Even ego hoor..... Maar hier ben ik hoor..... we krijgen een....... BABY Mijn gevoel was juist en we krijgen een jongen. Het maakte mij echt niet uit als het maar gezond is, maar vind het toch wel heel leuk en mijn man is trots. Het is hier nu jongen, meisje, jongen, meisje en nu weer een jongen. Heb helaas niets aan alle kleertjes die ik van onze jongste bewaard heb en ik moet alles dus in het blauw gaan shoppen, want omslagdoeken, snoozebaby voor in de maxi cosi, alles is roze
purified: dat is ook we leuk natuurlijk, maar financieel was het wat beter geweest als het een meisje was, omdat nu alles niues moet. Maar natuurlijk vind k shoppen helemaal niet erg hoor Daar gaan we ook lekker mee beginnen. En nogmaals het maakte mij gewoon echt niet uit, als het maar gezond is.
Gefeliciteerd Oxbow! Netjes om en om Oh wat balen Marjol nog langer wachten dus. Wij hebben gisteravond voor het eerst het hartje gehoord! Wat bijzonder weer. Het is een erg leuke groep, dus een goed begin van de centering pregnancy helaas kunnen wij de tweede keer niet, maar dat is niet anders. Nu ben ik benieuwd wanneer ik wat ga voelen
Wat leuk Oxbow!!! Van harte gefeliciteerd!!! Een zoontje! Snap heel goed dat dat financieel beter is! Hier zal een meisje makkelijker zijn ook al heb ik nog wel veel van de jongens maar dat is op zn minst al 5 jaar oud allemaal. Wat leuk dat je man zo blij is! Hier zal mijn man t meest blij zijn met een meisje maar we denken beide een jongetje
oxbow wat leuk een baby fijn dat je man nu helemaal trots is, leuk hoor een jongen, zullen de broers vast ook wel leuk vinden. in het 2de trimester zou de misselijkheid toch minder moeten worden??? ik word alleen maar misselijker
Zo, net even met tranen in mijn ogen op het werk aangekomen, "Take your time girl" (dat liedje met die baby hartslag) was op de radio. Misschien moet ik op de lijst in de club ook maar gaan bijhouden wie wat krijgt en wie het juist niet wil weten!
Bij mij is t langzaam weg gegaan tussen de 13 en 14 weken en af en toe nog wel een beetje misselijk maar niet meer zoals eerst. Er is nog hoop
Bah.. De hoofdpijn zit er nog steeds... Niet zo duidelijk aanwezig als gister maar ergens "verdekt opgesteld". Klaar om elk moment los te barsten... Pffff ik heb zin in een ibuprofen!
Ook al die heerlijke hoofdpijn.... Helemaal weg gaat tie maar niet en idd elk moment kan t losgaan..... Mis mn migraine medicatie maar die mag ik niet
nog een vraagje hier zitten 3 kraambureaus in de buurt, eerst wilde ik die we eerst ook hadden, maar nu begin ik te twijfelen. hoe hebben jullie de keuze gemaakt??
Paracetamol werkt naar mijn gevoel niet heel erg. Ben altijd meer van de ibu. Heb nu net gedoucht enz en t voelt wat beter in mn hoofd gelukkig. Kraamburo: bij mn dochter had ik geen kraamhulp omdat we de kraamtijd in het ziekenhuis door hebben gebracht en we zitten nu midden in verhuizing dus ben hier in de buurt ook niet bekent met dat soort dingen. Heb gewoon in de omgeving rond gevraagd en daar kwam een buro uit waar veel mensen heel erg tevreden over waren dus die heb ik gekozen... Is t bij jullie ook zulk pokkeweer?? Ik denk dat mn dochter en ik vandaag maar lekker binnen blijven. Ik ben niet helemaal 100% en mn dochter snottert er ook op los. Lekker kleien en of heerlijk on-pedagogisch voor de tv hangen hihi... Ik heb last van de poetseritus. Wil graag schoonmaken, opruimen, weggooien en mn dozen uitpakken haha.. Nu al nesteldrang????
Ooh, ik had een paar dagen geleden nesteldrang. Jammer dat het 3u 's nachts was! Kraamburo: mijn buurvrouw is net bevallen en ik heb dezelfde genomen. Ik had geen zin om het uit te pluizen!
Nou, ik heb 2 jongens gevonden in het topic, Oxbow en Purified! Ik hoorde van een vriendin gisteren dat ze ook een jongen krijgt (eind januari), goh, waar blijven de meiden?? Ik gok een meisje, mijn man denkt een jongen vanwege de sterke mannelijke genen in zijn familie (aha, dream on baby )
Ik denk hier ook een jongen, is het een meisje dan is het een grote verrassing! Voorkeur heb ik stiekem wel sorry Maar lijkt me super om er nog een meisje bij te hebben van beide 2 Maar bij mn dochter was ik echt een kreng en bij de jongens niet. En een kreng ben ik nu niet. Dus vandaar ons vermoeden.
ik heb net maar op de site van de vk gekeken, en daar stonden er 4 waar hun veel mee deden, ik heb nr 2 gekozen (nr 1 zitten te veel bekenden) wat ik op hun site vond vond ik wel goed. liefst had ik onze oude kraamhulp gehad maar die werkt daar helaas niet meer (eigen bedrijf voor jonge/tiener moeders) hier ook geen fijn weer, net naar het bos geweest halverwege drijf nat.............. brrrrrrr