frummelk jayden was dysmatuur wel met 40 weken geworden precies nu willen ze dat de placenta beter doorbloed wordt dat hij/zei de ruimte krijgt om te groeienik moet het tot 36 weken slikken dus kunnen bloedingen voorkomen.maar het kindje kan nu of groter worden of gewoon klein blijven ik en me man zijn ook niet groot
spannend, een soort van bloedverdunner eigenlijk. Ik weet dat sommige mensen met schildklier probleem en dan vooral met hashimoto (auto imuun zoals ik ook heb) ook asperines slikken als een soort van bloed verdunner.
Dank je wel, had hem op de nub topic geplaatst daar denken ze een jongen..ben echt blij! Want zo een gevoel had ik al..Het is natuurlijk niet 100% zeker maar wel fijn om te weten.
nou ik vind asprine maar niks maar alles voor het kleintje he hahamaar dit is de laatste en dan wil ik me laten helpen kom er geen meer bij
Even egobericht: hier vandaag uiteindelijk doorgestuurd naar de gyn ivm bloedverlies. Nu blijkt mijn placenta precies over de baarmoedermond te liggen waardoor ik dus bloedverlies krijg. Dit trekt meestal later in de zwangerschap weer bij. Het kan de komende weken in ieder geval og oor bloedverlies zorgen.
Goedemorgen @Marjol: fijn op zicht dat je nu weet waar de bloedingen vandaan komen. Net een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo (GUO). Vrijdag 1 november mogen we, lijkt nog heeeel ver weg.
marjol wel fijn dat je weet wat de oorzaak is, hou er wel rekening mee dat hij misschien niet optrekt en je in het zh moet bevallen. bij mij was hij niet opgetrokken wien dat duurt idd nog lang, ik moet nog een week wachten tot mijn echo en vind dat al heel lang.
Hee dames Alles goed? Kschrijf niet zoveel weinig te melden en s avonds veel ksst van benen/bandenpijn. Nu doosjes aant inpakken voor de verhuizing. Elke doos is er één die straks niet meer hoeft zo denken we maar Ohja poezebeest...tsja manlief ergerde zich dagelijks aan de haren enzo...terwijl t zo'n lieverd is... dus dan ergernissen als zoontje haren op zn kleertjes of handjes had...en tweede op komst dus....hij wou haar liever niet meerdere hebben. Nu bij n vriendin was t iets makkelijker haar weg te doen. Zal daar overladen worden met aandacht en knuffels en hier schoot dat er steeds vaker bij in door t gezeur van mn man. Zo gauw weer verder inpakken!!
wel fijn dat je vriendin haar wilde hebben, en dat je weet dat ze er goed verwend word. verhuizen, vreselijk haha, al te vaak gedaan, kwam laatst (6jr later) nog dozen tegen die niet eens open waren geweest, merendeel kon ook zo weg dus hahaha. goed voor het opruimen
Erg he guus..kheb dr ook n hekel aan. Ook al vaak verhuisd idd. Maar wel al veel weggegooid na gebroken relatie jaren terug en later verhuizing naar duitsland. Maar toch bewaar je teveel..maar zijn soms van die dingen die miss nog wel n x handg gaan zijn...heb bijv best veel glazen en bekers...snel volle keukenkastjes dus..niet handig maar weggooien is dan ook zo wat...
hoi dames, hier is ook alles goed,alleen druk bezig met inpakken,vandaar zo weinig online. voor 1 dec krijgen we de sleutel,maar wil niet alles op het laatst gaan inpakken. heb de 23ste pas weer een echo vind dat ook nog zo lang duren en de 26ste eindelijk de geslachtsbepaling.
Hoi allemaal, Hier ook alles goed. Vandaag bij de gyn geweest, mooie echo gehad, twee spartelende kleintjes gezien zo mooi. Begin er steeds meer aan te wennen dat het er twee zijn, wil zelfs al niet anders meer Hieronder mijn echo, iemand toevallig hier een nub ideetje de meest duidelijke foto die er naar mijn idee tussen zat qua nub.
Allemaal goede berichten Ik heb op het moment erg last van vermoeidheid. Vanmiddag 1,5 uur geslapen, maar ben nog steeds kapot
Meissie.ook int voren bezig dus. Voelt fijner he. Cc93 mooi he.twee kleintjes... Wien ik.slik.wel.vitaminen speciaal voor zwangeren/bv-gevenden. En magnesium. Foliumzuur zit in de vitaminen erin. Vorige zwangerschap ook gedaan, had toen dure vd gyn, nu gewoon vd drogist. Vind t wel n fijn idee. K vergeet ze ook weleens hoor, maar soms eten we niet veel groenten.of geen zin erin dus wel n fijn idee dan op die manier nog wat vitaminen binnen te krijgen. Heb t idee dat mn benen/bandenpijn miss zelfs iets verlicht als k mn magnesium braaf neem...eens goed erop letten dus. Kheb al aardig wat kastjes leeg, dozen vol. Huurcontract vanaf 1nov maar ze hoopte ons eind deze.maand of begin okt de sleutel te kunnen geven zodat er al geverfd kan worden enzo. Kijk er zo naar uit!!