Jippiee!! Vandaag 12 weken Heerlijk! Gisteren aan grootouders verteld en daarna op facebook gezet voor de rest van de wereld Blisskarin: Ja gek hé? dat ze van het één op het andere moment zooo ziek kunnen zijn en vlak daarna weer gewoon helemaal fit! Leuk hé? Shoppen!! Ik wacht eerst het geslacht af! Dan gaan we helemaal los Marral: Dat is een leuke actie! Van de prenatal!
Blike, ja je kunt dan een afspraak maken en dan krijg je een personal shopper. Ga je met een verkoopster de hele winkel door voor alles wat je wilt hebben. Lijkt me best handig! En die korting is natuurlijk super!! Over het algemeen is Babydump iets goedkoper dan Prenatal, maar als je die korting er af rekent is Prenatal goedkoper.
Bleeegh hier een rotdag. Begon gelijk met overgeven toen ik vanmorgen opstond. Daarna wel gewoon gegeten. Net nog anderhalf uur in bed gelegen, maar blijf me gammel voelen.
Met zo'n buikpijn wakker geworden vanmorgen. Ik was echt even heel bang dat er wat mis zou gaan. Gelukkig bleken t mn darmen te zijn. Net een half uur op de pot gezeten en hoop dat ik nu leeg ben. Verder voel me ik wel goed. De 12 weken zijn voorbij dus zou dat nou echt waar zijn dat t 2de trimester beter zou zijn???
Wat fijn dat we langzaamaan allemaal naar het tweede trimester schuiven. Hier toch wel wat spanning heb nu zo ong om de dag licht bloedverlies. Al 2 x een echo gehad de afgelopen week en iedere keer doet de beeb het goed. Spartelt vrolijk rond en mooi kloppend hartje.
Vandaag alweer 11 weken jeetje wat gaat de tijd snel! Maar aan mijn buik is nog niets te zien! Volgende week vertel ik het aan me ouders en de rest.. Ben zo benieuwd naar hun reactie
@amona, ze hebben nog wel aardig wat kinderwagens en spulletjes voor de babykamer en maxicosi's. Maar het gaat snel. Zit in Waalwijk.
hier morgen ook de termijnecho!! ben zo benieuwd of alles goed is! en of hij/zij goed gegroeid is! toch weer erg spannend ondanks dat ik weet dat hij/zij het doet, luister elke avond even naar het hartje
Zo, even weer bij gelezen...als manlief thuis is het weekend kom ik niet meer achter de computer...das dan zijn domein Maar ik zag een hoop goede berichten (kloppende hartjes en weer een tweeling)! Leuk hoor. Hier helaas nog steeds misselijk en behoorlijk last van mijn rug. Mag gelukkig woensdag naar VK. Ben er wel aan toe het hartje te horen. Lukt me zelf nog niet het te vinden, al hoor ik wel zwem geluiden enzo...dus ga er maar vanuit dat alles goed is (aangezien ik me ook nog misselijk voel). Broeken zijn bijna allemaal te strak, dus aan het overschakelen op zwangerschapsbroeken. Had ze nog liggen, maar ga wel ff 1 of 2 nieuwe halen. Zal ook nog wel wat winterkleding moeten halen, want was vorige keer in de zomer hoogzwanger. Volgende week ga ik lekker een weekje naar mijn man met mijn zoontje. Kunnen wij er ff tussenuit! Wel spannend, want m'n zoontje heeft nog nooit gevlogen...en ik wordt normaal in een vliegtuig nog wel eens misselijk, dus hou m'n hart vast voor deze vlucht. Nou, ik zoek mijn bedje maar eens op! Welterusten!
Goede morgen dames, Ik kon ff zwaaien vanuit turkije, turgutreis. Helaas.getroffen door.reizigers diarree Zometeen maar eens aan.sunweb vragen of ze.hier.norrit Verkopen. De remmers mogen helaas niet
Vervelend altijdvrolijk...hopelijk snel.over. k heb t op reis eigenlijk ook bijna altijd. 2bmama waar is je man dan? Je zoontje zal wel blij zijn.papa weer te zien. En jij ook geniet ervan iig.
Spannend!! Bij mij is het pas de eerste echo, dus ik weet echt nog helemaal niets. En het is pas vanavond om 20.15. Lange dag dus, haha
Oh wien.zo lang wachten!! Volgende afspraak vroeger.plannen dit is slopend haha. Kga altijd smorgens anders de hele dag te zenuwen. Veel succes met wachten. Echodames succes!
Ja das ook zo. Vind hen sowieso laat...stel dat je.per ongeluk verder zou zijn...maar t klopt vast leuk.om je ukkie te gaan zien, zo groot al!
Veel succes met de echo's vandaag!! We hebben een heerlijk weekend gehad met 2 BBQ's en gelukkig is de vermoeidheid een stuk minder dus ik kon vrolijk tot diep in de nacht doorgaan! Volgens mij heb ik nu ook de baby voor het eerst gevoeld, zo leuk!
Ja ze doen het bij deze praktijk niet eerder. Aan de ene kant was het lang wachten, aan de andere kant is het voorbij gevlogen. Veel verder zal ik niet zijn, aangezien ik 4 dagen voor de positieve test nog een negatieve test had. Dus het klopt inderdaad vast Ben wel echt heeeeel benieuwd.
Hallo Dames, Eindelijk de dag van het internet. Vanavond kunnen we weer alles zien op tv, lezen op internet en we kunnen gebeld worden. Hier gaat alles goed. Af en toe een dag dat het minder gaat, maar daar klagen we niet over. 10-09 controle verloskundige en volgende week maandag de geslachtsbepalingsecho. Nu we internet hebben, een lijstje maken van dingen die we nog nodig hebben. Had ten tijde van ons vorige huis wat dingen weggedaan, omdat we dachten niet zo snel een anders huis te kunnen kopen. Maar ik haal de meeste dingen van MP af. Je gebruikt het toch allemaal niet zo lang. Ik hoop dat hier alles goed gaat. Als alles weer goed werkt, lees ik ff bij.