ja daar heb ik er idd 1 van, deze is van wol achtitige stof, maar totaal niet warm. over een uurtje mijn intake en echo!!
@marjol, gaaf een cruise! Wij hebben ooit een carribean gedaan, en jullie? @winterjas, ik heb er nog 1 liggen van mijn vorige zwangerschap (ook winter geboren). Maar misschien koop ik wel een nieuwe erbij! Als ik tegen een leuke aanloop in de sale ofzo @ bevalling, nee nooit bang voor geweest. Maar daarin ben ik ook redelijk hard en nuchter. Zelfs nu ik weet hoe het was, ben ik er weer niet bang voor. Het gebeurt toch wel, en het moet eruit. En daarna, wow.... je kindje in je armen. Daar doe je het toch voor!! Vanmiddag weer even controle bij de vk, geen echo hoor. Wel waarschijnlijk hartje luisteren.... ook leuk! En maandag.... oh dames... de big day!!! Geslachtsbepaling!!!! Ik zet in op een jongen hoor!! En wat kan ik dan VEEEEEEEEEEEL verkopen van mijn kleine meid. Dat vind ik wel heel leuk altijd... Krijg er best nog wel wat voor terug voor merkkleding, en is amper gedragen!
Niet echt terug gelezen dames Sorry!!! Zag wel dat Guus de intake heeft! Breng zo maar geweldig nieuws! Hier gister met mn meisje naar de huisarts gegaan voor t verwisselen van dr verbandje.... auw auw auw wat zat dat vast geplakt aan de wond en wat zag t er weer uit Verder gaat t wel nog wel moe en vandaag koppijn dat mag van mij wel weg zijn! Maar nog wel iets leuks te melden vandaag de 15 weken bereikt!!! Ooh ja vanmiddag weer terug om t verband te verversen. Dikke knuf!
Oh guuus eindelijkkkl wat spannend! Hoop dat je gauw goef nieuws komt brengen. Ga zeker vragen naar t geslacht maar...deed k vorige x ook werd soms gewoon genegeerd! Dus beebje..plsss benen wijd!! Haha.
Nog iets meer dan 2 weken en dan weten we het! Vandaag eindelijk de laatste ophaaldag van mvm dus vanaf nu ook thuis weer normaal plassen!!! Ben wel een beetje zenuwachtig weer voor morgen, er zal toch nog een hartje te horen zijn... Meteen ook controle bij de tandarts, die zit in hetzelfde gebouw als de vk, van efficiëntie gesproken!!
ik heb een hele mooie echo gehad, ik denk dat we wel een kwartier aan het kijken zijn geweest, mooi druk babytje in mijn buik!! en ik ben over 2 dagen al 12 week!!!!!!!!!!! maar het is nu al exact mijn dochter, een dwarsligger, elke keer als we haar(we gaan daar maar vanuit aan gezien mijn dochter dat al zei en ze net zo doet als mijn dochter) goed in beeld hadden , de rug naar ons toe draaide hahahaha. dat ging de hele tijd zo leuk om te zien. je zag het hoofdje heel mooi, kaaklijn en neusje, en schedel/hersen kon je goed zien, en afentoe spartelende handjes en voetjes, op een gegeven moment leek het net te zwaaien en hup weer de rug naar ons toe hahah. ik heb alles opgenomen en een foto gemaakt, en 2 hele mooi echo`s mee gekregen, zal ze vanavond neerzetten, moet ze nog inscannen. en ik draag nu al hoog, het zit al bij mijn navel. ik ben zo blij, maar heb man lief nog niet te pakken kunnen krijgen, die rijd nu ergens in noorwegen rond.
Wat een super nieuws!!! En een paar dagen verder als dat je dacht! Bijna 12 weekjes!!!! En net een super echo gehad dus stiekem heb je t eerste trimester goed afgesloten!!!! Welkom bij het 2de trimester meid!!! Hoop dat je je man snel te pakken krijgt! En we kijken weer uit naar mooie echo foto's!
dankje jullie, ben ook heel blij. oja 1 ding vergeten te vertellen omdat mijn bmi hoog is, krijg ik vaker groei echo`s!! heeft dik zijn toch nog 1 voordeel hahaha @meisie, spannend, dan weet je wat het word spannend, ik moet nog 4 weekjes wachten
@guus: gefeliciteerd!! Wat een opluchting na al die ellende en vele sterretjes. Wij hebben een cruise gemaakt naar hamburg en helgoland. Alleen door storm konden we niet naar helgoland. Heb me toen maar laten verwennen met een gezichtsmassage in de spa. Het was heerlijk. Over de nipt. Wij hoeven niet extra te betalen. Ze doen nu een tweede poging met het bloed dat ze nog hebben. Als dit mislukt dan moeten we terug komen en nog een keer bloed prikken. Naast dat het niet leuk is dat we nog geen zekerheid hebben over evt. Chromosoomafwijking, had ik stiekem ook al graag geweten of het een jongen of meisje was. Nu moeten we dus nog even geduld hebben.