Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Spannend! Zometeen weer een echo...
    Onze dochter en mn schoonmoeder gaan mee.
    Ik heb er zin in!

Verder heb ik last van bandenpijn denk ik.... Irritant pijnlijk...
    Gisteravond veeeeeel last. Had gehoopt dat t na een nacht liggen beter zou zijn maar helaas....

Fijne dag allemaal! Xx

2. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    @oxbow dikke knuf, ik hoop dat de huisarts je gerust kan stellen.

@memmie succes straks! leuk dat je je dochter mee neemt.

dat wil ik ook met 12/13 weken doen

3. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Ze vind het heel leuk om mee te gaan maar t is meer omdat ik geen oppas heb. Had liever nog even gewacht want dan ziet ze misschien meer op de echo foto. Maar goed, ze heeft er zin in. Staat bij de deur op beppe te wachten.

Alleen denkt ze dat ze baby dokter de baby er vandaag uit gaat halen haha

4. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Wat een goede berichten over echo's en afspraken de afgelopen dagen! Fijn om mooi nieuws te lezen. En marjol, fijn dat alles goed bleek te zijn!

@ Memmie: Succes vandaag met je echo! En leuke reactie van je dochter! Ze moet nog wel even geduld hebben. :)

@ Oxbow: Knuffel! Ik hoop dat de huisarts wat voor je kan doen!

Ik zag allemaal hele mooie aankondigingen langskomen. Erg origineel en mooi. Wij hebben het gisteren de kinderen verteld. Onze dochter vond het leuk, maar onze zoon snapte het niet echt. Ach, het duurt nog wel een flinke tijd. En daarna publiek gemaakt. Veel leuke reacties, maar mijn werk reageerde erg koeltjes. Maar dat kan me weinig schelen eigenlijk...

5. oxbow

oxbow Niet meer actief

xnonnie: leuk dat de kids positief reageerde.
    Je zoontje is dan nog net even te klein ervoor,maar ze zijn er evengoed wel mee bezig hoo.
    Hier ins zoontje van net 3 die de hele dag maar aan mijn buik zit en zegt"mama baby buik "zo lief.
    Onze jongste beseft het nog helemaal niet en dat is maar goed ook, want mama is van haar vind ze.

Hier net naar de huisarts geweest en moet nu fysio voor mijn bekken.
    Heb net contact gehad met mijn werk dat ik 8 urige diensten gewoon niet red en zoals verwacht gaat het moeizaam.
    Heb nu zaterdagochten een korte dienst en moet kijken hoe dat gaat en dan dinsdag gesprek.
    Voor de rest moet je het daar allemaal maar zelf weten wat je dan wel wilt, nou ja de makkelijkste oplossing is niet werken, scheelt een heleboel pijn en dergelijke, maar dat is niet wat ik wil en wat hun ook nooit zullen toestaan, wat logisch is.
    MAar vervangend werk zou wel mooi zijn, alleen is dat niet echt mogelijk omdat er weinig zittend werk is als oproepkracht.

6. oxbow

oxbow Niet meer actief

Zo mijn maand september is aardig gevuld met bezoekjes op medsich gebied. verloskundige, kno-arts, kinderarts 2 kids voor het consultatiebureau wat niet op 1 dag kon.
    Dus weet dat ik me niet hoef te vervelen in ieder geval de komende week.

7. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    Oxbow hopelijk brengt de fysio wat verlichting!

Ik heb eindelijk een foto van mijn (al aardige) buik genomen en bij de maart 2014 buikjes geplaatst.
    Hoe gaat het met jullie buikomvang?

8. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    De echo was helemaal goed! Vandaag precies 12 weken en uitgerekend 14 maart. Een dag voor mn vriend zn verjaardag.

En nu ben ik helemaal kapot! Zit echt te twijfelen of mn dochter en ik zometeen toch maar ff gaan slapen. Ze slaapt normaal niet meer overdag maar ze is ook wel moe...

9. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    Gefeliciteerd met de mooie echo Memmie!

10. oxbow

oxbow Niet meer actief

wat fijn dat je een echo weer goed was. lekker hoor..

11. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Verzorgende IG op een PG-afdeling
    Gelderland
    Fijn dat je echo goed was!
    Lekker even een dutje gaan doen met je dochter!;)

Ben je als je de 14-3 uitgerekend bent morgen geen 12weken?
    Ik ben de 13-3 uitgerekend, en vandaag twaalf weken...

12. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Memmie: Fijn dat de echo goed was!! Mooi nieuws! En lekker gasn slapen met je dochter!

@ Oxbow: Wat een leuke reactie van je zoontje!! Zo schattig kunnen ze zijn! En ik hoop voor je dat de fysio gaat helpen en dat je werk zich uiteindelijk ook wat schappelijker opstelt!

13. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden ben ik weer ik lees niet alles terug dat wordt boekwerk haha:D

@ meiden met miskraam knuffel en hopen snel op een plakkerd

@ meiden met weer goede echo gefeliciteerd en meiden die nog moeten veel plezier!!

blisskarin wat een lekker dotje heb jij!!en leuke aankondiging!!

2bemama leuke aankondiging ook en weer zo een heerlijk kind!!

guus ik gister ook bijna huilen met love is in the airr haha

oxbow kan je niet met je leidinggevende over hebben dat je het wat rustiger aan ga doen pijn is ook niet alles he!!

memmie succes!!

oxbow doe je wel rustig aan meid wel fijn dat je naar de fysio kan!!

memmie joepie fijn die goede echo!!

zo hier ben kapot haha net me medicatie ingenomen moet alleen me banner nog aanpassen ben 15 maart uitgerekend in plaats van 11 maart maar ben er te lui voor:D

14. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    luilak , hahahaha

hier gisteren slechte dag, vandaag gelukkig al beter, geen koppijn meer, en gelukkig pijn van mijn litteken nu ook weg, hoop dat het ook zo blijft.

memmie wat fijn dat je een goede echo had, ik zou ook gewoon lekker een dutje doen met je uk, wat ik doe gaan we op ons bed liggen, tv met een filmpje aan, uk kijkt tv, mama slaapt lekker hihi. jammer dat ik altijd ruw wakker word gemaakt als het filmpje klaar is, wil ze hem vaak nog een keer zien, toch maar eens leren hoe de afstands bediening werkt hahaha (hoezo pedagogisch......)

straks heel lui bij mijn ouders eten, deze week maar 1 keer zelfs gekookt, zondag bbq, maandag ouders, dinsdag en woensdag pannenkoeken en vandaag weer bij mijn ouders hahaha.
    manlief komt optijd thuis gelukkig

15. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    oja, ben al stiekum even babykleertjes wezen kijken, wilde het nog niet, pas na 12 week, maar wat heeft de hema leuke kleertjes hihi

wie is er al los gegaan??

16. oxbow

oxbow Niet meer actief

Guus: ik heb ondertussen al een dubbele wagen gekocht (kon ik voor een prikkie overnemen, ook gisteren een spliksplinternieuwe maxi cosi vanhet merk maxi cosi over kunnen nemen voor een schijntje, omdat die mensen toch liever 1 met een easy base wilde.
    Heb bij de hema ook 2 rompertjes gekocht.
    Koop hier iedere maand wat, omdat het anders zo'n uitgave is in 1 keer en het merendeel hebben we al weggedaan en moeten we dus weer opnieuw kopen.

17. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    Wij hebben nog niets gekocht. Wel al heel wat catalogi aangevraagd en doorbladerd :)
    Zaterdag gaan we wel al op jacht naar de kinderwagen. De Stokke Crusi is onze eerste keuze, maar we willen toch wel even gaan 'aanvoelen' of die echt bij ons past. Mss dat we dan al een eerste paar sokjes of een rompertje zullen kopen.

18. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Ik heb mijzelf een tijdje geleden gedwongen een paar sokjes te kopen, maar voor de rest ben ik nog niet echt in de verleiding gekomen. Heb nog zoveel...en kleertjes hoef ik eigenlijk ook niet te kopen: Hebben al aardig wat dat voor jongens en meisjes allebei kan en willen niet weten wat het wordt, dus mocht het nu een meisje worden dan komt dat in de kraamtijd wel (heeft bezoek tenminste wat leuks te geven). Moeten straks wel de zolder nog verbouwen en een hele nieuwe kamer voor mijn zoontje gaan inrichten...denk dat ik daar het meeste aan ga uitgeven dit keer :)

19. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik heb hier ook nog alles, ik zal hoogstens nieuw eerste pakje kopen en een nieuwe knuffel. vind het opzich wel jammer, maar scheelt een hoop geld.
    ben blij dat ik et toen niet direct hebt verkocht.
    oja en nieuwe flesjes die zijn wel op(goedkoopste van de hema)

@oxbow wel fijn dat je zo een nieuwe maxicosi hebt kunnen halen en een kinderwagen. zijn toch wel de duurste aanschaffen

20. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0

Oja dat klopt dan niet. Hij heeft 2 metingen gedaan. De ene was 11+6 en de andere 12 weken. Heb de foto waaronder 12 weken staat meegekregen en in de computer heeft hij ingevoerd dat ik 14 maart uitgerekend ben.

Hou die datum maar aan en ben dan nu 11+6

Deel Deze Pagina