@ buik, die is de laatste dagen behoorlijk aan het groeien, ik pas nog net in mijn ruimere broeken! @spulletjes zelf heb ik alleen nog maar de wol voor een dekentje gekocht en mijn moeder heeft het eerste pakje al gegeven, superschattig! Verder gaan we zaterdag het laatste deel van de familie op de hoogte brengen en dan weet iedereen het wel. Gisteren naar de sportschool was een drama, Ik was een tijd niet geweest omdat de lessen geschrapt waren in de zomer maar nu merkte ik dat ik het echt niet fijn vond. Ik maak me constant zorgen dus ik hou er ook mee op en ga lekker beginnen met zwangerschap specifieke lessen.
Hoi dames! Wat een goede berichten! Fijn! @ kopen. Nog helemaal gekocht. We hebben alles nog. Mocht het een jongetje worden dan wel natuurlijk leuke kleertjes en blauwe dekentjes. Maar voor een meisje hebben we alles nog. Ik denk dat we maandag na De combinatie test wel samen even gaan shoppen voor een leuk pakje ofzo. Dan ben ik ook 12+1 en dan is het 1e trimester voorbij!!! @buik, vreselijk. Je ziet het super goed in een jurkje of strak shirt. Zo snel al!!! Bij jullie? Ik moet het nog even geheim houden op werk dus dat is best een uitdaging! Gelukkig nu nog 2,5 week vakantie! Volgende week naar Italië! Laatste vakantie met z'n 3tjes!!! Verder lijk ik wat meer energie te hebben. En ahg die mood swings heb ik altijd al . Misschien nu tikkeltje erger. Leuk al die kindjes van iedereen! Wat een schatjes!
Aloha ben ik ook weer eens! Buik is ook hier zichtbaar in een strak jurkje... Kopen, voor een jongetje hebben we al héél veel. Maar heb toch alvast een unisex pakje gekocht bij de prenatal. Even voor het gevoel. Stiekem hoop ik dit keer op een meisje. Het lijkt me leuk om van beide één te hebben. Een jongetje is net zo welkom hoor, begrijp me niet verkeerd hoor Verder heb ik al een dubbele kinderwagen. Kreeg een bericht van een nichtje die hem niet meer nodig heeft en dat ik hem wel mocht hebben. Erg fijn. Echo: we gaan ook voor een vroege geslachtsbepaling. Hoe betrouwbaar is dit, weten jullie dit?
Wat een leuke foto's van jullie kindjes! @Memmie: fijn dat de echo goed was. @buik: hier al flink aan het groeien. Kan m'n eigen kleren niet meer aan, broeken en leggings zitten echt niet lekker meer. Gelukkig heb ik een flinke doos met zwangerschapskleding van m'n zus gehad en heb zelf ook nog een hoop liggen. Zal niet veel meer hoeven te kopen gelukkiig. Voor de beeb hebben we nog niks gekocht. Als het een jongen is hoef ik niet veel te kopen, alleen het eerste pakje. Maar als het een meisje is zal ik wel het eea gaan kopen! M'n schoonzusje had al gezegd dat ik een doos met kleertjes van haar dochtertje kan krijgen, maar dat is niet helemaal mijn smaak... Ach, we zien hetbwel met de 20 weken echo! Heb al een paar dagen veel last van hoofdpijn en daardoor misselijk. Ik was bang dat het misschien van een hoge bloeddruk zou komen, dus gisteren even naar de HA geweest om op te laten meten. Was 134/82, dus prima. Denk dat de klachten dan komen van de drukte op mijn werk. Heb al aangegeven dat het nu echt wat rustiger moet gaan worden, omdat ik het anders echt niet trek. Gelukkig zijn volgende week een aantal collega's weer terug van vakantie. Even afwachten dus... Afgelopen dagen weer moeten overgeven. Ik dacht dat het nu onderhand wel over zou zijn, maar niet dus. Bleghh! Heb ik mijn m'n zoontje helemaal niet zo gehad. Tot nu toe een heel andere zwangerschap dus!
mooi buikje Veto. hier gaat verder alles goed. heb gelukkig mijn conditie weer helemaal terug. morgen word mijn jongste dochtertje geopereerd aan haar keel en neusamandelen.vind het zo sneu voor haar,maar is wel beter zo dan dat ze iedere keer ziek is.
@ Meissie: Succes met de operatie van je dochter! Hopelijk dlast ze zich er goed doorheen! @ Guus: Succes met de echo! Er komen weer mooie foto's langs van kinderen en buikjes! Fraai hoor! @ buikje: Hier is het ook al goed zichtbaar en nu we het wereldkundig hebben gemaakt hoef ik gelukkig niet meer mijn best te doen om het te verbergen . Wel opvallend vind ik dat ik ondanks weinig misselijkheid ik nu al 3 kilo kwijt ben... Het kost dus allemaal wel veel energie! @ kopen: Hier hebben we nog niets gekocht. Ik heb nog heel erg veel van de twee oudsten, dus dat scheelt enorm. We moeten nog wel een simpele kinderwagen hebben voor de eerste zes maanden, maar ik heb al een prima exemplaar gezien. Wij hebben namelijk een bugaboo bee, wat een fantastische buggy is en waar we veel plezier aan beleven. Onze oudste heeft nooit in een kinderwagen gelegen (verborgen reflux) maar de jongste wel veel. Dus weer een simpel geval erbij en die verkopen we dan weer na ongeveer 9 maanden. Verder hangt het af aan wat allemaal nog kan van de uitzet en wat we nog moeten aanvullen. Maar misschien binnenkort wel een leuk eerste pakje.
Sterkte vandaag Meissie! Ik ben blij dat ik niet de enige ben bij wie het al zichtbaar begint te worden vandaag mijn laatste dagje werken. Raar hoor, maar ben er wel blij mee. Fysiek is het voor nu al zwaar werk en ik kan eindelijk verder met mijn leven
Succes meissie en wien ook en guus natuurlijk met de.echo, spannend!!!! Hier weinig nieuws. Veel bandenpijn.loopt echt op id loop vd dag. Probeer dus op tijd naar bed te gaan, maar lig er dan.alsnog wakker van. Wat n rotgevoel! Fijne dag dames.
terug van het zh, omdat mijn baarmoeder zo gekanteld is, was het weer flink zoeken, en helaas niet zo scherp als ik had gewild. heel mooi kloppend hartje gezien!!! maar mijn banner klopt!! 6 april is mijn uit gerekende datum. wat ik wel heel spannend vind, omdat alles nu goed gaat ik naar de gewone verloskundige moet. nu had ik daar een paar week geleden al een afspraak gemaakt, maar blijf het heel spannend vinden. maar ben wel rustiger nu. weer een mooie foto mee gekregen. nog 4 week mijn mond houden, heel moeilijk
@ Wien: Succes met je laatste dagje! @ Amona: Balen zeg van je bandenpijn! Dat is echt een naar kwaaltje! @ Guus: Gefeliciteerd met je mooie echo! Wat fijn dat er een mooi hartje is en dat de termijn klopt! En spannend hoor dat je nu naar de verloskundige mag. Kan je snel bij haar terecht?