Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Purified wat een mooie echo. Het ziet er echt uit als een lief klein babytje!

Wij weten het geslacht ook al snel. Dit kunnen we opvragen als we de nipt uitslag hebben. Ben heel benieuwd mijn gevoel en dromen zeggen nu een jongetje dus denk dat ik echt even zou moeten wennen als het een meisje is. Hoewel het ons echt niets uitmaakt als het maar gezond is.

Wel fijn dat de meesten van ons nu in het tweede trimester zijn beland. Ik hoop dat dit voor de meesten de spanning een beetje wegneemt. Hier nog steeds stress door spotting :x morgen even naar de huisarts om te checken of ik geen infectie heb.

2. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Hoi hoi,

Hier even een snel berichtje vanuit Zweden. Reizen ging wel aardig en zijn goed aangekomen en beste nieuws: De Emesafene werkt super! Niet meer misselijk sinds zaterdag en eindelijk eetlust terug! Wat een heerlijkheid zeg!

Las verder veel goede berichten en zag een paar mooie foto's en echo's. Leuk hoor. Spannend zeg al die geslachtsbepalingen. Ik wil het niet weten (al ben ik af en toe wel een beetje nieuwsgierig hoor).
    Las ook over zieke kindjes...he bah...sterkte. Niks aan als die kleintjes niet fit zijn. Voel je je altijd zo machteloos!

Nou, weet niet hoe vaak ik achter pc kan komende dagen, maar anders volgend bericht wanneer ik weer in nl ben.

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    noor wat leuk een meisje gefeliciteerd!!

amona ahh gelukkig kan je je poes wel vaak zien snap dat je verdrietig ben hoor is toch je huisdier he..

purified mooie echo's en jullie een jongen gefeliciteerd!!

lieve toevallig niet in oudenbosch haha die doen ook geslachtsbepalingen:p

frummelk ik mag van geluk spreken he haha maar soms wil ik wel dat ik aankom hoor ben niet zo dik met jayden gaat het gelukkig beter:)

o en ik hoop ook op een meisje maar denk toch weer een jongen alhoewel die ook welkom is natuurlijk!!

ook beterschap met je mannetje zielig he je voel je dan zo rot dat je niks kan doen..

marjol hopelijk mag jij ook snel genieten hoor meid ik zou ook voor de zekerheid langs de huisarts gaan!!

2bmama fijne vakantie en fijn dat de medicatie helpt!!

hier heb ik 1 oktober de geslachtsbepaling ben zo benieuwd er naar:D

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal,

Noor:
    Gefeliciteerd! Wat leuk een meid erbij :)
    Ik wilde ook een geslachtsecho laten doen, maar mijn vriend vind dit maar onzin en wil eigenlijk niet :( Zal dus moeten wachten tot de 20-weken echo..

Groeien:
    Ben nu nog niets aangekomen, sta nog steeds op -1,5 kg.
    Was de vorige zwangerschap in totaal 12 kg aangekomen. Dus dat viel gelukkig mee. Hoop dit keer ook niet teveel aan te komen. Ben nu 90,4 en hoop heel erg onder die gevreesde 100 te blijven.... Maar dat zullen we gaan zien :)

Amona:
    aah wat sneu, waarom is je poes weg?

purified:
    Er lijkt inderdaad wat te zitten tussen de beentjes! Wat leuk zeg :)

2bemama:
    Geniet van je tijd in Zweden :)

Hier nog steeds misselijk helaas :( Hopelijk gaat het nu eindelijk eens wat afnemen, ben er goed klaar mee!

5. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat leuk dat er al enkelen het geslacht weten! Wij moeten toch echt even wachten tot begin oktober.

Veel beterschap aan alle zieke kindjes!!

Zijn jullie al bezig met opvang? Wij hebben bij 1 kdv te horen gekregen dat er pas eind volgend jaar plek is, een tweede heeft nog een paar plekken maar gelukkig is bij onze favoriete opvang nog alle ruimte.
    Manlief wil misschien toch fulltime blijven werken en eigenlijk zou ik dat ook wel willen, alleen ga ik het na mijn verlof eerst even 4 dagen proberen.
    Wat betreft gewicht, ik zit op +4,5 op het moment, volgens de curve is dat netjes dus ik maak me nog niet te veel zorgen. Het zal wel even slikken worden als ik weer boven mmijn oude gewicht van 2 jaar kom.

Ik sukkel wel een beetje met mijn blaas op het moment, het voelt als de voorbode van een blaasontsteking die niet doorzet. Als het morgen niet beter is ga ik toch maar even een plasje laten testen bij de HA.

6. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Als je je laat testen op blaasontsteking laat het dan óók op kweek zetten en goed controleren op de gbs bacterie! Als je die hebt moet je in het zh bevallen aan de ab. Het is een killer voor pasgeborenen weet ik helaas uit eigen ervaring. Mijn kindje is door het oog van de naald gekropen. De gbs veroorzaakt namelijk ook blaasontsteking tijdens de zwangerschap!!!! Één op de vijf vrouwen is draagster. Ik dus ook en bij mijn kleine ging het flink mis.

7. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Over een uurtje de termijnecho ben echt benieuwd!
    Vorige keer was het een klein garnaaltje maar nu hoop ik een klein mensje te zien.
    Ik ga ook vragen of ze de foto zo wilt maken dat je de nub kunt zien.
    K laat jullie straks de echo foto zien

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Succes Essie!!

9. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    succes Essie leuk hoor, ik moet nog een week wachten.

Hier niet zo lekker in mijn vel, morgen een belangrijke afspraak dan horen we wanneer ik eindelijk een uitkering ga krijgen of niet als de verzekerimg k*t blijft doen. dus al een aantal dagen aan het stressen.
    Sinds gistermiddag gevoel dat ik aan het hyperen ben (schildklier) morgen ochtend maar eens bloed prikken en dan krijg ik vrijdag de uitslag.

10. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland

11. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

@Noor wat geweldig!
    Van harte gefeliciteerd!!!

@Purified een jongetje!
    Gefeliciteerd meis!!
    En wat mooi he zo'n 3d echo!

@Essie succes meid :)

Hier ook maar eens bellen voor de geslachts bepaling want kan niet meer wachten :)

12. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Moet morgen ff terug bellen, grrr wil zo graag dat de afspraak staat :)

13. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Hierbij de echo fotos..was echt zo prachtig om te zien.
    Precies wat ik hoopte te zien echt een mensje die lipjes en oogjes en zelfs vingertjes gezien.
    Ik ben een week verder gezet ik ben 13 weken ipv 12..
    Zien jullie wat qua NUB? Kindje bewoog heel erg veel dus ze vond het lastig om een goeie foto te maken.

14. Noor88

Noor88 Actief lid

23 feb 2013
    152
    0
    0
    Krimpen a/d IJssel
    Ik zit nu een beetje rond te surfen, en je hebt zulke leuke dingen!.

Ik ben helemaal fan van Baby's Only, heerlijk dat gebreide spul.
    Zeker voor in maart hahahahaa of eerder.

Vandaag naar de verloskundige geweest.

14-10 20-weken echo. ik ben benieuwd.
    En ik mag als ik wil daarna bij de gyn lopen ivm de keizersnee van dochterlief 1.

Kan er nog 4 weken over nadenken.
    20-weken echo is in het zh.

15. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Essie wat een mooie echo moeilijk te zien wat het word/is.

hier word je pas met 34/36 week weer terug gestuurd naar de gyn ik mocht helaas niet langer blijven moest naar de vk. pas met 34/36 week mag ik weer terug inverband ks

16. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    blike hopelijk ben je snel niet meer misselijk!!

saartje hier gastouder is voor ons goedkoper..

guus ik ga duimen dat je je uitkering kan krijgen!!

roosje balen zeg haha dat je moet wachten:phopelijk morgen wel de afspraak.

essie mooie echo's!!

hier nou ik slik asprine en het eerste bruinige heid is begonnen (heb de gyn ook gezegd hoor dat het kan gebeuren nou hoop dat snel stopt maak me toch onzeker)zo frietjes maken lekkere friet aardappels:D

17. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb gezocht naar gastouders in de buurt maar dat is niet zo populair blijkbaar. Eigenlijk zouden we met de buren wat moeten organiseren, er zijn zat kinderen die opvang nodig hebben!

Hopelijk duurt het bruin niet te lang!

18. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Mooi Essie! Het verbaast me niet 13 weken, je testte ook al zo vroeg positief! ;) en jullie kindje ziet er ook verder ontwikkeld uit dan die van ons met 11,5 weken. :)

19. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Jaa dat verklaard het inderdaad!
    Ik schrok er zelfs een beetje van je zag echt duidelijk de vingertjes en gezichtje.
    Maar wanneer ik een buikje krijg dat is de grote vraag haha mn buik is echt nog steeds plat.

20. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Waarom slik je aspirine? Heb weer wat gemist zeker...???

Deel Deze Pagina