@ gewicht ik kom niet aan en val niet af en eet me echt als een kliko vol dankje meiden ik ga morgen even de dokter bellen hoop dat het niks is hij heb al 2 keer buisjes in nog geen half jaar tijd gehad
Hallo Dames, Ik zie al mooie foto's voorbij komen van de zwangere dames! Hier klachtvrij! Yes ( afkloppen)! De geslachtsbepaling gehad. En we krijgen een mooie, drukke meid!! Heel blij!
Noor wat leuk nog een meid!! gefeliciteerd hoor, vind het zo jammer dat ze het bij ons niet eerder dan 17 weken doen, maar aan de andere kant heb je dan wel een stuk meer zekerheid zeggen hun. Nog 10 nachtjes slapen en dan hopen wij het ook te weten.
Wat leuk! Een meisje... Bij de volgende afspraak ben ik 16 weken dus ik hoop dat ze dan ook wat kunnen zien hihi
Oh jee, Oxbow de 'r' is inde maand en tis gelijk raak..beterschap! Noor gefeliciteerd!! De eerste die het weet Mn poezebeest is net.opgehaald door een vriendin snik snik gelukkig ga k haar dus nog veel zien, maar ben wel een beetje verdrietig
o noor wat leuk!!. Oxbow spannen jij mag 2 dagen na mij dus voor een echo. ik denk dat ik met een week of 16 ook maar een extra echo laat maken , vanaf 11 week t/m 20 week duurt zoooo lang hahahaha. heb me gisteren bij de kruitvat aan gemeld, maar de andere dozen durf ik nog niet, dat doe ik na mijn echo.
Ik heb net maar eens wat boxen aangevraagd, geen idee of het wat is bedankt Guus voor het helpen herinneren
Wij hebben ook een echo gehad, en hij zei met 95% zekerheid een jongetje. We gingen niet voor het geslacht, normaal kijkt hij ook niet maar dit zag er wel extra mooi uit. Vind het sowieso vroeg maar hij was er vrij zeker over.. Ook al hele mooie 3d foto hier.. even kijken als ik hem zo kan plaatsen.. Ging voor een 2d echo en hij vond het er zo mooi uitzien dat ik eigenlijk alleen 3d heb gekeken
Hij heeft tegen mij gezegt dat als je hem rond dit tijdstip zou bellen om een 3d echo te laten doen dat hij het zou afraden / niet doen vanwege meestal het slechte kwaliteit. Alleen mijn postuur en de vruchtwater was hij er zelf zo enthousiast over..
Noor wat leuk zeg nog een meisje! puriefied, dat ze dat al zo vroeg kunnen zien zeg, bijzonder! hier vanmiddag teruggebeld over de geslachtsbepaling en die staat gepland voor 30 September!! ben zó nieuwsgierig
Leuk een meisje! En wat een duidelijke echo! Super bijzonder.... Ik ben ook zo nieuwschierig naar wat het word! Net goedgekeurd bij vk...en die doen ook pretecho's. Ga daar nu 2 okt heen voor geslachtsbepaling! Leukleuk!
Roosje fijn dat je man wat is bijgetrokken en dat de reacties tot nu toe meevallen. Het is jullie keus inderdaad, dus trek je maar niet te veel aan van kritiek. Je zult het nooit goed doen. Memmie een hele fijne vakantie gewenst! Oxbow dat is inderdaad niet zo duur. Show je het even via een foto? Is dit trouwens je vierde of je vijfde kindje? Vervelend van je jongste. Hopelijk knapt ze snel weer op! Priscilla, Hoe is het nu met de kleine man? Fijn toch dat je zo kunt eten en niet aankomt! Lijkt me heerlijk Amona mooie buik hoor! Ik hoop dat je de 19e het geslacht kunt zien. Deel je het ook met ons? Waarom is je poes opgehaald? Noor wat leuk een meisje. Gefeliciteerd! Guus ik heb ook gewacht tot na de echo voor het aanvragen van de dozen. Ach tijd zat toch? Purified, ow wat mooi! En wat leuk een jongen! Gefeliciteerd Delilah nog even geduld dus tot je het geslacht weet! Heb je een stiekeme voorkeur? Lieve ook jij nog even geduld dus. Wij hebben over twee weken de geslachtsbepaling. Owwww ik hoop zooo op een meisje maar denk dat het weer een jongetje wordt Verder heb ik hier een ziek mannetje met een hele lage temperatuur. Weet iemand wat je daar mee moet? Hij had gisteren 35.8
purified: wat een mooi echo en wat bijzonder om je kleintje zo te zien!! frummelk: ik zou het even aankijken en hem wat warmer kleden en als hij een lage temp blijft houden toch even contact opnemen met de huisarts want ook een lage temp is niet goed Ik zal binnenkort even showen de komende dagen weinig tijd vrees ik om even te kleden, al hoewel ik mijn broek morgen aan heb. Hier vanmiddag naar Rotterdam gebeld voor een guo1. Het ging allemaal zeer moeizaam en werd alle kanten opgestuurd, uiteindelijk de goede afdeling te pakken gekregen, maar nu moet je eerst een intake voor je voor een guo1 daarheen mag. Dus ik mag voor een kwartiertje volgende week naar Rotterdam. Je hebt dan een intake en een termijnbepaling, dus volgende week mogen we purkje 2x bewonderen. Moet zeggen dat ik blij zal zijn als de 20 weken echo achter de rug is, maak me er nu al druk om.
Noor: wat leuk weer een meisje! Purified:super mooi, die 3d foto's! Er gaan veel geslachtsbepalingen aankomen, lees ik. Leuk! Ik ben ook heel nieuwsgierig dit keer (vorige keer wisten we het geslacht niet). Heb al gekeken voor een pretecho, maar waar ze het met 16 weken doen betaal je 60 euro en waar het 25 euro kost doen ze het pas vanaf 18 weken. Heb met 19 weken de 20weken echo, dus dan wacht ik nog wel een weekje... Had van de week gedroomd dat we weer een jongetje krijgen, maar m'n gevoel dat we een meisje krijgen wordt steeds sterker. Nog even geduld!