Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Pffff ben doodop! Hele avond al aan t surfen over informatie over gezamelijk gezag met niet-ouder. Hier toevallig een familierecht advocate in ons clubje?? Of getrouwd met eentje?? Haha

2. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Ik dacht al dat het aan mij lag :) ik heb het redelijk in kunnen houden, haha.

Voel me nu alleen beroerd, moe en misselijk :(

3. Geakksuus

Geakksuus Actief lid

17 jul 2013
    112
    0
    0
    1e verkoopmedw
    Brabant
    Pfff die dromen die je tijdens je zwangerschap hebt zijn echt niet leuk.. Dan word je wakker, en dan heb je het idee dat je nog slechter geslapen hebt...

M'n droom; buurvrouw staat op t punt om te bevallen, had gedroomd dat de baby het niet had overleefd.

Wat ben ik blij als ik daar vandaag een bord in de tuin zie!
    Heb steeds het idee dat het echt is.. Zo raar!

Bevalling hiero bij zoon; met knip en vacuümpomp ( of hoe ze dat ook noemen) vond inderdaad ook de genezing van die knip pijnlijker dan de bevalling zelf.
    Thuis begonnen, maar kreeg m er niet alleen uit :p was ook niet zo gek meneertje was maar liefst 4100 gram ! Met pers weeën in de ambulance... Was ook heel fijn, arme broeder. Zijn hand werd regelmatig fijn geknepen. In het ziekenhuis was ie er zo uit door middel van die knip en de vacuüm.

Enige nadeel aan heel de bevalling was t vele bloedverlies, heb een bloedtransfusie gehad. Maar ooooo wat voelde ik me nog steeds slap.
    Floradix en van die tabletten waarvan je ontlasting kanonskogels worden, brrrr.
    Hoop dat ik dat nu niet weer heb. Dat zou ik sowieso erg vervelend vinden voor m'n man en zoontje en a.s baby.
    Heb m'n zoon in de eerste 2 weken nauwelijks kunnen verzorgen :(
    Natuurlijk wel alle schade ingehaald! Maar dat is toch anders vind ik :)

4. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Hier ook tranen met tuiten met love is in the air :). Mijn man was er niet dus zat alleen voor de televisie. Liet het maar gaan, want als ik dat niet doe krijg ik echt hoofdpijn.

Vanmiddag de termijnecho. Echt spannend. Het is vooralsnog de laatste echo tot aan de 20 weken. Straks maar wat vaker naar de verlos om het hartje te horen.
    Nu nog anderhalve week wachten op de uitslag van de NIPT test en dan kunnen we hopelijk daarna een klein beetje beginnen te genieten en niet de hele dagen in de stress zitten.

5. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Succes voor vanmiddag Marjol.

Neefje van 1,5 is hier gezellig twee dagen. Heb hem gisteren om kwart over zeven naar bed gedaan en toen niets meer gehoord. Net heb ik hem echt wakker moeten maken. Meneer was nog in diepe rustig. Zalig hoor! Hoop dat het in de familie zit :D

6. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Hejhej meiden!

Sorry dat ik telkens maar ff snel reageer, t lukt me gewoon nog niet veel te kwebbelen, sorry!

Vandaag 14 weken volgens mijn berekeningen na de eerste echo.
    Vanavond echo nummer 2 dus verslag zal rond 21:00 uur komen ;)
    Misschien later want moet nog om boodschappen.

Hier gaat t redelijk, behalve bij scherpe luchten dan loop ik te kokhalzen ;) voor de rest niet misselijk! Nog wel steeds heeeeeeel moe!

Nou jullie zien me vanaaf ;)

Ooh ja iemand vroeg nog wat over mn ouders....
    Mijn ouders proberen me een klein meisje te houden toen ik 16 was heb ik een abortus moeten laten plegen van mn ouders, t was of het huis uit of een abortus. De grootste fout van mn leven om niet tegen mn ouders in te gaan maar ik ben iemand die heel onzeker is/was dus ze zijn ook nooit blij geweest als ik vertelde dat ik zwanger was. Ja als het er is vinden ze t leuk maar de zwangerschap.... echt niet....
    Dus zie er zo tegen op, zal waarschijnlijk wel weer een abortus verhaal komen, maar ditmaal hebben ze me niet meer onder hun duimpje ipv 11 jaar geleden...

7. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    kan je niet de rechtswinkel bellen daarover?? of de gemeente??

hier laatste dagen veel pijn en last van mijn littekens, laatst dacht ik dat ze al open gescheurd waren en de pijn weg was, helaas nog niet.
    Binnenkort starten bij ons ook weer de trainingen op de hondenclub, ben heel benieuwd hoe dat gaat.

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hele goeie echo gehad!
    Termijn klopte precies!
    kleine lag mooi te spartelen :)

IMG-20130905-WA0000.jpg

9. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Fijn zo'n mooie echo Blike! En Marjol en Roosje heel veel succes gewenst! Wat een verhaal van je ouders Roosje! Echt verschrikkelijk, dat je als ouders überhaupt zoiets kan eisen van je kind. Bah...krijg er gewoon kippenvel van!

Hier helaas nog steeds misselijk. Vanmorgen hele ontbijt er weer uitgegooid...Moet nu ook aan de medicijnen. Kan je alleen wel slaperig van worden, dus ik wacht nog even tot morgen avond...moet morgen nog werken met de auto. Daarna 10 dagen op vakantie, dus dan kan mijn lijf rustig aan de medicijnen wennen. Hoop wel dat het aanslaat, want ben er nu toch wel echt zat van hoor!

10. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    mooie echo Blike!

2bmama sterkte, ik hoop dat de medicatie dan snel werkt

11. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Memmie ff.rondbellen.

Roosje en marjol succes.

Prachtig Blike!!! Voelt goed he.

Hier ist 31 graden in huis...kan er niet zo goed meer tegen...t vreet energie...gelukkig voor mijn man heeft hij late dienst anders moest ie mn gezeur aanhoren ;)

Langzaam aan beginnen met uitzoeken/weggooien/inpakken voor verhuizing... over 4wk hopelijk de sleutel en dus klussen..maar over 5 wk ook.tussendoor nog naar schoonfam 2wk...dus oktober wordt druk met eind die maand hopelijk de verhuizing...dus nu zoveel mogelijk voorbereiden wat.mogelijk is...
    :)

12. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden kom straks eens bij kletsen is echt lekker koel hier nu heb alles open staan boven tocht lekker door en moet me toe zetten om de afwas te doen..geen zin in:p

13. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Mooie echo Blike!

Hier blijft het gelukkig lekker koel binnen.

14. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Vanavond stiekem een pretecho geplanned.

Was het niet van plan zo snel weer te doen, net met 12+2 nog de downscreening gehad dus daar een uitgebreide echo om te kijken maar kon het toch niet laten. Voor de prijs hoef ik het niet echt te laten.. 35 euro dus tja..

Op en neer naar Lommel straks. YAY.

Ging het maar sneller. Kon ik de baby maar al voelen, had ik maar al een dikke buik, kon ik maar alvast weten wat het is en naar babykamer en kleding kijken..

Te enthousiast :(

15. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Blike mooie echo meid!

16. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Termijnecho was goed hier. Langzaamaan beginnen we toch weer een beetje te geloven en vertrouwen te hebben hier. Als we straks een goede nipt uitslag hebben, kunnen we een beetje gaan genieten.
    Volgende afspraak is pas over 4 weken. We krijgen tot aan de 20 weken dus geen echo's meer. Enkel luisteren naar het hartje. Dus zit er ook over te denken om met 16/17 weken nog een pretecho in te plannen.

@roosje: succes vanavond

@blike: supermooie echo hoor.

17. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    marjol fijn dat de echo goed was, hier ook geen officiële echo meer voor de 20 weken, dus wij hebben ook een geslachtsecho gepland rond 16/17 weken ;)

18. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Mooie echo, Blike!

Veel plezier en succes vanavond, Roosje!

Dat is minder, 2bmama. Hopelijk helpt de medicatie en voel je je snel beter!

19. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Super fijn dat de echo goed was, Marjol! Hopelijk is de uitslag van de nipt ook goed en kun je eindelijk gaan genieten!

Ik moet met 16 weken weer naar de gyn, dus weer echo. Dat is het voordeel van regelmatig naar de gyn moeten! Hebben bij zoon een 3d echo gedaan, dus dat willen we nu ook weer doen. Weet alleen nog niet wanneer het beste is. Maar even nakijken wanneer we het bij onze zoon gedaan hebben.

Gelukkig niet zo'n last gehad van de warmte. Op het werk is het lekker in de airco, haha! Maar dat zal morgen thuis wel anders zijn. Misschien toch maar gaan zwemmen.

20. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    ooh mooie echo blike. *zucht ik wil ook weer*

Hier ook een geslachtsbepaling bij 16 weken. Ben zó nieuwsgierig! :D

En ik heb verschrikkelijk last van de warmte. Zou vandaag even heel stoer een paar kamers sauzen maar ben na een muur opgehouden. Pff ik smolt gewoon.

Verder druk, druk, druk.

Deel Deze Pagina