Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

@moi97, aahhh hahaha, ze zijn allebei leuk!!

Nou meiden, ik heb mn vent 'overgehaald' hoor. We gaan vanavond nog voor een geslachtsecho! Whoeeiii, ben zo benieuwd.
    Om 20:30..
    Hij vond het toch ook wel lang duren tot de 20 weken echo..:p

Mijn voorgevoel zegt heel sterk een jongen. Maar ik heb absoluut géén voorkeur. Een meid zou voor m'n dochter zo leuk zijn. En een jongen voor papa;).

Ik laat het jullie weten!

2. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Memmie gefeliciteerd, een jongen! superleuk!

Meissie dubbel gefeliciteerd een jongen én een meisje! super!

2bmama gefeliciteerd met jullie zoontje!

Moi wat een lieve pakjes!

vandaag alweer 16 weken zwanger! en vanmorgen gebeld voor de 20 weken echo, die staat voor 23 oktober!!
    En dan maandag EINDELIJK de geslachtsecho!!! oh ik ben zóóóó nieuwsgierig inmiddels!!
    dinsdag lekker shoppen voor de kleine!!

3. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Wat een mooie berichten allemaal! Leuk hoor al die jongetjes! :) Misschien komen de meiden later in de maand ;).

Ik lees wel mee, maar reageren lukt niet. Voel me hondsberoerd en slaap al drie weken maar drie uur per nacht. Compleet uitgeput dus... Hopelijk knap ik snel op want dit is niets zo.

4. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    hier vanavond aan onze uk verteld, die is nu (bijna 1,5uur later) nog helemaal Hyper!! zo blij hihihi

en wat vrienden en fam leden verteld.

5. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Onze dochter weet nu ook dat ze een broertje krijgt. De eerste reactie:........ Ze moest huilen en was ABSOLUUT niet blij ermee... Maar net toen ik haar naar bed bracht zei ze dat een baby broertje ook heel lief is... Gelukkig maar...

Wat voor bh's dragen jullie nu?? Mn bh wordt nu echt veeeel te klein en zit helemaal niet lekker meer. Dus moet op zoek naar nieuwe. Hebben jullie speciale? Of gewoon maat groter??

6. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Wat een leuke berichten hier! Leuke reacties van die kleintjes ;)
    Zijn er trouwens ook meiden die het níet willen weten? Als ik het nu lees gaat bijna iedereen voor een geslachtsbepaling hihi

En die pakjes van de prenatal wou ik ook halen als eerste pakje. De blauwe dan ;) Er zaten ook zulke schattige slofjes en mutsjes bij!

7. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Wat een hoop jongens, leuk! Maar paar meiden erbij zou ook leuk zijn ;) Hier nog steeds geen voorgevoel, maar heeeeel nieuwsgierig. Nog 1,5 week tot de 20 weken echo!

@2bmama: gefeliciteerd met je mannetje!

@mamaZE: veel plezier zo meteen!

@Moi: leuke pakjes! Vind ze allebei heel schattig. En terugbrengen is inderdaad zo gebeurd. Slim!

@xnonnie: vervelend dat je je zo beroerd voelt en zo slecht slaapt. Hopelijk gaat het snel beter. Sterkte!

@Guus: wat super dat je meisje zo enthousiast reageerde! Wordt ze eindelijk grote zus! Veel plezier met iedereen vertellen!

@Memmie: ze wil dus liever geen broertje, haha! Komt vast wel goed.
    Mijn borsten zijn nog niet veel gegroeid, pas m'n gewone bh's nog. Geen tips dus.

Hier alles goed. Hoef alleen maandag en donderdag nog te werken, dan lekker een weekje vakantie! Ga dinsdag met een vriendin naar de sauna, woensdag mag ik weer naar de gyn en vrijdag gaan we naar de Efteling. Dan maandag erop 20 weken echo en daarna vertrekken we naar center parcs. Echt heel veel zin in! Hopelijk gaat alles goed, want de vorige keren dat we naar cp gingen was er wel iets (1e keer dag ervoor miskraam gehad, 2e keer konden we pas later gaan omdat ik in het WKZ opgenomen was ivm m'n zwangerschap). Hopelijk dit keer niks aan de hand!

8. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    onze uk is nu nog hyper, kan er niet van slapen hahaha, ze is ook zo blij, idd eindelijk grote zus.

die pakjes, zo schattig, ik moet eerst eens uit gaan zoeken wat ik nog heb (best veel)
    morgen eerst een dagje dierentuin doen, schijnt nog droog te blijven.

ik hoop dat je dit keer zonder problemen naar cp kan en kan gaan genieten

9. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0

Veel plezier!!

10. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het zijn nu mama mazzeldagen. 20% korting. Vandaar nu beide pakjes gekocht en straks eentje terugbrengen. Ik zag ook de mutsjes etc erbij maar doe besloot ik erbij te halen als de kleur bekend is.

Leuke reacties van de kindjes!

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ohhhh wat leuk al die geslachtsecho's!! Ik wil ook zo graag!! Maar mijn vriend vind het te duur :(
    Volgende week toch nog maar eens proberen! Ben er best zenuwachtig over hihi!!

12. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

We krijgen een jongen!!!:D
    Voorgevoel klopte dus:)

Z. vindt het wel leuk, al had ze volgens mij ook wel graag een zusje gewild, hihi:p
    Alles zag er goed uit! Dus ook weer even gerustgesteld..

Eindelijk lekker winkelen!

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Gefeliciteerd MamaZe!!
    Wat een jongens!!
    Volgens mij zitten we nu op 7 jongens en 3 meisjes als ik het goed heb!

14. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Wat leuk mamaZ! Gefeliciteerd!!

15. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden kom net terug van de bingo maar ben echt verkouden heb het bij soep gehouden kom morgen bij kleppen ga me bedje in lekker..

16. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Ik weet niet waar je woont, maar wij zijn in Gorinchem geweest. Daar was het €25,- voor 2d geslachtsecho, 15 min, met een paar zwartwit foto's.
    Was voor ons ook zo een 45 min rijden, maar ik had eenmaal in me hoofd dat ik echt wilde weten, en wel nú:p
    Deze had plek vrij en was ook nog eens een stuk goedkoper dan anderen. Ze zei nog dat we niet weggingen voordat het te zien was, alleen was dat helemaal geen probleem, zelfs ik zag direct een piemeltje zitten:D

17. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Aahhhh hahahaha, die reactie! Zo heerlijk onschuldig:D wel fijn dat een broertje toch wel lief is..valt weinig meer aan te veranderen:D

18. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo, echt veel jongens nu!!

@ Memmie: over de BH's, ik was 2 jaar geleden 10kg afgevallen
    maar had nog wat BH's van toen, die passen nu prima. Verder draag ik wat vaker een sport BH, vooral op de fiets is het fijn als ze wat beter ondersteund worden!

19. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Mijn dochtertje en tweede kindje in aantocht
    Beverwijk
    Hier ook een jongen :)

20. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Gefeliciteerd piena!! Leuk!