Pfff hou maar op over verbouwen en verhuizen. Wij zitten midden in de verbouwing en gaan HOPELIJK volgend weekend over. Bah ben het zat om in de rotzooi te zitten haha Ik heb zo nu en dan al harde buiken, jullie ook? Vind het zo lastig om mijn rust te nemen. Heb een kleintje van net een jaar rondlopen.... Hoe doen jullie dat?
Welkom en gefeliciteerd Growing! Gisteren heeft mijn man twee dekentjes besteld, zowel voor de wieg als het ledikantje. Deze: http://static.baby-dump.nl/shop/producten/big/21903_2_6341-deken-mickey-mouse-klein.jpg ♥
Wat leuk wien!! Frummelk hier ook veel harde buiken..geen tips eigenlijk. .behalve erop letten. Vorige zw werden t vroege weeën. Als t hard blijft dus niet komt en gaat probeer ik gewoon door te gaan...tmoet fan af (dweilen oid) maar dan ga ik daarna wel zitten tot t rustig is.. Van de kleine tillen gaat t ook vaker zeer doen/wordt het hard... Ben benieuwd hoe t gaat als we hoogzwanger zijn!!
Growing: Welkom en gefeliciteerd!! Wien: Ahh... leuk dekentje!! Hier gaat alles redelijk. Mijn bloeddruk is (nu al) veel te hoog en zit aan bloeddruk verlagende medicijnen. Hierdoor ook extra controles. Heb veel gezeur op mijn werk. En denk dat dat een grote rol speelt hierbij. Morgen even met de gyn overleggen. Ze verwachten namelijk van mij dat ik tot 34 of 36 weken blijf werken. Terwijl je normaal bij een tweelingzwangerschap met 26-30 weken stopt. Ik heb ook tot vorige week 50 uur per week gewerkt. Daar ben ik mee gestopt. Verder was ik maandag heel ongerust (mijn buik was opeens weg en had zulke menstruatie klachten) dus mocht meteen naar het ziekenhuis komen. Zegt mijn leidinggevende dat hij hoopt dat ik er geen misbruik van maak! Terwijl ik dus vol emotie hem het verhaal uitlegde waarom ik me zo'n zorgen maakte. Pff... Het stomme is, hij is zelf vader van een tweeling. En zijn vrouw lag met 20wk al in het ziekenhuis en met 30wk zijn de kindjes geboren. Hij zou dus als geen ander moeten weten hoe het is en dat je er alles aan moet doen om vroeggeboorte tegen te gaan. Verder gaat het gelukkig er goed. Kleintjes doen het prima! En... Gister geslachtbepaling gehad en we krijgen een zoon en een dochter! Echt geweldig!! Ben helemaal in de wolken hihi
Growing: Welkom en gefeliciteerd!! Wien: Wat schattig dat dekentje Marral: Bah wat een nare situatie op het werk zeg en wat vervelend dat je leidinggevende zo weinig begrip voor je kan opbrengen.... Wat heerlijk dat jullie een zoon en een dochter krijgen! Wat een rijkdom!!
Oh wat een #%$£¥£*!! Ik zou echt zooo boos zijn over zo'n opmerking. Bah. Hij zou idd beter moeten weten, mja sommige mensen hebben het inlevingsvermogen van een badkamertegel. Doe je niks aan.. Gelukkig dat verder alles goed is! Mijn gyn zei ook dat ik er rekening mee moet houden dat ik met 26 à 28 weken al toe zou zijn aan verlof. Ik ben benieuwd.. Gewoon naar je lijf luisteren, gaat het niet dan gaat het niet. Je moet nooit voor je reputatie op de werkvloer maar over je grenzen gaan en je zwangerschap in moeilijkheden brengen. Werk is maar werk denk ik dan
Zo. Jaloers op de mensen die hun kinderen al voelen.. hier de tweede en nog niks wat ik zeker kan zeggen wat mijn zoontje is.. ik heb dan wel een heel bewegelijke darm dus kan het nooit met zekerheid zeggen.. Balen als je tijdens de zwangerschap of net na de geboorte moet verhuizen. Ik heb met de vorige verhuisd met 7/8 maanden en ik heb echt niks gedaan.. kon dat echt niet meer al dat gebuk en ingepak.
Dankje, en voor de rest ook zaterdag een hardebuik gehad maar kan dat al zo vroeg in de zwangerschap weet ook niet wat het inhou wat er dan aan de hand is
purified: Voel hier ook nog niets terwijl ik mijn zoontje al met veertien weken voelde... gewoon afwachten maar....
Ow wat leuk, nog een nieuwe baby...en een meisje nog wel...brengt het nog lang niet weer in evenwicht voor de maand maart, maar wie weet komt dat nog. En Maral, ook een jongen en een meisje! Leuk hoor! Wel balen dat je baas zo vervelend doet! Gewoon voor jezelf opkomen hoor! Heb zelf sinds een paar dagen echt het gevoel dat onze kleine een meisje is...misschien om maar vast een beetje aan het idee te wennen ofzo. Maar moet dus wachten tot hij/zij geboren is voor ik het kan laten weten! Vind het ook wel weer heel bijzonder hoor...dat getrappel vanbinnen. Kan het inmiddels echt goed voelen en vanmorgen heeft mijn man het zelfs een keer voelen schoppen. Hij was meteen helemaal in de wolken er van Nu is hij helaas weer naar Zweden. Vrijdag komt hij als het goed is weer definitief naar NL...hoop dat hij dan niet te vaak voor 2 dagen oid die kant op hoeft. Ben er wel een beetje zat van om 'alleenstaande moeder' te zijn. Zaterdag familie feestje voor mijn zoontje gehad. Tjonge wat is die jongen verwend zeg! Hij vond het ook echt super gezellig (ondanks dat hij nu nogal verkouden was) en speelde vandaag heel enthousiast met al zijn nieuwe speelgoed. Wat betreft die harde buiken: Heb ik eigenlijk nooit zo gehad...ook bij mijn zoontje niet. Wel dat het behoorlijk onder spanning stond op een gegeven moment, maar ben van mezelf dan ook nogal slank, dus als je dan opeens zo'n enorme buik hebt...
Ik ben heel benieuwd naar het gevoel van getrappel in mijn buik! Vandaag onze slaapkamer volledig opgeruimd en schoonmaakt. Pfff ik ben kapot, maar het was hard nodig en we hebben plaats voor de wieg die we overigens nog niet hebben
hoi meiden ik kom hier weer mee kletsen ben ff paar dagen goed verkouden geweest gelukkig niet al te ziek kleine man was ook ziek vandaag bij babydump de babydoos opgehaald alleen die van prenatal nog die van felicitas heb ik nog.. morgen hier thuis maar eens aan de poets....
Moet ook maar eens dozen gaan aanvragen...al is manlief daar nooit zo'n fan van (al je gegevens invullen enzo...) Vind het toch altijd wel leuk om te krijgen. Heb trouwens van het weekend ook 2 cadeautjes gekregen voor de kleine: Sokjes van mijn broer en schoonzus en een schattig pakje van mijn schoonouders
ik vind die dozen ook geweldig alleen me hoofpijn niet als ik op sta bonk het alle kanten op denk dat me verkoudheid goed los komt.. ik had me mobiel opgegeven maar die abbo is stopgezet
Ik kan die van Etos en Babydump al ophalen. Van Prenetal geloof ik nog geen bon en Kruidvat is ook pas later. Ik slaap echt slecht Kon gisterenavond eerst al niet in slaap vallen, heb toen 2 en 4 uur op de wekker gezien en ben nu vanaf 6 uur al wakker.
ook hier weer een teken van leven, gisteren via fb bekend gemaakt, en heel veel leuke en lieve reacties gehad. dochterlief ook helemaal in de wolken en zo lief. ze helpt me nu al overal mee hihi gisteren nog samen met haar 2 knuffeltjes voor de baby gekocht, zij wilde dat zo graag, een roze tuttel konijn hihihi. oja en ze wilde een slabbetje kopen voor de baby, dus dat ook gelijk gedaan. en ik heb alvast 2 buikbanden gedaan, was nu nog korting op (mamamazzeldagen) gisteren schoonmaak aanval gekregen...... alle vloeren gedaan en banken, alles weer schoon. alleen savonds kon ik amper lopen, zon pijn in mijn heupen. gelijk afgestraft. nog 2weekjes en dan weer een echo.
@ memmie... Wat fijn dat je toch weer het geluk hebt gevonden. Nu herinner ik me weer jouw vraag over het gezag. Ben je daar nog wijzer van geworden? @moi, ik was zo verliefd op jouw pakjes... dat ik gisteren nog snel op de laatste dag van de mama mazel dagen... de blauwe heb gescoord!! En dit wordt dan ook zijn 1e pakje.... Mocht ik natuurlijk de aankomende 5 maanden niets leukers tegen komen.
Ik heb afgelopen zaterdag garen gekocht voor het eerste pakje van mijn uk, lekker luxe alpaca met zijde! Superzacht alleen totaal niet praktisch want het moet met de hand gewassen worden. Nu nog aardig wat uurtjes breien en dan heb ik een pakje en een truitje! Ik begin de kleine nu ook af en toe te voelen denk ik, vooral als ik gestressed achter mijn bureau zit lijkt het wel of er van binnenuit even geprotesteerd wordt! Harde buiken heb ik volgens mij nog niet gehad, hoe voelt dat eigenlijk? Hier staat nog een enerverende week op het programma want het is mijn laatste week bij mijn huidige baas na 7 jaar! Dus vrijdag ergens overdag taart, dan 's middags de 20-weken echo en 's avonds nog een borrel. Zaterdag komt de familie op visite voor de gender reveal taart en zondag vertrekken we op vakantie. Misschien dat ik tegen die tijd ook kennis gemaakt heb met een harde buik...
Wow , wachten tot de bevalling voor het geslacht... respect haha... @ baby voelen, af en toe denk ik.. ja dat was hem... toch? En dan voel ik niets meer... Kan niet wachten tot ik wat meer getrappel voel. Heerlijk gevoel! @harde buiken, helaas heel veel gehad met de kleine meid. Bij de verloskundige wimpelde ze het altijd maar af met rustig aan doen etc... Het zal er wel bij horen?