds (wijt ik maar aan de zwangerschapsdementie dan;))

19. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Ik heb gelukkig veel vriendinnen die net bevallen zijn of zwanger zijn. Sommige voelen veel meer als familie. Noemen ze ook ooms en tantes. Dus onze smurfen hebben straks genoeg speelkameraadjes! :)

20. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag ladies,

Wat een goede berichten lees ik overal.
    Marjol zat even in de stress maar heeft gelukkig een mooie echo gehad.
    2bmama had top nieuws over haar moeder!
    Verder nog mooie echo's en afnemende kwalen! Goed zo!

Delilah leuke foto! Ik zag ook zoiets op FB langskomen. Met 4 paar schoenen: papa mama zus en 15-3-2014
    Erg leuk!

Wij hebben het maandagavond ook bekend gemaakt aan de Facebook "wereld". Met de bijgevoegde foto en dan "Wat zal het zijn, een broertje of een zusje??"

Gisteren ook mijn collega's ingelicht dus iedereen is op de hoogte.
    Sinds gisteren ook wel beetje onzeker, want ook opeens weer beetje bruinverlies.
    Tijdens de echo werd er even "om een hoekje" gekeken en toen duwde ze zo ver in dat ik nog zei: nou dat kan best weer bruinverlies worden... En ja hoor. Maar dan maak je jezelf meteen bang met: zou ze schade hebben veroorzaakt?
    Dus vandaag toch de VK gebeld. Even langs geweest en hartje geluisterd. Dat doet het prima.
    Mijn placenta ligt een beetje voor de uitgang. Door het oprekken van de bm kunnen er makkelijk wat vaatjes knappen in de placenta. Dat is niet erg. Maar omdat ie zo laag ligt zie je dus wel eens wat bloed.
    Nou daar gaan we dan maar vanuit en ik moest lekker ontspannen en genieten. We gaan zaterdag op vakantie, dus ontspannen lukt wel.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina