Bij Echopraktijk Drechtsteden kan je dit vanaf week 14 a 15 doen. Tuurlijk kan je vanaf 16 wkn en later gaan, maar ik heb geen geduld en zo enorm duur is het niet. We zien wel.
Ik had bij mijn dochter een enorme gevoel van jij bent een meisje. Kon alleen maar meisje denken. Nu eigenlijk geen idee. 55% van mij denkt meisje, 45% jongen, dus eigenlijk geen voorgevoel. Mijn voorkeur, als je hiervan mag spreken, gaat uit naar een jongen. Een meisje heb ik al, en een jongen zou erg leuk zijn. Maar als ze het volgende week kunnen zien dat het een meisje is, dan shop ik weer net zo erg als bij mijn dochter
MissDee hoera voor de goede echo! ik denk aan de hand van de nub een jongen! Wien hoe was jou echo? Net de termijnecho gehad en alles was goed!! kleine was lekker aan het bewegen, aan het zwaaien en en aan het springen.. zette zich elke keer af met de beentjes en jump daar ging hij weer echt heel bijzonder weer! alles zat erop en eraan, armpjes beentjes, vingertjes, teentjes.. maagje was al gevuld, en we konden zelfs de hersentjes al zien!! kortom helemaal opgelucht! weer een dagje vooruit gezet, datum is nu 13 maart 2014!!
@noor ik ga ook met 15 weken naar papendrecht . Ik heb getwijfeld om met 14 te gaan maar vond dit weer een beetje te vroeg. Ben benieuwd hoe jouw ervaring is!!! Wij gaan donderdag naar Italië, stuur me even een pb tje hoe het was?!
delilah wat een mooie duidelijke echo! Fijn zeg Missdee en noor, ik ken een livia... moest heeeeeel erg wennen aan de naam. Ik zit voor een meisje aan N.inthe te denken...??? weet het nog niet Een jongen weten we helemaal nog niet. Hebben jullie al namen?
Mijn gevoel zat goed, het is er gewoon 1 Voor nu was alles goed! Armpjes, beentjes en netjes een balk tussen de linker en rechter hersenhelft. Ik ben nog aan het stuiteren haha.
wij hebben voor beide geslachten al een naam gelukkig, nu afwachten welke we kunnen gaan gebruiken nog 4 weken hopelijk
Wij willen Livia wel uitspreken als Livvia en niet Lievia . Vind beide mooi hoor, maar afkorten naar Liv lijkt me heel leuk! Maar goed volgens de Nub een jongen. Ik vind Dex heeeeeeeeeullll leuk! Partner moet hier nog aam wennen, maar noem hem lekker vaak. Ook Julian of Benjamin vind ik leuke namen @frummelk Ninthe ook leuk, leuker als Benthe wat je nu veel hoort. ...
wien wauw, mooi hoor. Gefeliciteerd! Delilah dat is fijn dat je de namen al weet. Wij kunnen het echt niet bedenken. blegh. Het wordt straks bzn: baby zonder naam... missdee, dex is inderdaad ook leuk! Ik zag laatst Nyk. Net even anders dna normaal
Mooie echo's dames Wij weten de namen voor de beide geslachten ook al. De keuze van de jongensnaam heeft toch het langst geduurd.
Mooie echo's weer hoor! Wij hebben ook al namen voor jongen en meisje (al twijfel ik nog een beetje over de jongensnaam, maar denk dat het hem toch wordt). Wat grappig al die 'drechtsteders' hier....hier nog eentje
Mooie echo's! Gefeliciteerd Hier nog geen namen bedacht, zijn er wel wat die ik leuk vind. Dat zijn vooral meisjesnamen, jongensnamen vind ik zo moeilijk. Dus wacht even de geslachsbepaling af voor we echt op zoek gaan Vandaag dagje werken, hoop dat dat wat beter gaat. Ik heb me de afgelopen weken door de dagen moeten slepen. Fijne dag allemaal
Jeeej wien en delilah heeel mooi!!! Mag je pas met 20wk weer kjken wien (vind t haast zielig - kheb elke controle bij de gyn n echo). Straks naar de hebamme (vk) daar geen echo die doet later wel ctgs. Voor nu gewoon kletsen haha. Neem zoontje ook gewoon mee. Namen..jongensnamen zijn zoooo moeilijk!!! Meisjesnamen hebben we twee mooie. Maar miss dat ik ook daar weer aan ga twijfelen zodra het echt n meid wordt? Wij wachten ook af tot we weten wat het wordt..anders is het n beetje n gebedn zonder eind zo moeilijk.hihi.
wat een mooie echos!! ik hoop dat ik over 2 week ook al zon mooie echo heb (17de!!) ik hoop dat mijn dochter gelijk heeft dat er een meisje in mijn buik zit, kwa misselijkheid is het wel het zelfde als bij haar, vooral savonds. wij hebben ook al namen, jongens naam hebben we al 6 jaar, meisjes naam sinds vorig jaar (mk) al begon ik wel weer te twijfelen over de namen, acht mijn dochter haar naam hadden we ook pas 6 week van te voren bedacht en dat binnen 5 minuten hahaha. komt wel goed we hebben nog even.