Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Zat eens te spieken op t internet en die kleine is weer al bijna 11 cm :$:)
    Dat gaat hard.

Dat is toch gerekend van "kop tot kont". De beentjes tellen ze er toch pas bij als je bij de 20 weken echo bent?
    Dat is wat mijn vk zei in ieder geval.

2. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Nog 8 dagen meid!!!
    Dan hebben we allemaal de 12 weken gehad!!!

3. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    @frummelk: je leeftijd, hoeveelste kindje etc., staat er bij de rest ook bij.
    @Amona: er wordt daar weinig gekletst maar de lijst met uitgerekende data en afspraken staat daar.

4. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh dan mis k nog weinig ;)

5. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ja:D:D morgen 11 week dinsdag intake en echo vind het zo spannend, heb stiekum al naar een eerste pakje gekeken. maar wacht toch nog even.
    Wel jammer dat mijn man er dinsdag niet bij is, die moet helaas weer naar het buitenland. dus ik neem de echo op met de telefoon kan hij het alsnog zien.
    als ik 13 week ben dan gaan we het rond vertellen, eerst onze uk natuurlijk, ik heb een paar verhaaltjes in haar boeken gevonden over broertjes en zusjes. ook 1 van nijntje.
    hier lijkt eindelijk de zon na alle regen (ellende) te komen, ik hoop het zo, na 4 jaar zijn we er echt aan toe.

6. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh, Guus, kom maar lekker snel naar het 2de trimester bij ons!!

7. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    11 :d:d:d:d

8. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeeeeej!!!

9. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Hi ladies,

Ik ben weer terug uit het heerlijke Italië. We hebben een heerlijke vakantie gehad met z'n 3tjes.
    Op en top genoten!!

Vanochtend thuis gekomen, en morgen weer werken zucht.
    Kon helaas morgen niet vrij krijgen.

Hoe gaat het met jullie?
    Allemaal weer wat meer energie? Niet meer misselijk?

10. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Mensen wat is het stil hier vandaag zeg! Heb nog wel een paar keer gelezen de afgelopen week, maar niet meer echt aan reageren toegekomen.

Fijn dat de vakantie leuk was Miss Dee, en Roos, wat een verhaal van je dochtertje zeg! Sterkte met haar. Hoop dat het weer een stuk beter gaat!
    Zag nog 2 nieuwen als ik me niet vergis. Ook welkom.
    En Guus ook 11 weken! Nog 1 weekje!!!

Morgen vliegen mijn zoontje en ik weer terug naar NL. Gelukkig komt mijn man donderdag alweer.
    Was echt heerlijk om deze week niet meer zo misselijk te zijn, maar mocht de emesafene maar een dag of 7 achter elkaar gebruiken. Nog steeds niet weer geknuffeld met het toilet maar voel me niet super sinds ik het niet meer slik. morgen ochtend toch maar nog een tabletje nemen voor het vliegen...de hele reis kotsend in het vliegtuig lijkt me geen succes! Hopen dat het daarna zonder tabletjes goed blijft gaan. Dinsdag ook weer gewoon aan het werk. Clienten die ik het nog niet heb verteld zullen wel niet weten wat ze zien: Je kunt er bij mij niet echt meer omheen zeg maar...man wat heb ik al een buik zeg. Zal binnenkort eens een fotootje maken.
    Heb ook het idee dat ik de kleine zo nu en dan even voel. Niet vaak nog, maar denk het wel te herkennen!

Nou, tot gauw allemaal weer, dan weer vanuit ons koude kikkerlandje!

11. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    goedemorgen meiden kom straks bij kletsen moet zo naar de gyn toe ben benieuwd..:D

12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Spannend priscilla!! Kmag donderdag kijk er weer zo naar uit.

Welkom terug missdee en bijna 2bmama fijne terugreis gewenst, mooi dat jullie zo genoten hebben. Wij gaan over 3weken. Zin in!

Pff heb honger maar brood is op....nu dus eerst wachten tot oven warm is om broodjes af te bakken...duurt te lang als je echt trek hebt haha.

Mag je trouwens n (simpele ikea) kinderstoel inchecken als.speciale bagage? Schoonfam.leeft heel simpel (zit op matten op de grond) maar denk dat zoontje door 'los' te zitten te druk gaat doen.om te eten en wil dus eigenlijk de stoel meenemen....iemand enig idee of dat mag? Er worden vast wel gekkere dingen ingecheckt :D
    Weet niet hoe ik t zwangernuit hou de hele tijd zo laag bij de (harde) grond te zitten..niet zwanger was dat soms al geen.pretje.... we gaan t merken over drie weken.

13. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Hier weer terug van een paar dagen cruise! Alleen nu een e-mail gehad van het nipt onderzoek. De eerste poging was mislukt. Ze doen nu nog een tweede poging. Dus 10 dagen langer wachten :(. Als deze poging ook mislukt moet ik opnieuw bloed prikken en duurt het nog weer dagen. We worden wel weer op de proef gesteld zeg :(

14. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Hè wat flink balen ze Marjol :( Ik ga duimen dat de tweede poging wel lukt.

15. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Dames hebben jullie dat ook? Ik ben de laatste tijd zo bang voor de bevalling, dit is mijn eerste en ik weet niet wat me te wachten staat.
    Ben echt megabang voor de pijn.

16. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ik ben er nooit bang voor geweest, denk maar zo al de mensen die er op de wereld lopen en er over gelopen hebben zijn allemaal (meeste dan) door hun mama zonder pijn medicatie op de wereld gezet, mijn oma kon het, mn moeder kon t dus dan kan ik het ook weer.

Misschien helpt die gedachten bij jou! Bij mij heeft het altijd geholpen!

17. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Essie aan mij heb je niks vrees ik. Qua pijn hoef je niet bang te zijn, daar kun je (in het ziekenhuis) iets voor krijgen :D)
    Ik zit nog steeds te dubben of ik voor de geplande NATUURLIJKE ks ga of het tóch ga proberen. Ik wacht nog op een gesprek met de gyn. Begin toch steeds meer naar de ks te neigen, dat is 'safe'...

18. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Essie, heb ik ook hoor! Ik ben niet zozeer bang voor de pijn maar enorm bang dat er niet naar me geluisterd zal worden. Ook ben ik bang dat ze me niet snel genoeg doorverwijzen naar de gyn als dat nodig is.

19. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    frummelke ik ga ook voor een geplande ks, leuke is we mogen dan zelf een datum uitkiezen heel leuk.

hier niet bang voor de bevalling kwa pijn, maarja dat scheelt met een ks. ik kan je zeggen ik mis de weeen echt niet hahaha. met mijn mk vorig jaar ween gehad, nou was blij dat ze geen uren duurden en daarna wist ik zeker nr 2 komt met een ks. die pijn vond ik de vorige keer 100% mee vallen, en herstel ook.

hier net toch online het eerste pakje besteld......... kon het niet laten. morgen ochtend mijn afspraak bij de verlos en een echo, spannend

20. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Showen guus!!! :)

Kben niet echt bang voor de bevalling...kijk er niet nssr uit naar die pijn maar goed heb t de vorige x ook.overleefd en denk dat k er n tweede keer beter in sta...vond t de eerste keer zwaar niet te weten hoelang je t nog moet incasseren.....hopelijk verloopt het nu iets vlotter....

Deel Deze Pagina