Ja auto immuun ziekte heb ik idd "graves" is idd een tesnel werkende schildklier dus word goed in de gaten gehouden gezien mij zwangerschap
Dank! Ik ben ook erg trots op haar, en helemaal verliefd op mijn eigen kind Gek he, dat je straks nóg een keer zoveel van een kindje kan houden! Delilah, scheelt idd niet veel dan!
VRIJDAG best raar, na de mk van vorig jaar wilde ik eigenlijk de 1ste echos niet meer zien, maar als je dan de 1ste echo ziet dan ben je nieuwschierig naar de 2de echo, en nu kijk ik er smachtend naar uit. en dan rond de 12wk weer 1 (al hoop ik dat er maar 2 wk tussen zit) en dan bij de vk ook nog 1. ik mag van mijn gyneacoloog voor de andere controles gewoon naar de vk, ik heb me wel ingeschreven, maar twijfel enorm, kwa bellen is het wel makkelijker als er iets is. maar aan de andere kant met 36wk ga ik weer terug naar het zh. keizersnee word het toch. ik mag niet eens gewoon bevallen, goed nieuws dat wil ik ook niet. met 38wk (eind maart) een ks. alleen mijn baarmoeder ligt wel gekanteld en daarbij mijn autoimuun ziekte. gisteren en vandaag veel pijn op 1 plek van mijn ks, daar ben ik in dec nog aan geopereerd, daar zat een haard van endometriose. het is ook daar dikker en roder. vandaag wat meer rust genomen (toch een heel eind gefietst) en nu gaat het wel beter. gelukkig nog 1 nachtje zonder manlief, die komt morgen avond weer thuis, en dan een lang weekend weg incl mijn ouders, dus meer rust voor mij. ik weet nog niet precies hoe wij het nieuws over 3/4 wk gaan vertellen aan de buitenwereld. denk dat ik een buikentaart maak en daaronder schrijf houdbaar tot april 2014 moi wat een knap kindje!! weet zij het al??
Oh bijna Guus...vrijdag fijn voor jullie weekendje nog ff spieken daarna.op en.top genieten. Buikentaart is ook leuk Moi wat een schatje zeg!! Ziet er.superlief.uit. had je leuke reacties gekregen? Karin vervelend zo iemand...gelukkig vriendinnen waar je t beter mee kan delen...
Leuk een buikentaart! Crea hoor dat je die zelf kan maken! Ze weet t niet, dat er een baby bij komt. We zeggen het weleens maar dat snapt ze nog niet.
Dag dames, even een snel berichtje. Met mij gaat het goed, ik heb bijna geen kwaaltjes en zou niet morgen klagen. En toch moet ik even ego gaan... die hormonen toch! ik ben de laatste dagen echt niet te genieten! verdrietig, boos, verdrietig, boos... en dat de hele dag door. Hopelijk is dit maar een korte fase want ik erger me aan mezelf! Het doet me wel goed om jullie goed nieuws en vrolijke aankondigingen te zien!
Een buikentaart? Bedoel je dan echt een taart in de om van een buik? Wat leuk! Fijn he veto, hormonen. Ik wordt ook om niks boos op mijn man. Maar wij mogen dat! Wij hebben het zo wereldwijd bekend gemaakt.
Dit was mijn zoontje dit weekend in zijn shirtje! Ga deze foto denk ik ook op facebook zetten binnenkort om het aan de rest van de wereld te vertellen. Ben weer bagger misselijk... hoop dat het morgen weer beter gaat zeg!
och wat een leuke fotos!! wat een schatjes. Hier ook last van de hormonen ik moest zelfs tijdens de tekefilm bolt huilen............ vanavond robert ten brink met al jou need is love. vandaag zowiezo jank dag, moe, pijn (koppijn) jankdagje haha. ik heb nu een heel kort lontje, kan ook weinig van mijn dochter hebben, tel vaak maar tot 10
haha, hier ook stukje van love is in the air gezien...moet zeggen dat het nog meevalt met het janken hier, maar kan idd niet zoveel van mijn zoontje hebben. Heb ook best last van mijn rug en omdat ik nu alleen thuis ben moet ik toch vaak tillen. Heb mijn zoontje uitgelegd dat mama last van haar rug heeft en gevraagd of hij toch maar wil proberen zelf de trap op en af te gaan. Gelukkig doet die schat het dan ook nog! Fijn dat onze mannen er morgen(avond) weer zijn het guus! Mijn man heeft zijn lader in mijn handtas gestopt dit weekend en die heeft hij dus niet mee...kan hem nu zelfs niet meer bellen
Oh wat n schatjes!!!!! Leuk leuk! 2bmama..verloren he zonder tel gelukkig komt ie morgen thuis! Guus ook.morgen vent thuis wat fijn.
Moi wat een schat van een meisje. Blisskarin ook al zo'n heerlijk mannetje 2bemom: ook een leuke foto van een mooi mannetje. Guus wat lekker dat je ventje morgen thuis komt. Verder goede termijn echo's super allemaal meiden. Dikkeknuffel voor degene die het nodig hebben... Heb het zelf op het moment even moeilijk met mijn zwangerschap, ben aan de ene kant heel blij met ons kleine prulletje, maar aan de andere kant heb ik ook een heleboel angst in me. Kan ik het aan straks 5 kids, vind 4 al zwaar, wat als het weer een kleine Sofie is, met alle zorgen en drukte en wat als het dezelfde afwijking heeft wat staat ons allemaal dan te wachten. Ook heb ik al aardig wat kwaaltjes die alleen maar verergeren zullen en niet minderen en daar zie ik ook tegen op. Vanavond weer gewerkt en de hele avond met pijn gelopen en bij het tillen van mensen dan heb ik ook pijn en ik merk dat ik dan kriegle ben tegen die mensen. Weet ook niet wat ik ermee aan moet, heb vrijdag weer een lange avonddienst en zie er heel erg tegenop, maar om nou zomaar te zeggen ik meldt me ziek dat kan ik ook weer niet. Morgen wel een afspraak met de huisarts en misschien wordt ik daar wat wijzer van. Het valt me zwaarder dan de andere zwangerschappen deze keer en daar mee voel ik me ook weer schuldig ook naar de kleine toe.. Sorry voor mijn klaagzang, maar mijn man ligt naast me te snurken en ik moet het toch even kwijt.