De meisjes komen vast nog wel Ik had eerst echt het voorgevoel voor een jongen, maar van de week gedroomd over een meisje, dus nu weet ik het niet meer Voel me vandaag gelukkig weer een stuk beter! Bijna geen hoofdpijn meer (had ik al vanaf zondag). Gisteravond eindelijk mijn webshop online gezet. Ik ben er trots op! Fair4Pets.eu
Leuk Wien!!! En hier ook dagen hoofdpijn gehad! Maar met nog wat extra vitamientjes is het bij mij grotendeels weg gegaan. Voel het nog wel maar pijn kan ik het niet noemen En idd veel jongens Moeten ze als het hier zo blijft in april maar weer goed maken
Zo...ff 2 tellen uitpuffen hier hoor....hele huis aan het opruimen en versieren...straks om 15:00 huis vol kindjes. Wel zin in, maar is toch ook heel georganiseer hoor. Ben er ook van overtuigd dat ik van alles vergeten ben, maar dan geef ik gewoon mijn zwangerschaps dementie de schuld Kleine boef heeft al een glimp van zijn cadeautje gezien (loopfiets). Was niet helemaal de bedoeling maar ik had er niet op gerekend dat er zo'n grote foto van de fiets op de doos zou staan...Gauw verstopt in de studeerkamer. Hij moet nog even wachten tot zaterdag, als we het met de familie officieel gaan vieren. Nou, ik ga weer een paar ballonnen opblazen!
Klinkt leuk, 2bmama! Ik droomde vannacht dat de binnenkant van de taart roze was, dus een meisje! Mijn man denkt een jongen dus denk ik een meisje
Ik was bij mn jongens tijdens de zwangerschap heel lief (zoals man lief zegt) en bij mn dochter een echte biatch En nu ben ik weer lief dus vandaar dat mijn gevoel weer een jongen was en weer goed Hoe zijn jullie qua humeur?
Leuk Wien. Gaat vandasg dus beter? Zijn t fair trade producten gezien de naam? Spannend al die.geslachtsechos..khoop maar dat t de volg x in beeld komt. Roosje hier is mn humeur niet echt anders dan de eerste x. Kon k de eerste weken niks hebben, nu weer rustiger, dat was toen ook.zo.
wat leuk al die jongens!! hopelijk kan ik maandag een meisje aan het rijtje toevoegen nee hoor een jongen is ook goed ik was de vorige zwangerschap iets minder lief dan normaal en nu ook, kan wel merken dat er hormonen in mijn lijf zitten hoor
Roosje, ik heb het idee dat ik minder prikkelbaar en emotioneel ben dan tijdens mijn 1e zwangerschap. Toen vloog ik echt van het minste compleet uit mijn stekker (keer hysterisch zitten huilen omdat de brug open ging, waardoor ik niet naar zwangerschaps zwemmen kon). Nu vooral door de misselijkheid paar keer erg kortaf geweest, maar verder viel het wel mee. Feestje overleefd. Geen gekke dingen gebeurd of gedaan of vergeten (o ja, de snoepjes aan het eind vergeten mee te geven). Kids hebben zich volgens mij prima vermaakt en 1 vriendin bleef eten met haar zoontje en die heeft geholpen met opruimen en de kamer weer gezogen voor me. Super blij mee, want daar had ik niet zoveel zin meer in uiteraard. Zaterdag nog een keer, alleen dan de familie... Ik ga vroeg naar bed vanavond zeg! Doodop en daarbij ook nog eens verkouden geworden...blegh...hoop niet dat ik echt ziek wordt.
ik haak hier in want drukte net alles weg haha gefeliciteerd met de meiden die een jongen of meisje krijgen!! wel veel jongens dus kom op de volgende allemaal meiden!! hier kleine man uit de box gevallen gelukkig huilde hij gelijk knalde best hard maak hem nu maar ff soms wakker man zeg (typisch mijn man)nee niet doen want dan slaap die niet meer:x
mijn humeur is eigenlijk hetzelfde als mijn 2 andere zwangerschappen. maar deze zwangerschap is ook heel anders,vind het nu al zwaar worden en zit nog niet eens op de helft. morgen weten we eindelijk wat het word,vind het zo spannend
wat leuk meissie!! ik nog 5 nachtjes slapen en dan eindelijk!! lijk wel een klein kind dat bijna jarig is
dat schiet ook al op zou leuk zijn voor mijn vriend dat er een jongen bij zit.maarja als het maar gezond is,daar gaat het om
@humeur, zucht... Ik heb altijd wel last van humeur wisselingen ivm ongesteldheid. Maar ik moet zeggen, het huilen valt mee.... Ja gisteren weer bij Robert ten Brink..... Op het einde.... Iemand ook gezien?
Leuk hoor meiden, met de geslachtsecho's! Ik wil ook zo graag, maar vl. vindt het ook wel "prima" om tot de 20 weken echo te wachten Mijn "kleine" meisje wordt bijna 4, en is gister en vandaag aan het meedraaien op de basisschool. Ik ben APETROTS!!! Het is een enorme kletstante, maar als ze in een vreemde omgeving zit met onbekenden, trekt ze zich in het begin erg terug. Maar helemaal niks van dat! Toen ik haar gister kwam ophalen, kwam ze met een big smile naar buiten en het eerste wat de juf zei was dat zo heerlijk veel kletst. Haar klasgenootjes vindt ze leuk en vice versa. Vanochtend had ze er weer veel zin in. Toen we aankwamen was er een groter meisje uit groep 2, die haar heel lief hielp met wat ze moest doen. Fruit wegleggen, juf een handje geven en op je stoeltje in de kring gaan zitten. Daarna kwam dat meisje vragen of Z. met de meiden mee wilde spelen in de pauze, dan gaan ze prinsessenspelletjes spelen Heerlijk idee dat je kind meteen geaccepteerd wordt en goed opgenomen wordt in de groep Even een berichtje van een hele trotse mama!