@ Suuzie, zit wel wat strak, maar alleen 's avonds en met dit heerlijke weer draag ik voornamelijk jurkjes eigenlijk. Meiden, ik lees hier wel trouw mee, maar vind zo'n prille zwangerschap toch wel erg spannend en daarom klets ik nog niet vol op. Wellicht dat dat zomaar opeens kan veranderen ofzo, maar ik ben gewoon nog zoooo onzeker
Bevallingslijst~ 1 Maart Baukje85, 27 jaar, 2e kindje Noor88, 24 jaar, 2e kindje Saartje5, 31 jaar, 1e kindje Juni2013, 28 jaar, 1e kindje Oxbow, ??, vijfde kindje Kirstenx, ??, eerste kindje 2 Maart Amaroen, 24 jaar, 1e kindje 3 Maart TJ82, 31 jaar, 2e kindje 4 Maart Katrientje, ?? jaar, ?? kindje, 5 Maart 6 Maart Blisskarin, 30, 2e kindje 7 Maart Wendy27, 29 jaar, 1e kindje Amona, 28, 2e kindje 8 Maart JoCo82, 31 jaar, 1e kindje Suuzie, 27, 2e kindje JVS12, 32, 2e kindje 9 Maart Lucindalice, 31 jaar, 3e kindje 10 Maart Gwen, 33, 1e kindje 11 Maart Priscilla1987, 25 jaar, 3e kindje 12 Maart FrummelK, ??, 2e kindje Xonnie, 28, 3e kindje Meissie1984, 28, 3e kindje 13 Maart Nova, 31, 2e kindje 14 Maart Purified, ??, 2e kindje Goldduke, ??, 2e kindje 15 Maart Marral, ??, eerste kindje 16 Maart Blike1987, 25 jaar, 2e kindje Delilah86, 26 jaar, 2e kindje Lovelyme, 25, 2e kindje 17 Maart Vlindertjes: Zonnebloem, zes weken ~Afspraken~ 10-07 Amaroen Echo 12-07 Saartje5 Controle echo gyn 15-07 Noor88 Echo 16-07 Noor88 Intake VK 16-07 Zonnebloem22 Intake VK + Echo 17-07 TJ82 Gyn 25-07 Saartje5 Intake VK + Echo 06-08 Baukje Intake VK + Termijnecho 24-07 Priscilla eerste echo en intake 29-07 Blisskarin, eerste echo 30-07 Gwen, eerste echo 06-08 Meissie1984, eerste echo
@lucindalice Ik begrijp je zorgen. Zal ook altijd in mijn achterhoofd blijven.Heel vervelend dat we dit helaas niet zelf in de hand hebben.
Poeh, wat kletsen jullie lekker!! hahaha Zonnebloem: Oh, wat erg zeg!! Heel veel sterkte!! Nieuwkomers: Welkom en gefeliciteerd!! Blike: Houd jij de lijst bij of doen we zelf iets toevoegen? Frummelk: Ja, duurt lang he! Je wilt zo graag de bevestiging dat alles goed is. Hopelijk gaan de weken een beetje snel! Suuzie: Misschien jurkjes/rokjes/leggings dragen? Zit wat minder strak misschien.
Lovelyme: Dinsdag denk ik, dan ben ik vrij. Jij wel morgen dus? Marral: Je mag zelf ook dingen toevoegen hoor, graag zelfs
Blike: Ik doe morgen nog een test (mijn test was vrijdag nog super licht. Dus ik wil echt 200% zekerheid! (CB gaf wel aan zwanger, maar door pregnyl ben ik toch pas echt gerustgesteld als een gewone test ook donkerder wordt). Als die gewoon goed positief is vertellen we het deze week nog aan ouders/schoonouders. Dit omdat we over 2 weken naar een pretpark gaan. Ik ben dol op achtbanen. Dus ik kom er dan niet onderuit. Ze geloven het echt niet als ik zeg dat ik geen zin heb of zo. Liever had ik gewacht tot na een 1e echo. Maar ja, is ook wel leuk om je vreugde te delen. Hoe krijg je de lijst eigenlijk in kleur? Ik krijg m alleen in t zwart (of ik moet echt handmatig alle kleuren aanpassen...
Blike, ja ben morgen vrij en wil dus gelijk gaan bellen en de kraamzorg regelen. Ik wil heel graag iemand die zzp'er is dus gelijk maar vastleggen. En we hebben het gisteren mijn ouders verteld. Kon het voor hun echt niet verzwijgen, en mn beste vriendin weet het. De rest willen we het na de eerste echo vertellen en na mijn vakantie, begin september op het werk vertellen
Wij hebben het nog aan niemand vertelt. Mijn schoonzusje is net uit het ziekenhuis en ze wisten niet zeker of het met haar zwangerschap goed zou gaan. Dus we willen even wachten met vertellen tot zij een beetje bekomen is. Ik probeer vooral niet te denken aan wat er allemaal mis kan gaan. Ik denk dan maar:"als ze 4 zijn kan er ook nog canailles misgaan. En ik ga me niet heel hun leven zo veel zorgen maken." Al is dat soms makkelijker gezegd dan gedaan. Net met onze smurf voor het eerst gaan fietsen. Wat vond jij het leuk! Vorig jaar was ik met dit weer hoogzwanger. Wat ben ik blij dat dat nu in de winter valt!
Wij hebben het.ook nog niemand verteld. Morgen echo denk dat we t dan zelf ook meer kunnen beseffen. Heb niet zoveel zin het te vertellen denk dat er veel veroordeeld zal worden... (te snel etc). Jij daar niet "bang" voor blisskarin? Net wezen zwemmen voor t eerst. Hijs gewoon int warme water in slaap gevallen haha tis.zo'n makkelijk.kind. Frummelk wat heftig. Is nu.alles weer.goed? Hoe.oud.is.je.kindje?
Ik draag ze ook nog niet, maar dat duurt niet lang meer. Broeken zitten al even niet zo lekker. Draag nu wel, heel charmant, zwangerschapsonderbroeken. En dat helpt al. Als is mijn buik na elke maaltijd opgeblazen en moet ik mijn knoop open doen. Maar gewoon doen als je dit prettig vind hoor
Hallo meiden! Mag ik met jullie meeschrijven? Ik weet vanaf vrijdag dat ik zwanger ben ! Tis ons 1ste kindje en ontstaan na mijn 4de ICSI poging!! Als alles goed gaat ben ik 13-3 uitgerekend! Kan nog niet echt geloven na zoveel jaar wachten dat het nu eindelijk gelukt is! 19 juli heb ik mijn 1ste echo! Hoop zo dat het allemaal goed gaat! Liefs Mona
Dat was zeker heftig. We hebben momenten gehad dat we da hten dat hij het niet ging redden. Hij wordt volgende week zondag één! Er is nu niks meer van te merken, gelukkig.
Frummelk: wat een nachtmerrie zeg! Gelukkig dat hij er niks aan overgehouden heeft en nu een gezonde jongen is.... En die 1ste verjaardag is zo'n mijlpaal! Maak er een onvergetelijke dag van! Monatoetje: mooie datum he, 13-3-14! Gefeliciteerd... Nu nog even spannend tot 19/7. Moet zelf nog een afspraak maken, ga ik morgen even doen! Vertellen: wij hebben het nog niemand verteld (alleen hier op zp is het 'bekend')... denk dat we na de 1ste echo onze ouders gaan vertellen! Wil een leuk t-shirtje laten maken met een leuke tekst (iemand nog ideeën??).. Maken jullie er ook iets speciaals van bij het vertellen??? Bij onze dochter hebben we het in het Sinterklaasweekend verteld... Hadden een boek over opa's en oma's ingepakt en tussen de cadeautjes gelegd, was een grote verrassing!!!
Jullie gaan snel! Vandaag lekker naar het strand geweest. Buik is al best opgezet. Nog niemand verteld, ben bang dat ik het niet lang geheim kan houden. Maar na onze vakantie willen wij het gaan vertellen. Ben nu echt de dagen aan het aftellen woensdag eerste echo!!!
Gefeliciteerd maartmama's, het is een fantastische maand om uitgerekend te zijn Is alweer bijna 2 jaar geleden dat ik positief zwanger testte en uitgerekend was in maart 2012. Ongelooflijk dat er nu alweer een maart 2014-topic is...fijne zwangerschap dames!