Wat hebben jullie heftige dingen al meegemaakt! We hopen maar dat onze babytjes blijven zitten waar ze zitten. Ik heb mijn eerste echo 29-7 + intake, vet spannend!!!
@ amona: veel succew vandaag! Nog 7 dagen en dan hebben we ook onze echo spannend. Hier nu buikpijn, baarmoeder groeit denk ik. Allemaal voor een gezonde en blije baby!
Bevallingslijst~ 1 Maart Baukje85, 27 jaar, 2e kindje Noor88, 24 jaar, 2e kindje Saartje5, 31 jaar, 1e kindje Juni2013, 28 jaar, 1e kindje Oxbow, ??, vijfde kindje Kirstenx, ??, eerste kindje 2 Maart Amaroen, 24 jaar, 1e kindje 3 Maart TJ82, 31 jaar, 2e kindje 4 Maart Katrientje, ?? jaar, ?? kindje, 5 Maart 6 Maart Blisskarin, 30, 2e kindje 7 Maart Wendy27, 29 jaar, 1e kindje Amona, 28, 2e kindje 8 Maart JoCo82, 31 jaar, 1e kindje Suuzie, 27, 2e kindje JVS12, 32, 2e kindje 9 Maart Lucindalice, 31 jaar, 3e kindje 10 Maart Gwen, 33, 1e kindje 11 Maart Priscilla1987, 25 jaar, 3e kindje 12 Maart FrummelK, ??, 2e kindje Xonnie, 28, 3e kindje Meissie1984, 28, 3e kindje 13 Maart Nova, 31, 2e kindje 14 Maart Purified, ??, 2e kindje Goldduke, ??, 2e kindje 15 Maart Marral, 28, eerste kindje 16 Maart Blike1987, 25 jaar, 2e kindje Delilah86, 26 jaar, 2e kindje Lovelyme, 25, 2e kindje 17 Maart Vlindertjes: Zonnebloem, zes weken ~Afspraken~ 10-07 Amaroen Echo 12-07 Saartje5 Controle echo gyn 15-07 Noor88 Echo 16-07 Noor88 Intake VK 16-07 Zonnebloem22 Intake VK + Echo 17-07 TJ82 Gyn 25-07 Saartje5 Intake VK + Echo 06-08 Baukje Intake VK + Termijnecho 24-07 Priscilla eerste echo en intake 29-07 Blisskarin, eerste echo 30-07 Gwen, eerste echo 06-08 Meissie1984, eerste echo 15-8 Marral, Intake VK 21-7 Marral, 10-weken echo
Ik ben heel benieuwd hoe het was amona! Jeetje was een spannende tijd moet het voor jullie zijn Jacky en gwenoline. Wij gaan weer lekker fietsen, was zo leuk gisteren.
nou ff bijlezen haha en reageren suuzie lekker hoor winkelen doe ik ook graag!! purified dit is idd genieten hebben we lang op moeten wachten!! frummelk dat duurt lang he ik mag de 24e om een intake en echo gelijk amona bij mij is het anders ik mag niet lijnen wel aankomen nova ken je dan wel slapen als je nachtdienst heb ik heb het ook gedaan nou sliep voor geen meter haha.. suuzie ik draag stoffen broeken andere zitten gewoon echt niet lekker!! lucinda snap ik wel hoor vind hier ook nog spannend.. lovely hier ook alles al geregeld weet zelfs al hoeveel kraamzorg ik krijg.. amona en hoe was het??? zo hehe ik ben ver bij haha gister bbq gehad was heerlijk nu zit ik aan een overheerlijk frikandelen broodje vanmorgen kaasbroodjevreetzak denk ik wel eens bij me eigen haha me buikje komt al wel wat in zicht
Ikzelf ben nog aan het nadenken hoe of wat met de kraamzorg. Mijn planning als alles gaat zoals het moet, wil ik in het buitenland bevallen. Ik zal er dan zeker nog twee maanden na de bevalling zitten en dan is de kraamzorg hier in NL niet nodig. Maar ik moet de verzekering wel op de hoogte stellen. Daar even informeren kijken hoe of wat.
Waar ga je bevallen Gwendeline? Volgensmij heb ik de buikgriep te prakken gekregen gisteren.. of het was de chinees eergisteren. Gisteren lichte koorts, buikkrampen en constant naar de wc... Vandaag hetzelfde.. hopen dat het snel over is.. Hebben jullie ook al van die opgezetten darmen? Ik loop de laatste 3 dagen eigenlijk met het knoopje open van mijn broek.. Als dit zo door blijft gaan dan denk ik wel heel snel dat ik mijn oude zwangerschapsbroek aandoe.
Had vanmorgen willen bellen naar de vk maar kwam wat tussen en nu niet te bereiken dus morgen maar even doen. En voor de kraamzorg mocht ik me nog niet aanmelden, was te vroeg. Mocht met 9 a 10 weken zwangerschap weer bellen. Nou wil ik ook een specifiek iemand en ga gewoon met 8 weken weer bellen hoor, je zult net zien dat er iemand me voor is.
@purified Ik wil bevallen in zonnige Suriname. Ik ben ook afkomstig van Su. En wil ook graag dat als alles mee zit en alles gaat goed daar bevallen.
Bevallingslijst~ 1 Maart Baukje85, 27 jaar, 2e kindje Noor88, 24 jaar, 2e kindje Saartje5, 31 jaar, 1e kindje Juni2013, 28 jaar, 1e kindje Oxbow, ??, vijfde kindje Kirstenx, ??, eerste kindje 2 Maart Amaroen, 24 jaar, 1e kindje 3 Maart TJ82, 31 jaar, 2e kindje 4 Maart Katrientje, ?? jaar, ?? kindje, 5 Maart 6 Maart Blisskarin, 30, 2e kindje 7 Maart Wendy27, 29 jaar, 1e kindje Amona, 28, 2e kindje 8 Maart JoCo82, 31 jaar, 1e kindje Suuzie, 27, 2e kindje JVS12, 32, 2e kindje 9 Maart Lucindalice, 31 jaar, 3e kindje 10 Maart Gwen, 33, 1e kindje 11 Maart Priscilla1987, 25 jaar, 3e kindje 12 Maart FrummelK, ??, 2e kindje Xonnie, 28, 3e kindje Meissie1984, 28, 3e kindje 13 Maart Nova, 31, 2e kindje 14 Maart Purified, ??, 2e kindje Goldduke, ??, 2e kindje 15 Maart Marral, 28, eerste kindje Nuage, 31, 2e kindje 16 Maart Blike1987, 25 jaar, 2e kindje Delilah86, 26 jaar, 2e kindje Lovelyme, 25, 2e kindje 17 Maart Vlindertjes: Zonnebloem, zes weken ~Afspraken~ 10-07 Amaroen Echo 12-07 Saartje5 Controle echo gyn 15-07 Noor88 Echo 15-07 Nuage Intake VK 16-07 Noor88 Intake VK 16-07 Zonnebloem22 Intake VK + Echo 17-07 TJ82 Gyn 25-07 Saartje5 Intake VK + Echo 06-08 Baukje Intake VK + Termijnecho 24-07 Priscilla eerste echo en intake 29-07 Blisskarin, eerste echo 30-07 Gwen, eerste echo 06-08 Meissie1984, eerste echo 15-8 Marral, Intake VK 21-7 Marral, 10-weken echo
Ik wil me ook graag toevoegen! Ik ben Esmeralda, 31 jaar oud en ben getrouwd. Ik ben afgelopen oktober bevallen van onze eerste dochter. Ze is nu net 9 maanden oud en nu ben ik weer zwanger Voor ons een wondertje. Op ons eerste kindje hebben we heel lang moeten wachten, wel 5 jaar. We zijn toen de MMM ingegaan en hebben 3x IUI gedaan zonder succes. Toen daarmee gestopt en anderhalf jaar later was ik ineens zwanger spontaan! Helaas na een goede echo met 8 weken was het hartje met 10 weken gestopt. Ik ben toen met 12 weken gecurreteerd en toen bleek het een partiële mola zwangerschap te zijn geweest. Ellendige periode, maar ligt ver achter me eigenlijk. Hoe dan ook, een half jaar daarna dus weer spontaan zwanger en dat resultaat ligt nu boven in bed In die zwangerschap had ik zwangerschapsdiabetes en uiteindelijk werd het een keizersnede dus voor deze zwangerschap zijn dat dingen waar ik rekening mee moet houden. Zo heb ik 75% kans het weer te krijgen en moet ik verplicht in het ziekenhuis bevallen vanwege de ks. Ik wil zelf weer heel graag een ks. Maar voordat het zover is hoop ik gewoon dat dit een plakbeebje is natuurlijk. Mijn termijn is nog een beetje vaag, officieel is het volgens mijn onderschrift en zou ik 7 maart al uitgerekend zijn maar aangezien ik weet wanneer mijn ovulatie was en ik een lange cyclus heb weet ik dat het eigenlijk een week later is. Dus ik heb me hier voorlopig op 15 maart gezet. Ik zit ook bij de september en oktobermama's van 2012 en daar heb ik nog steeds contact mee via een Facebookgroep. Dat is echt waanzinnig leuk en vooral als je een eerste kindje verwacht echt goud waard!!! Ik hoop dat dit ook een leuke hechte groep wordt
Zooooo ze liepen uitttt pfff. En ik moestzo nodig plassen!!! Maar wist van vorig jaar dat ze urine.ook testen dus wou het ff 'bewaren' haha. Door de volle blaas moest ze me.soms n beetje zeer doen en kon ze niet goed meten. Maar...het hartje.klopt!!! En das nu toch het belangrijkst. Qua meting 1maart maar dat kan dus nog wat bijgesteld worden. Blij!!! Nu kleine man honger dus meld me later weet!
@nuage Nou welkom. Jeetje ook een lastige periode achter de rug gehad. Hopen dat het met deze ook helemaal goed komt.!! @amona Meid meid wat heb je me laten wachten GEFELICITEERD!! Blij te horen dat het goed gaat. Nou nu volhouden dan maar.
@amona, gefeliciteerd je hield ons in spanning ! @nuage, welkom, gefeliciteerd en jeejtje wat een verhaal. Helaas zijn er meerdere met zo een soort verhaal. Het maakt me bewust/angstig dat er dus dingen mis kunnen gaan. Omdat het bij mij dus tot nu toe allemaal soepel verloopt en bij de zwangerschap van mijn dochter was het ook zo soepel.
Op mij heeft het meer het effect dat ik nu veel minder bang ben dan de vorige keer. Er gaan inderdaad dingen mis, en dat is heel erg verdrietig, maar gelukkig gaat het ook heel vaak goed. Ga vooral lekker genieten, ik heb dat vorige keer de eerste tijd niet gedaan en dat is echt zonde.
Dag Meiden, Mag ik ook meeschrijven? Ik zal me even kort voorstellen; Ik ben Suuuuus en 26jaar, mijn vriend is 30, en we zijn zwanger van ons eerste kindje! Vorig jaar Juni zijn wij voor ons eerste kindje gegaan. Had een erg wisselende menstruatie en, na meerdere malen naar de ha te zijn geweest, kreeg ik eindelijk een verwijzing voor de Gynaecologe. Op 2-1-'13 hadden wij daar onze eerste afspraak. En mijn gevoel dat erbij mij iets niet klopte, werd bevestigd, PCOS. Mocht gelijk starten met Clomid bij eerst volgende menstruatie. Vier ronde's gehad, zonder reactie erop. Bij me vriend werd zijn zwemmers gecotroleerd, was erg goed. Ik heb na de Clomid een Leo ondergaan, kon evt ook gaan spuiten, maar dacht dat kan altijd nog. Het is vandaag 4 weken geleden dat ik de Leo heb gehad, en gisteren positief getest! Zonet ook nog getest, 2-3 weken sinds de bevruchting. Omdat ik niet weet precies wanneer mijn laatste menstruatie is geweest, kan ik niet precies zeggen als mijn uitgerekende datum klopt, ik ben uitgegaan van mijn bevruchtingsdatum. Volgende week vrijdag 19-7 moet ik terug naar de Gyna voor controle na de Leo, en dan gaan ze ook een echo maken. De Gyna vond het niet nodig om nu al een week eerder te komen. Nou voor zover mijn verhaal, ga vanavond even stukje terug lezen. Liefs Suuuuus
Nee ik zit niet in de facebookgroep nuage. Was vorig jaar niet zo actief. Welkom Suus, en gefeliciteerd! Wat mooi amona! Wat fijn om zo'n goeie echo te zien! Nu heb ik nog meer zin in onze echo!
Welkom alle nieuwe zwangeren en natuurlijk gefeliciteerd! En de eerste goede echo al, Wauw wat fijn! Hier nog steeds 0,0 kwalen. Het maakt me toch wel wat zorgen. Ik kan niet wachten tot de eerste echo. Deze stond op 12 augustus, maar dan blijken we niet te kunnen. Hopelijk kan hij eerder, want om nou nóg langer te wachten Bij zoonlief hadden we de hele zwangerschap bijna om de twee weken een echo, moet even schakelen daarin. Aan de ene kant fijn om een 'normale' zwangerschap te hebben, maar ik wil toch ook wel erg graag de bevestiging dat het goed zit. Heb ook meerdere mk-en gehad. Wat is het een heerlijk weer he? Smeren jullie je wel goed in, we willen natuurlijk geen zwangerschapsmasker... Voor de meiden die al eerder zwanger waren: Ik heb het idee dat mijn baarmoeder al wat uitsteekt. Merk het aan mijn litteken van de ks, die staat iets 'boller'... Hebben jullie dat ook? Vind het namelijk wat snel