Nova81: Ja hele mooie datum ! Ik krijg al heel snel een echo, dat komt omdat ik via ICSI zwanger ben geraakt! Hopelijk zien we dan een mooi ienieminie mensje en kunnen we eindelijk gaan genieten! Wij hebben het de ouders en broers en zussen verteld, en nog een paar mensen die wisten dat we een ICSI poging aan het doen waren! X
Ben k de eerste met n echo morgenvroeg? Woon in Duitsland...zijn ze hier wat sneller mee!! Mona extra spannend zeg en wat eengeluk, 4e icsi eindelijk raak!! Frummelk bijna jarig wat leuk!! Fijn dat t goed afgelopen is allemaal. Nova leuk zeg vorige keer met sinterklaas. Vorige x meldden wij het telefonisch doordat we dus in Duitsland wonen..hoop nu in aug wat face.to face te kunnen doen!! Hoewel er n paar mensen zijn die ik liever eerder voorbereid. Mijn darmen zijn gigantisch opgezet niet normaal.... Hoop dat t er.morgen allemaal goed uitziet op de.echo... erg spannend.
hoi meiden kom morgen ff bij kletsen ben gebroken geen benen meer over haha heb heerlijk gbbqt op verjaardag slaap lekker!!
Ik ga ook naar bed. Ben kapot. Wil wel nog even monatoetje feliciteren! Wauw, wat een geluk! En amona een mooibdag morgen toewensen! Succes met je echo!
Amona: dan krijg jij inderdaad al vroeg een echo!! Hoe ver ben je nu dan??? (of denk je dat je bent??) Hopelijk is er uberhaupt al iets te zien?? Succes in ieder geval en we horen het hier wel morgen....
Goedemorgen dames Ja.spannend!!! Ze doen hier int begin gewoon altijd een (inwendige) echo erbij vandaar dat ik er v anuit ga. Heb vrijdag gebeld voor afspraak...ze vroeg niet eens naar laatste ongi ofzo en kan zometeen.al heen. Kwas 17mei voor t laatst ongi maar cyclus na de geboorte van ons Zoontje ca 40...miss ben ik dus bijna 6weken maar weet dat niet zeker. Heb mn ei niet gevoeld hopelijk is er dus iets te zien.over n uurtje! duim duim Tot straks!
He dames, mag ik me toevoegen aan jullie clubje. Ik zal me ff voor stellen, ik ben jacky 25 jaar. Wij hebben 2 zwanger schappen achter de rug. (5-2013 / 11-2013) Een waarvan het hartje is gestopt met 9 weken en gecireteerd ben met 12 weken. En een buiten baarmoederlijke zwangerschap. Met behoud van eileider. Maar 1 maand later werd die eileider er alsnog uit gehaald. We zijn super blij dat we weer zwanger zijn. En ik heb al 2 echos gehad. Alles zit op de juiste plek. Morgen heb ik weer een echo, misschien kunnen we al het hartje zien kloppe . En anders heb ik 16 juli weer een echo. Kwa kwaaltjes merk ik niet veel. 1 x heel kort misselijk geweest. Maar wel stevige borsten aan het krijgen. En een klein beetje moe. Nou iedereen een prettige zwangerschap, en hoopelijk gaatbhet bij iedereen goed. Xx jacky
Jeetje, heftig Jacky! Laten we hopen dat het nu allemaal goed gaat! Fijn dat je zoveel echo's krijgt. Zit nu op mijn werk, zal je vanavond even aan de lijst toevoegen, wanneer ben je uitgerekend?
He bike 1987, dank je wel. Ik geloof dat ik 7 maart ben uit gerekend. Maar dit heb ik nog niet van de gyn gehoord. Misshien weet ik het morgen. Xx
@jackystory Jeetje meid wat een verleden. Nou we gaan er gewoon vanopuit dat alles goed komt en je in maart weer een beeb erbij hebt. @amona tik tak, ik zit in spanning voor jou merk ik (sla hand voor ogen) Ik heb een mijlpaal bereikt. ben 5 weken en hij/zij zit er nog. Bij me vorige 3 zwangerschappen was het voor de 5 weken alweer een mk. Dus ik hou goede moed. En geniet van de krampjes steekje pijntjes en moetjes zolang het maar blijft plakken.
Amona: En hoe was het? Gwendeline: Oh, wat goed zeg!! Lijkt me dan toch wel heel eng als je al 3 x een mk gehad hebt! Hopelijk blijft deze lekker zitten!!
@Gwendeline: inderdaad, zolang het maar blijft zitten nemen we het voor lief! @Jacky: welkom en gefeliciteerd!! Hopelijk gaat het nu allemaal goed. Heftig verhaal... Ik mag 19-7 voor de echo.... hopelijk zie ik dan een knipperlichtje. Enge tijd is dit eigenlijk hè... maar elke dag is er één zei de assistente tegen me. En zo is het!
amona Succes meid!! hier net de vk gebeld en 14 augustus de eerste afspraak + echo, wel vrij laat ben dan 9.3 weken, normaal doen ze met 8 en 12 weken hier.. maar komt vast door de vakantieperiode ook aangemeld bij MvM die komen denk ik deze week langs!