Guus wat n goed nieuws!!!! hoeraaaaaa! XNonnie heb jij t ook of bij de andere zwangerschappen? In mn geheugen wast de vorige keer minder erg..toen vooral last van bil..ook wel benen.maar zoals nu? Maarja de fijne.kantjes onthoudt je geheugen niet zo dus of t echt anders was...
Guus, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!! Meissie, hoop dat allea goed mag gaan.met je dochtertje. van het weekend ijsjes eten. Gister een afspraak gemaakt voor een pretecho met 17 weken. Willen dan ook heel graag het geslacht weten Heb nog niks gekocht maar al wel heel veel leuke dingen gezien. Al wel aantal dingen gekregen. Maar ga los als we weten wat het geslacht is
ik heb rond 20 september pas een afspraak , met 11 week geloof ik. vind het wel heel spannend, met 34 week moet ik geloof ik alweer terug naar het zh. en dan bespreken wanneer ik mijn geplande ks krijg
Wat fijn Guus dat je echo goed was! Nog ff geduld en dan kun je het van de daken schreeuwen. Hier gaat het wel. Ook last van bandenpijn (denk ik). Vanmorgen rijles gehad. Ging ook weer goed maar wel vermoeiend. Dochterlief vanmiddag toch maar ff slapen. Gisteren niet gedaan en daarvan kon ik aan het einde vd dag de vruchten van plukken. Was een chagrijnig meisje was t gister. Dus vandaag maar wel ff een uurtje want we eten weer laat want mn vriend zn zaak is pas 6 uur dicht en is tegen 7 pas thuis. Dus maar ff uurtje plat dan kunnen we gezellig samen eten. Xx
Sooh wat een rust hiero @Guus wat een geweldig nieuws!!! Hier gaan we vanavond lekker uit eten met zn 2tjes Maandag zijn we 10 jaar samen dus lekker saampjes weg dalijk.
Hay ladys daar ben ik weer even dit keer vanuit marakech haha. Hoop dat alles goed gaat met jullie! Ik ben de laatste tijd best wel onzeker, ik heb namelijk totaal geen zwangerschapskwaaltjes. Niet misselijk geen pijn, geen buikje, geen vermoeidheid.. Ik weet niet of het komt doordat ik op vakantie ben maar dit is ook niet fijn zo. Enige wat een beetje een lichtpuntje is dat me borsten wel groeien. Nog iemand die dit allemaal niet heeft? Zodra ik terug ben van me vakantie heb ik wel meteen een echo ik kan echt niet wachten eerlijk gezegd. Ook eet ik hier echt niet goed bijna alleen maar junkfood dat is wel minder..
Guus: wat een goed nieuws. Ennuh er is geen wet hoor, de zegt dat je het niet voor de 12 weken mag zeggen. Als jij dat wil, dan mag dat lekker! Meissie: ik hoop dat het goed is gegaan met je dochter en dat ze zich snel weer beter mag voelen. Bandenpijn: hier ook, bij beide zwangerschappen. Ook Bekkeninstabiliteit. Oh als ik lig kost het me echt een kwartier om weer op te staan. Wij gaan zondag lekker naar de babydump. Lekker shoppen. E we hebben al een camera gekocht voor de babyfoon en een luieremmer.
Guus wat een goed nieuws Met mijn dochtertje is gelukkig alles goed gegaan. operatie was met 5 min al weer klaar. 8 uur werd ze geopereerd en 10 uur waren we alweer thuis. drinken ging eerst moeizaam maar vanavond dronk ze gelukkig 2 hele bekers leeg. en pijnstillers helpen gelukkig ook wel. ze ligt nu heerlijk te slapen,zonder te snurken haha.
Guus: Wat een goed nieuws meid!! whoohoo!!! Meissie: Fijn dat alles goed is gegaan met je dochtertje! Veto: Mooi buikje hoor Buik: Jaa, hier begint het ook al flink te groeien! Draag nu al zwangerschapsbroeken... gewone broeken zaten echt niet meer lekker!! Banden: Die voel ik al een hele tijd. Moet echt oppassen dat ik niet te snel omdraai in bed of opsta vanaf de bank. Vertellen: Vandaag gaan we het aan onze grootouders vertellen. Daarna mag de hele wereld het weten! Ga het morgen op FB zetten, heb ook zo'n leuke schoenenfoto gemaakt Ben benieuwd naar de reacties! Geslachtsecho: Heb volgende week de termijnecho, dan zal ik ook even een geslachtsecho inplannen rond 17 weken! Kan echt niet wachten hihi
Heel wat weken niet meer gereageerd. Erg moe+misselijk de laatste tijd. Futloos, heb totaal geen energie. Zo anders dan mijn eerste zwangerschap. Sinds twee dagen is het verschil te verklaren. Tijdens de termijn echo bleken er opeens twee! zwaaiende, spartelende kleintjes te zijn. Wat een verrassing, manlief en ik zaten met een big smile alles aan te horen. Later kwam de schok wel, want dit was wel het laatste wat we hadden verwacht. Hebben altijd gezegd we houden het bij twee kindjes. Zelfs nog getwijfeld of we überhaupt voor een tweede zouden gaan. En kijk wat moeder natuur voor ons heeft bedacht. Straks een gezin met drie kindjes! Het gaat vast allemaal goed komen, en we zijn er langzaamaan aan het wennen. Ik spring vanaf hier weer in en ga proberen actief te reageren Controles gaan vanaf nu via de gyn, 11 sept eerste afspraak daar. Ben benieuwd hoe alles gaat verlopen, zie wel enigszins op tegen de rest van de zwangerschap nu. Denk je alles te kennen van je eerste, heb nu het gevoel alsof ik alles voor de eerste keer meemaak.
Welkom Lien! gefeliciteerd! Als je op de lijst wil staan moet je je aanmelden bij het 'besloten' clubje: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Wat fijn dat alles goed gegaan is meissie! cc93 Gefeliciteerd met de tweeling! Zo'n leuke verrassing! De hoeveelste tweelingmama is dit nu voor maart? 3e, 4e? Ik ben de tel kwijt. Essie ik herken het wel sinds week 10 doe ik geen dutjes meer. Mijn borsten voelen ook niet meer constant gespannen aan. We komen dichter bij die magische 12 weken zeker? Ik ga het nog eens wagen om naar de markt te gaan. Hopelijk lukt het beter dan vorige week
Meissie, wat fijn dat alles goed gegaan is met je dochtertje!! Blike, wat leuk dat morgen iedereen het mag vertellen! En echt leuk dat met die schoenen! Het is dat we het al verteld hebben. En ook vandaag veel plezier met het vertellen. Kan ook niet wachten tot de geslachtsecho wij hebben hem 8 Oktober, ben dan 17,1 week. cc93, Wat een leuke verrassing! Tuurlijk is het wel even schakelen maar lijkt me erg leuk een tweeling. Veto, hoop ook voor je dat het beter gaat dan vorige week! Altijd wel even leuk over de markt struinen. Hier nog steeds erg gevoelige borsten, ook aardig dikke aders op mijn borsten. En moe moe moe.. net alles hier gestoft maar moet me er toe zetten om nu te gaan stofzuigen. Rond de middag dan lijkt het er op of ik er een dag op heb zitten van heb ik jou daar.. ook altijd wel erg fijn om nog even een middagdutje te doen.
Cc93 wat n verrassing! En idd er zijn aardig wat tweelingen int topic dus das wel erg fijn voor jullie denk k. Veto..oh oh gewaagd hoor... succes. K lees markt en krijg zin in kibbeling..... Mijn man is nog aan het werk dus denk dat we niet veel meer gaan doen vandaag. Zoontje ligt voor n dutje dus kga maar wat opruimen en eten voorbereiden voor zodra man thuis is begin vd middag. Tis wel goed bij te houden hier nu haha
@Guus: wat een goed nieuws!! @Meissie: fijn dat alles goed gegaan is met je dochter. @cc93: wat een verrassing een tweeling. Gaat vast allemaal goed komen Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Over twee dagen eindelijk de echo. Begint nu wel spannend te worden. Broeken zitten ondertussen al wat strak, maar heb al wat leuke kleding in huis
Morning dames Morgen eindelijk.echo Wien! Vandaag mag omvliegen denk Zoontje ineens verkouden dus die was heel vaak zielig vannacht t arme ding. Hopelijk snel over. Zo naar de zondagsbakker. Hoop dat ze npg croissants heeft daar heb m wel zin in. Vanmiddag n tweedehands kinderkledingbeurs ben benieuwd.
Goeiemorgen! Wauw een tweeling cc! Wat leuk. Wat een hoop tweelingen! Lien, gefeliciteerd! Ons mannetje was gisteren zoooo ziek. Ik denk een buikgriepje. Is al een week aan et sukkelen. Ik legde hem gisteren me 40 graden op bed. Hoe denken jullie da hij vanochtend wakker werd? Spelend met 37.2! Das ons mannetje. Gisteren wel met meer dan 300 euro en phil & Teds vind gekocht. Er gaat bij ons een babywinkel failliet. Dus daar profiteren wij van. Ook een losse Luvion camera met 30 euro korting. En vanmiddag gaan we even shoppen bij de babydump. Leuk!
cc93: Wow, een tweeling!! Gefeliciteerd! Bijzonder dan he, die echo!! Maar best laat trouwens, je afspraak bij de gyn. Hier vonden ze 12 weken eigenlijk al te laat, maar ik kon niet eerder... Blisskarin: Leuk dat shoppen!! Zou ik ook zo graag willen! Maar wacht eerst tot ik de geslachten weet. En wij kopen alles in 1 x bij Prenatal. Boven de 2000 euro krijg je 20% korting op alles. Tenminste... Je krijgt dan een cadeaukaart met dat bedrag er op. Dus van te voren even berekenen hoeveel we kwijt zijn en dan een paar dingen nog niet kopen zodat we dat van die cadeaukaart kunnen halen haha En wat super dat het nu weer goed gaat met je zoontje!! Zo sneu he, als die kleintjes ziek zijn!!